تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):كسى كه خداى سبحان را مى شناسد، شايسته است دلش از بيم و اميد به او خالى نباشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805388246




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

الدیار: کشته شدن نظامیان آمریکایی در جنوب لبنان


واضح آرشیو وب فارسی:عصر ایران: الدیار: کشته شدن نظامیان آمریکایی در جنوب لبنان اجساد نظامیان آمریکایی کشته شده در جنوب لبنان، پس از انتقال به تل آویو، به ایالات متحده منتقل شد و اعلام شد که آنها در عراق کشته شده اند.

عصر ایران ـ در پی پیروزی حزب الله در مقابل ارتش اسراییل و ناکامی صهیونیست ها در اشغال جنوب لبنان، شهرهای لبنان، حال و هوای خاصی به خود گرفته اند. به گزارش خبرنگار «عصر ایران» از جنوب لبنان، با پایان یافتن جنگ، مردم شهرهای مختلف لبنان با پخش گل و شیرینی در خیابان ها و نیز به اهتزاز در آمدن پرچم های لبنان و حزب الله بر فراز منازل و روی اتومبیل های خود و نصب تصاویر سید حسن نصرالله در جای جای شهرها به شادی می پردازند. بازار ترقه بازی هم به ویژه در میان کودکان و نوجوانان داغ است. همچنین بازگشت آوارگان به شهرها و روستاهای ویران شده نیز بلافاصله پس از ساعت 8 صبح امروز، آغاز شده است. این درحالی است که صلیب سرخ و هلال احمر و نیز مقامات محلی از مردم خواسته اند بازگشت خود را به تعویق اندازند زیرا جنوب لبنان آکنده از بمب ها و گلوله های عمل نکرده است و خنثی سازی آنها مدتی طول می کشد. اسراییل در شرایطی آتش بس را پذیرفت که بخش عمده نیروهایش در نقطه صفر مرزی متوقف شده بود و فقط در چند نقطه محدود ارتش صهیونیستی توانسته بود از چند صد متر تا حداکثر 2 مایل در خاک لبنان پیشروی کند. در جریان جنگ 33 روزه اخیر، بیش از 120 تانک ارتش اسراییل و 7 هلی کوپتر از جمله 5 آپاچی، دو ناوشکن و یک قایق توپدار 12 نفره منهدم شدند. در این مدت همچنین حدود 10 هواپیمای جاسوسی ـ تهاجمی بدون سرنشین و یک هواپیمای اف ـ 16 اسراییل نیز سقوط کردند. در جنگ اخیر، همچنین، بیش از 300 نظامی اسراییلی کشته شدند. یادآور می شود در جنگ پیشین که اسراییل توانسته بود تا بیروت را اشغال کند، فقط دو نفر از نظامیان صهیونیست کشته شده بودند ولی اینک اسراییل با دادن تلفاتی سنگین در ناحیه مرزی لبنان زمینگیر شده و در رویکردی نادر، به قطعنامه شورای امنیت برای پایان جنگ، تمکین کرده است. ارتش اسراییل تاکنون به کشته شدن 121 نظامی و زخمی شدن 750 نظامی دیگر اعتراف کرده است. در همین حال، روزنامه «الدیار»، در شماره امروز خود نوشت: تعدادی از کشته شدگان ارتش اسراییل، از نظامیان آمریکایی بوده اند که برای کمک و راهنمایی افسران اسراییلی به جنوب لبنان اعزام شده بودند. این روزنامه افزود: اجساد نظامیان آمریکایی کشته شده در جنوب لبنان، پس از انتقال به تل آویو، به ایالات متحده منتقل شد و اعلام شد که آنها در عراق کشته شده اند.





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: عصر ایران]
[مشاهده در: www.asriran.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 293]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن