تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس نصيحت را بپذيرد، از رسوايى به سلامت مى ماند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816343904




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

چگونه میتوانیم متریال کهنه و کثیف ایجاد کنیم -


واضح آرشیو وب فارسی:سایت ریسک: چگونه میتوانیم متریال کهنه و کثیف ایجاد کنیم ghaffardorostan 15 دي 1386, 09:12سلام دوستان چطور میتوانم یک متریال کهنه و قدیمی بسازم:sad: Miladbat 15 دي 1386, 14:30من که برای این کار از texture بازیه Half life 2 استفاده می کنم. roohollah 15 دي 1386, 15:37سلام دوستان چطور میتوانم یک متریال کهنه و قدیمی بسازم:sad: سلام رفیق، کجایی چند وقته نیستی؟؟:neutral: با فتوشاپ رنگهارو به سمت ماژنتا ببر(برای فلز ) و چند تا خط خوردگی با دوال براش به وسیله ماسک لایر( یک لایه رنگ قرمز و نارنجی مخلوط) روش بنداز...:D حالا بگو چی مخوای، خوب برات می سازیم...:wink: من که برای این کار از texture بازیه Half life 2 استفاده می کنم. جان!!!:shock: چی کار میکنی؟؟؟:shock: ببینم مگه تکستچیراش بازه؟؟؟:neutral: pythoN 15 دي 1386, 16:24یه مقدار دقیق بگو چه متریالی لازم داری . اینطوری که نمیشه . Divine Love 15 دي 1386, 18:29شما این لینک رو حتما ببین. نبینی از دستت رفته. hosienmax100 15 دي 1386, 18:33حتمآ منظورت ساخت تکسچر برای صحنه های کثیف یا همون شبه واقعیت به لحاظ بی نظمیه توضیح بده چی میخوای تا بچه ها کمک کنن :wink: cas-kashan 15 دي 1386, 19:59اگه میشه یه کم واضح تر بگو:razz: Sherlock_Holmes 16 دي 1386, 01:31حتمآ منظورت ساخت تکسچر برای صحنه های کثیف یا همون شبه واقعیت به لحاظ بی نظمیه :eek: يا علي!!! ميگم شما خودت يكم درباره اين كه گفتي توضيح بده...:) ghaffardorostan 16 دي 1386, 09:51سلام به همه دوستان و استادان با محبت و تشکر می کنم از عزیزان که سعی در بر طرف کردن مشکل داشتید راستش حق با شماست کمی توضیح بیشتر میدم من یادمه که توی material editor می تونستیم بفرض یک دیوار رو علاوه بر اینکه یک مواد مانند آجر یا سیمان داشت آنرا حالت کهنه و کثیف نشان دهیم و حتی ترک خوردگی نیز بدهیم البته از طریق فتوشاپ همانطور که دوستمونRZT گفت در بعضی موارد قابل استفاده و خوب جواب میده ولی می خواهم در محیط متریال ادیتور اینکار را انجام دهم یعنی همان تکسچر که دوستون گفت ممنون از تمام دوستان M0NSTER 16 دي 1386, 10:01خوب شما تکسچر رو با براش های فتوشاپ درست کن و بعد از Diffuce Color اون رو انتخاب کن. hosienmax100 16 دي 1386, 10:05:eek: يا علي!!! ميگم شما خودت يكم درباره اين كه گفتي توضيح بده...:) گیر نده دیگه شرلوک جان من یه چیزی همین جوری گفتم تو اصل قضیه رو که فهمیدی :wink: منظورم چنین صحنه هایی بود فکر کنم ghaffardorostan 16 دي 1386, 10:43خوب شما تکسچر رو با براش های فتوشاپ درست کن و بعد از Diffuce Color اون رو انتخاب کن. نه دوست عزیز منظورم اینه که مثلا شما همون ماده سیمان رو که داری روش می تونی یک تکسچر مثلا ترک خوردگی یا چرک که تو فتوشاپ ایجاد کردی رو مثل یک ماسک روش بکشی به هر حال ممنون از پاسخ شما roohollah 16 دي 1386, 10:52شما این لینک رو حتما ببین. نبینی از دستت رفته. () ایول:D، خیلی خوب بود:)، به شخصه که خیلی حال نمودیم!!!:cool: جدی استفاده کردیم عالی بود.... محیط متریال ادیتور اینکار را انجام دهم راه حل استفاده از گرادینت رمپه، نویز هم بنداز توش، روش، و ردهی بالاش، هر چیزی رو بخوای میسازه...:D ولیییییییییییییییییییییی: بدجوری سنگین، غیر قابل کنترل( با کارت گرافیک های ضعیف)، و گیج کنندست، اگر خواستی (ADSL داری) یک سر به این () بزن. hosienmax100 16 دي 1386, 10:54برای اینکار میتونی از mix و یا blend استفاده کنی :wink: roohollah 16 دي 1386, 10:58برای اینکار میتونی از mix و یا blend استفاده کنی :wink: رفیق! برای این که از مکس خارج نشه که دیگه mix نمیخواد!!!:shock: خود گرادینت،( نویز در انواع مختلف) به ذاته میکس هستند!!!:neutral: hosienmax100 16 دي 1386, 11:08میدونم اتقاقآ با گرادینت دیدم چه چیز های جالبی درست میشه اما خودش میگه میخوام مثله یه ماسک ترک خوردگی رو روش بکشم ضمنآ استفاده از میکس خیلی حرفه ای برادر :wink: ghaffardorostan 16 دي 1386, 11:46برای اینکار میتونی از mix و یا blend استفاده کنی :wink: آفرین آفرین دقیقا منظورم همینBLEND و MIX بود ولی میترسیدم اسمشو اشتباه گرفته باشم حالا دوست عزیز چطور از MIX برای اینکار استفاده میکنی ممکنه لطف کنید و راهنمایی کنید البته اگه بشه اینجا عنوان کرد ضمنا کدوم بهتره برای اینکار البته خیلی قبل هردو تکنیک رو استفاده کردم ولی چون از روی نوشته اینکارو کردم یادم رفته ghaffardorostan 16 دي 1386, 11:53شما این لینک رو حتما ببین. نبینی از دستت رفته. ممنون دوست عزیز خیلی سایت جالب و مفیدیه به دوستان هم توصیه می کنم یه سر به این سایت بزنند:shock: ghaffardorostan 16 دي 1386, 12:09سلام رفیق، کجایی چند وقته نیستی؟؟:neutral: با فتوشاپ رنگهارو به سمت ماژنتا ببر(برای فلز ) و چند تا خط خوردگی با دوال براش به وسیله ماسک لایر( یک لایه رنگ قرمز و نارنجی مخلوط) روش بنداز...:D حالا بگو چی مخوای، خوب برات می سازیم...:wink: جان!!!:shock: چی کار میکنی؟؟؟:shock: ببینم مگه تکستچیراش بازه؟؟؟:neutral: سلام ممنونم چند تا کار پشت سرهم مجال سر زدن به فروم رو برام نداد بهر حال مخلص تمام دوستان هستیم ممنون از راهنماییت ولی می خواستم تو مکس مواد رو تکمیل کنم تشکر استاد عزیزم roohollah 16 دي 1386, 13:06ضمنآ استفاده از میکس خیلی حرفه ای برادر چاکریم، سلام:D >>>کایک کنید<<< () تکست چیر باند رو دانلود کنید،:wink: من خودم با فوتوشاپ و میکس کار میکنم ،:neutral: میدونم چکارست،:D ولی وقتی میخوای با ابزار خود مکس کار کنی :cool:، mix معنی ندارد!!!:) از راست. 1.این همون بانده که بالا ادرس دانلودشو گزاشتم، میکس + گرادینت(ترک و کناره):neutral: 2.این یکی خوب نشده، فضا کار رو ضایع کرده، ولی تمام تکست چر های چمن (9 تا مخلوط) با مکسه...:neutral: 4 و 3. هواپیمای توی انهارو کامل با تکستچیر بالا(تو کلیک کنیده!) گزاشتم،تکستچیرینگش در حد متوسته... :neutral: 5.این فقط گرادینته، با دو تا تکست:neutral: hosienmax100 16 دي 1386, 15:42آفرین آفرین دقیقا منظورم همینBLEND و MIX بود ولی میترسیدم اسمشو اشتباه گرفته باشم حالا دوست عزیز چطور از MIX برای اینکار استفاده میکنی ممکنه لطف کنید و راهنمایی کنید البته اگه بشه اینجا عنوان کرد ضمنا کدوم بهتره برای اینکار البته خیلی قبل هردو تکنیک رو استفاده کردم ولی چون از روی نوشته اینکارو کردم یادم رفته ببین من برا mix به صورت خلاصه میگم 1: تکسچر سیمان 2: مثلا یک دیوار کثیف و قدیمی (تا اینجا دوتا تکسچر داری که تنضیماتشونو توی فوتوشاپ انجام دادی درسته ) 3: اصل قضیه اینجاست باید توی فوتوشاپ ترک خوردگی رو درست کنی در این قسمت هر عکسی (معمولآ آلفا) که انتخاب کنی میزان میکس شدن دو تکسچر اولی رو تعیین میکنه نمیدونم درست گفتم یا اینکه داستان تعریف کردم :wink: Sherlock_Holmes 16 دي 1386, 22:24گیر نده دیگه شرلوک جان من یه چیزی همین جوری گفتم تو اصل قضیه رو که فهمیدی شوخي كردم...:) منظورم چنین صحنه هایی بود فکر کنم واااااي... ميتوني عكس بزرگشو بذاري.... چه سوژه ايه... شما این لینک رو حتما ببین. نبینی از دستت رفته. عالي... بسيار عالي... ممنون... 3DTotal 17 دي 1386, 19:29سلام من یک Material -> Dirty ( کثیف ) برایت درست کردم که تصویرش را در زیر گذاشته ام . نمی دونم منظورت همین هست یا نه ؟ در هر صورت من یک آموزش برای ایجاد این متریال گذاشتم که در تاپیک زیر می تونید دانلود کنید . Link () موفق باشید . majid_xenon 19 دي 1386, 11:45برو final render stage-1 R2 رو نسب کن بعد میتونی از متریال dirt که خیلی هم حرفه ای هست استفاده کنی.:) مجید هستم.موفق باشی. roohollah 19 دي 1386, 18:26مجید جان خوش اومدی:D(البته اگر تازه اومدی!!!:neutral:) ایولله ، راه خوبی بود...:cool: کلی بدرد میخوره....:wink: چاکر پلاگین کارها هم هستییییییییم:D ghaffardorostan 22 دي 1386, 08:46ممنون از راهنمایی تمام دوستان من این کار رو پس از رندر گیری در max یه مقدار سعی کردم در فتوشاپ ظاهری کهنه و مطابق صحنه واقعی محیط در بیارم ولی هنوز خیلی با صحنه اصلی اطرافش تفاوت داره خصوصا میله های نما که مواد فلز دارند چون اصلا سایه به خودشون نگرفتند و انگار حالت سه بعدی ندارند من معمولا برای فلزات از متریال metal_chrome از فولدر matlibs خود max استفاده می کنم اما همیشه خوب در نمیاد ضمنا خیلی دوست داشتم نور افتاب با لبه تیز تری از سایه (مثل افتاب ظهر) روی نما می افتاد و (مانند بالای ساختمان سمت چپ) من از نور skylight و رندر معمولی استفاده کردم چون فرصت زیادی برای رندر vray نداشتم حالا به نظر شما 1-میشه بدون vray با یک رندر تقریبا معمولی آفتاب مورد نظر رو ایجاد کرد ؟ 2- برای این ماده فلز مثل استیل یا کروم از چه متریالی بهتر بود استفاده می کردم 3- اگر موردی هم هست که صحنه رو طبیعی تر کنه لطفا یادآوری کنید باتشکر




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت ریسک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 1355]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن