محبوبترینها
نمایش جنگ دینامیت شو در تهران [از بیوگرافی میلاد صالح پور تا خرید بلیط]
9 روش جرم گیری ماشین لباسشویی سامسونگ برای از بین بردن بوی بد
ساندویچ پانل: بهترین گزینه برای ساخت و ساز سریع
خرید بیمه، استعلام و مقایسه انواع بیمه درمان ✅?
پروازهای مشهد به دبی چه زمانی ارزان میشوند؟
تجربه غذاهای فرانسوی در قلب پاریس بهترین رستورانها و کافهها
دلایل زنگ زدن فلزات و روش های جلوگیری از آن
خرید بلیط چارتر هواپیمایی ماهان _ ماهان گشت
سیگنال در ترید چیست؟ بررسی انواع سیگنال در ترید
بهترین هدیه تولد برای متولدین زمستان: هدیههای کاربردی برای روزهای سرد
در خرید پارچه برزنتی به چه نکاتی باید توجه کنیم؟
صفحه اول
آرشیو مطالب
ورود/عضویت
هواشناسی
قیمت طلا سکه و ارز
قیمت خودرو
مطالب در سایت شما
تبادل لینک
ارتباط با ما
مطالب سایت سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون
مطالب سایت سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون
آمار وبسایت
تعداد کل بازدیدها :
1826330328
:: 60 نکته برای گرافیست شدن :: -
واضح آرشیو وب فارسی:سایت ریسک: :: 60 نکته برای گرافیست شدن :: lpi 23 آبان 1386, 01:49«بخش اول» هوالمصور انسان مجموعه اي از توانائيها و ناتوانائيهاست. تنها راه كسب موفقيت آن است كه روي توانائيهاي خود متمركز شود. مقدمه : اين مجموعه، در بردانده نكاتي است كه شايد به هنگام مطالعه در نظرتان بديهي جلوه كند. اما اغلب بدون توجه به آن ، اقدام به برنامه ريزي تبلغاتي و طراحي گرافيك م يكنيم. اين عدم توجه به ويژه در ميان دانشجويان گرافيك كه قصد ورود به عالم حرفه اي گرافيك و تبليغات را دارند بيشتر به چشم مي آيد. مواردي كه در صورت توجه آنها، مسلماً منتج به خلق آثاري مناسبتر خواهد شد . از اين رو سعي شده است با مدرن كردن مهمترين نكات كاربردي كه داراي پيشينه اندكي در اين زمينه هستند كم رنگ كنيم. بديهي است در تدوين اين مجموعه فرض برآن بوده است كه مخاطبين و مراجعين اين مجموعه از سواد بصري و مباني هنرهاي تجسمي بهره داشته و الفباي گرافيك را نيز از پيش آموخته اند. با آرزوي مفيد واقع شدن اين مجموعه براي شما خواننده محترم : 1- پيش از آغاز هر پروژه تبليغاتي تمام مواردي را كه تصور مي كنيد با پروژه شما مرتبط و ضروري است و بايد آنها را انجام دهيد ، يادداشت و فهرست كنيد. 2- در مورد موضوع سفارش اطلاعات لازم و ضروري كسب كنيد. تا زمانيكه تمامي اطلاعات ضروري يا حداقل مذكور ، اشتباه محض است. 3- اگر براي تبليغ كالاي مورد نظر ، اقدام به طراحي تصاوير الزامي است بهتر است تمامي الگوهايي را كه به ذهنتان ميرسد ، بر روي كاغذ منتقل كنيد. 4- سقف بودجه كه سفارش دهنده امكان پرداخت آنرا دارد براي شما بسيار اهميت دارد ، چرا كه به شما امكان مي دهد موارد ديگر پروژه را براساس آن مدون و محاسبه كنيد. 5- شناخت ويژگيهاي كالا يا خدماتي كه قرار است براي آن تبليغ كنيد شما را در قرار گرفتن در مسير درست تبليغ ، بسيار ياري مي كند. 6- تا حد امكان از بكار گيري تصاويري كه در ساير آثار چاپي استفاده شده اند پرهيز كنيد ولي اگر به دلايلي لازم باشد چنين كاري انجام دهيد – از جمله اصرار سفارش دهنده آنهم در صورتي تصوير مورد نظر متعلق به آرشيو خود او باشد – حتما تصوير اصلي را از او تحويل بگيريد و از اسكن كردن تصاوير چاپي خودداري نيد، زير اين امر در چاپ (افست) مجدد تصوير سبب مي شود تا تصوير از نظر جهت قرار گرفتن ترام ها دچار افت كيفيت شود. (به اين ايراد اصطلاحاً پيچازي مي گويند). 7- زمانيكه براي انجام پروژه در اختيار داريد بايد كاملا مشخص باشد در حقيقت جدول زماني تبليغاتي شما جهت ارائه محصول تبليغي در جامعه بسيار حائز اهميت است. 8- انتخاب تكنيك و شيوه متناسب با موضوع از موارد ديگري است كه در امكان موفقيت شما مؤثر است. 9- اگر مايليد ايده تبليغاتي شما منحصر به فرد و به اصطلاح (يونيك) باشد، بهتر است ايده هاي اوليه را با احتياط كنار گذاشته و به موارد ديگر فكر كنيد. 10- راهنمايي سفارش دهنده در تعيين آنچه مي خواد به عهده شماست بنابراين مطمئن شويد كه سفارش دهنده مي داند چگونه تبليغي را براي خدمات يا محصولش مي خواهد. 11- سفارش دهنده را در جريان پيشرفت مراحل كار قار ردهيد. 12- سرعت عمل در تمامي كارها مورد تأييد است اما بازنگري چند بار هر طراحي مي تواند در كاهش نقاط ضعف و افزايش نقاط قوت آن مؤثر باشد. 13- به تفاوت بين زيبايي و موفقيت توجه كنيد. اثر موفق اثري است كه تأثير لازم را در زمان پيش بيني شده در مخاطبين مورد نظر داشته باشد. 14- توجه به نظرات سفارش دهنده لازم و ضروري است ولي در ادامه اين توجه نبايد به اعمال سليقه مشتري تسليم شويد. 15- اتودهايي كه براي ارائه به سفارش دهنده كار مي شوند بايد تا حد امكان كامل بوده و با نمونه نهايي مورد نظر شما همخواني داشته باشد. 16- ترجيحاً از ارائه يك اتود طرح به سفارش دهنده خودداري كنيد. 17- در صورتي كه معتقديد نمونه اي از كارهاي ارائه شده به صاحب كار، نسبت به ديگر اتودها برتري دارد ، بطور غير مستقيم و از طريق برشمردن مزاياي آن، سفارش دهنده را نسبت به ديگر اتودها برتري دارد به طور غير مستقيم و از طريق برشمردن مزاياي آن،سفارش دهنده را نسبت به انتخاب آن راغب كنيد . 18- به ياد داشته باشيد صاحب اصلي اثر خلق شده توسط شما سفارش دهنده آن اثر است بنابراين سليقه شخصي خود را در اجراي كار به عنوان امضاي كار اعمال نكنيد. 19 – هرگز در برشمردن معايب احتمالي كاري كه انجام داده ايد پيش قدم نشويد. 20 – گاهي اوقات ايده هاي تبليغاني خوبي به سرعت در ذهن شكل مي گيرند و به همان سرعت نيز از ياد مي رورند مناسبترين راه براي حفظ اين ايده ها، انتقال بلافاصله آنها روي كاغذ به صورتكاملاً ابتدايي و همراه كردن اين اتود خام باتوضيحات نوشتاري است. 21- غالباً حساسيت بيش از حد در رعايت كيفيت، به وجود آورنده وسواسي مخرب است و زماني در اثر وجود دارد كه بايد از ايجاد تغيير در آن خودداري كرد. تشخيص دادن اي زمان اهميت ويژه اي دارد. منبع : lpi 23 آبان 1386, 01:52« بخش دوم» 22- اگر سفارش دهنده ويژگي مشخصي از تبليغ كالا يا خدماتش را مورد توجه دارد ، شما موظفيد جهت موفقيت كارتان ( و كار او) و براي نيل به هدف، مورد تأكيدي را در اثرتان جلوه گر كنيد. 23- پس از تأييد اتود كار توسط سفارش دهنده اجراي چند نمونه وار ياسيون رنگ و طرح ، هم شما و هم سفارش دهنده را در رسيدن به محصولي قوي ياري مي كند. 24- نوآوري در غالب موارد سبب جلب توجه مخاطبين مي شود. ولي به كار گيري آن در صورتي كه حساب شده و هوشمندانه انجام نشود منجر به شكست عمليات تبليغي شما خواهد شد. 25- ايجاد تغييرات غير معمول و غير منتظره در كار، مي تواند به جذابيت آن كمك كند. البته اين ابتكار نبايد عوارض اقتصادي، بصري و ... داشته باشد. 26- ايجاد و حفظ يك هارموني كلي در اثر ، گام ديگري در موفقيت آن است چگوگي خطوط مورد استفاده در آن ، نوع قلم نوشتار ، رنگ، كادر و ... همگي بايد متأثر از موضوع تبليغ و هماهنگ با يكديگر باشند. 27- براي انتخاب فونت مناسب، بايد مواردي همچون موضوع كار، مفهوم نوشته، حجم اشغالي توسط نوشتار ، محل قرار گيري رنگ مورد نظر برا ي آن و غيره مورد توجه قوار گيرد. 28- رنگهاي مورد نظر خود را حتماً با توجه به اطلسهاي رنگ قابل اطمينان انتخاب كنيد. اين نكته به ويژه در هنگام اجراي طرح بوسيله نرم افزارهاي گرافيكي و ديدن آن از طريق مانيتورهاي غير حرفه اي حائز اهميت است. 29- هنگام تايپ فارسي در نرم افزارهاي گرافيكي، به دليل تنظيم اوليه اين نرم افزارها براي تايپ انگليسي يا اصطلاحاً لاتين ، فواصل بين بعضي حروف بيشتر از حروف ديگر مي شود توصيه مي كنيم پس از اتمام تايپ مطالب و تبديل آنها به تصوير يا مسير ، ايرادات موجود در رابطه با فواصل حروف را از بين ببريد. 30- در هنگام طراحي با نرم افزارع از تبديل و تغيير مكرر و ساختار فايل خود مگر درموارد كاملا ً ضروري خودداري كنيد. تبديل و تغيير مد رنگي، ابعاد، كيفيت فايل و .... سبب كاهش كيفيت طرح نرم افزارهاي شما مي شود. 31- در اجراي سفارشات، كنترل متن نوشتار از جهت رفع غلطهاي املايي. به ويژه در سفارشات چاپ ضروري و برعهده شماست. حتي اگر اين موارد نادرست از جانب سفارش دهنده صورت گرفته باشد. 32- توجه به فرهنگ بصري و كلامي مخاطبين تبليغات، سبك كاستن از بسياري دوباره كاريها مي شود. 33- توصيه مي كنيم بيش از شروع اتودهاي اوليه براي انجام سفارش تبليغاتي قراردادي مشخص با سفارش دهنده عقد كنيد. 34- در صورت امكان روي دو يا چند پروژه تبليغاتي بطور همزمان و در يك آيتم زماني فكر نكنيد . اين كار سبب ميشود تا ضريب موفقيت كامل هر يك ازپروژه ها بطور قابل توجهي كاهش يابد. 35- اصول و قواعد گرافيك به منظور خلق آثار جذاب ، زيبا و موفق ايجاد شده و مورد استفاده قرار مي گيرد اما گاهي امكان دارد رعايت اين اصول و بكارگيري آنها از ميزان جذابيت يا توفيق كار بكاهد در اين صورت بهتر است از رعايت جزء به جزء اين اصول پرهيز كنيم 36- همواره موارد تبليغاتي كه انجام داده ايد را (و حتماً از آنها آرشيوي در اختيار داريد) مورد بازبيني قرار دهيد. اين كار باعث مي شود متوجه پيشرفت يا احتمالاً سير نزولي در آثارتان شويد. 37- در آثاري كه مخاطب عام دارند ميانگين سطح سواد بصري و فرهنگي جامعه را به عنوان معيار درك پيامتان در نظر داشته باشيد. 38- معكوس كردن بعضي از قسمتهاي نوشتار، كوچك بزرگ كردن بخش هايي از آن واژگون كردن تصاوير ، تغيير غير متعارف ابعاد طرح و نسبت آن، قرار دادن همه عوامل طراح در بخش كوچكي از كادر و تضاد با بخش بزرگتر آن و ... از جمله موارد ايجاد جذابيت در اثر اجرايي است. البته مسلماً اين موارد را در جاي خود بكار خواهيم برد. 39- ارائه ماكت، اتود و به طور كلي طرح آنجه قرار است بعداً به اجراي نهايي برسد با كيفيتي بيشتر از اجراي اصلي سبب ايجاد نوعي پرتوقعي در سفارش دهنده ميشود. 40- در آثاري كه به دليل محدويت ابعاد امكان استفاده از تصاير كاهش مي يابد بهتر است با بكار گيري فونتهاي جذاب و مناسب اين نقيصه را كم رنگ كنيم. lpi 23 آبان 1386, 01:57« بخش پایانی» 41- توصيه مي كنيم آرشيوي از فونتهاي فارسي و انگليسي كه با هم هماهنگ هستند، تهيه كنيد اينكار در طرحايي كه نياز به استفاده هم زمان از دو زبان در آن است بسيار مفيد است. 42- ترجيحاً و در صورت امكان هنگام اجراي سفارش، به وارياسيون جمعي آن نيز فكر كنيد. 43- اثر ارجينال را به مشتري تحويل ندهيد. حال اين اثر اجراي دست باشد يا وسيله نرم افزار اجرا شده باشد. دليل اينكار جلوگيري از تغييرات احتمالي در طرح بدون اطلاع شماست. 44- آگاهي نسبت به زير شاخه هاي گوناگون گرافيك زير شاخه هاي آنها (گرافيك محيطي گرافيك خبري ، گرافيك ژورناليستي و ... مواردي چون بروشور، كاتالوگ ، پوستر، نشانه بسته بندي و ...) و اصطلاحات (گريد، پونيت، لي آوت، فونت و ...) و نيز نقاط قوت و ضعف هريك از اين شاخه ها و زير شاخه ها الزامي است. 45- هرگز در اجراي آثارتان وابسته به يك تكنيك و شيوه اجرايي نشويد. اينكار ضمن تكراري كردن آثارتان شما را در انجام پروژه هاي تبليغاتي گوناگون كاملاً محدود خواهد كرد. 46- تا آنجايي كه برايتان مقدور است از پذيرفتن طرحهاي نيمه تمام خودداري كنيد. چنين موردي هم براي شما و هم براي طراح قبلي و هم براي سفارش دهنده تبعات منفي دارد. 47- به هنگام ارائه فاكتور هزينه ها به سفارش دهنده، از تخفيفهاي غير معقول خودداري كنيد. تخفيفهايي كه شامل مبالغ قابل توجه مي شوند، ذهنيت مشتري را سنت به صحت مبلغي كه پرداخت مي كند، درچار تردي ميسازد. 48- اجراي يك طراحي مي تواند با مشخص كردن اين موارد آغاز شود. مورد سفارش مخاطب (گروه سني و فرهنگي) زمان در اختيار، عوامل بصري لازم، تكنيك اجراي متناسب با هزينه ها و موارد جانبي. 49- در طراحي و ارائه آثار به مكان ارائه آنها توجه داشته باشيد. اين نكته از جهت در نظر گرفتن عوامل بصري اطراف آنها كه مي توانند نقش تكميلي يا تخريبي داشته باشند. حائز اهميت است. 50- به هنگام اجراي پروژه جديد، طرح هاي انجام شده قبلي را پيش رو داشته باشيد و تا حد امكان از عناصر تصويري و اجرايي كه در طرح قبل موجود است، استفاده نكنيد. 51- ضمن اجراي سفارش، مشتري از آموزش تبليغاتي داده بكوشيد ميزان آگاهي هاي او را رد ارتباط با تبليغات و سواد بصري افزايش دهيد. 52- در صورتيكه تكنيك اجراي طرحتان يكي از شيوه هاي چاپ است – بويژه چاپ افست- پس از تكثير طرح، نمونه چاپ شده را با نمونه ارجينال تطبيق دهيد. از اين طريق در هنگام اجراي آثار بعد ه با همان تكنيك اجرا مي شوند، جزئيات كار را با اطمينان و دقت بيشتري مشخص خواهيد كرد. 53- براي بدست آوردن سفارش، قيمت بازار را خراب نكنيد اين كار ضمن لطمه زدن به همكاران ديگر نهايتاً باعث متضرر شدن شما نيز خواهد شد. 54- پي گيري نتيجه فعاليت هاي تبليغاتي كه براي سفارش دهنده انجام داده ايد و ارسال آنها براي مشتري سبب آگاهي طرفين نسبت به ميزان موفقيت پروسه تبليغاتي مي شود. ضمن آنكه اعتماد سفارش دهنده را نسبت به وجدان كاري شما و موسسه شما افزايش مي دهد. 55- براي ساختار شكني و زير پا گذاشتن اصول و قواعد تبليغات و گرافيك لازم است . ابتدا آ‹ها را فرا گرفته باشيم نو آوري با آگاهي به آنچه در گذشته انجام پذيرفته، ارتباط مستقيم دارد. در حقيقت شما بايد بدانيد قبلاً چه بوده تا بتوانيد بگوييد بعداً چه بايد بشود. 56- بعضي از سفارشات به دليل ويژگيهاي خاص خود، امكان حركات تازه در اجراي طرح را به شما نمي دهد براي نمونه در طراحي اوراق اداري نهادها و ارگانهاي اداري (در ايران) بايد توجه داشته باشد كه بسياري از حركتهاي شما از پيش توسط سفارش دهنده، مشخص يا محدود شده اند. لزوم قيد شدن نشانه هاي دوستي قرار گرفتن آنها در بالاي كادر، نوع مشخص قلم نوشتار، محدوديت رنگ در چاپ،ثابت بودن قطع (A 4- A 5) ضرورت قيد شدن مواردي چون تاريخ، شماره ، پيوست و .... از اين جمله اند. 57- با هر مشتري به زبان خودش گفتگو كنيد. مسلماً اين زبان، چرب زباني نخواهد بود، در نظر بگيريد به دليل عدم برقراري ارتباط فكري لازم با سفارش دهنده (به جهت نياموختن زبان وي) نتوانيد مجموعه فعاليتهاي خود و گروهتان را به او بقبولانيد و اين يعني دوباره كاري و از دست دادن فرصت. 58- سفارش دهندگان خوب خود را به مشتريان هميشگي تبديل كنيد . بهتر است تعداد انگشت شماري مشتري دائمي داشته باشيد تا آنكه تعداد پرشماري مشتري فصلي. ويژگي مهم حالت اول شناخت كافي و لازم بين شما و سفارش دهنده است كه سبب مي شود تا با اطمينان از آنچه مي خواهيد و آنچه بايد انجام شود، در زمان و هزينه صرفه جويي كنيد. چنين امري نهايتاً به همكاريهاي موفق تري مي انجامد. 59- بين مشتريان خود به لحاظ اهميت سفارشات از نظر زمان تحويل و كيفيت اجرا، تفاوت نگذاريد. سفارش دهنده اي كه با سفارش طراحي مجموعه اوراق اداري خود، كار با شما را آغاز مي كند، ممكن است در دراز مدت به يكي از اصلي ترين مشتريان شما تبديل گردد. 60- تا ديروز تصور مي شد وظيفه گرافيست (تبليغاتچي) اجراي پروژه تبليغاتي در جهت رضايت مشتري است اما امروز اعتقاد درست بر اين است كه وظيفه گرافيست اجراي پروژه تبليغاتي در جهت رضايت مشتريهاي دائمي است. بنابراين شناخت و آگاهي نسبت به خواسته هاي اين مشتريان از وظايف شماست. مولف : محمد جلیلیان منبع : NAKOOT 23 آبان 1386, 05:42دوست عزیز این مطلب در بخش مباحث آموزشی و مقالات انجمن فتوشاپ موجود می باشد ...
این صفحه را در گوگل محبوب کنید
[ارسال شده از: سایت ریسک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 724]
صفحات پیشنهادی
60 نکته برای گرافیست شدن
60 نکته برای گرافیست شدن-۱) پیش از آغاز هر پروژه تبلیغاتی تمام مواردی را که تصور می کنید با پروژه شما مرتبط و ضروری است و باید آنها را انجام دهید ، یادداشت و ...
60 نکته برای گرافیست شدن-۱) پیش از آغاز هر پروژه تبلیغاتی تمام مواردی را که تصور می کنید با پروژه شما مرتبط و ضروری است و باید آنها را انجام دهید ، یادداشت و ...
:: 60 نکته برای گرافیست شدن :: -
60 نکته برای گرافیست شدن :: lpi 23 آبان 1386, 01:49«بخش اول» هوالمصور انسان مجموعه اي از توانائيها و ناتوانائيهاست. تنها راه كسب موفقيت آن است كه روي ...
60 نکته برای گرافیست شدن :: lpi 23 آبان 1386, 01:49«بخش اول» هوالمصور انسان مجموعه اي از توانائيها و ناتوانائيهاست. تنها راه كسب موفقيت آن است كه روي ...
9 نکته برای محبوب شدن
60 نکته برای گرافیست شدن :: lpi 23 آبان 1386, 01:49«بخش اول» هوالمصور انسان مجموعه ... 9- اگر مايليد ايده تبليغاتي شما منحصر به فرد و به اصطلاح (يونيك) باشد، ...
60 نکته برای گرافیست شدن :: lpi 23 آبان 1386, 01:49«بخش اول» هوالمصور انسان مجموعه ... 9- اگر مايليد ايده تبليغاتي شما منحصر به فرد و به اصطلاح (يونيك) باشد، ...
شش نكته براي خلق جذابيت فردي
60 نکته برای گرافیست شدن :: lpi 23 آبان 1386, 01:49«بخش اول» هوالمصور انسان ... 9- اگر مايليد ايده تبليغاتي شما منحصر به فرد و به اصطلاح (يونيك) باشد، بهتر ...
60 نکته برای گرافیست شدن :: lpi 23 آبان 1386, 01:49«بخش اول» هوالمصور انسان ... 9- اگر مايليد ايده تبليغاتي شما منحصر به فرد و به اصطلاح (يونيك) باشد، بهتر ...
نخستین کتابهای گرافیک: اسلیمی
چهار نمونه از کارهای گرافیک در این کتابها را در اینجا نشان می.دهیم. ... چهار نمونه از کارهای گرافیک در این کتابها را در اینجا نشان می.دهیم. ... 60 نکته برای گرافیست شدن ...
چهار نمونه از کارهای گرافیک در این کتابها را در اینجا نشان می.دهیم. ... چهار نمونه از کارهای گرافیک در این کتابها را در اینجا نشان می.دهیم. ... 60 نکته برای گرافیست شدن ...
یه سئوال اندر باب سی شارپ -
مطالب بعدی. در کوچه های ده ی40 انگلیس - · :: 60 نکته برای گرافیست شدن :: - ... يه برنامه با گرافيك C لطفا كمك كنيد - · 20 کار New از Me :دی - · کمک فوری ، تبدیل ...
مطالب بعدی. در کوچه های ده ی40 انگلیس - · :: 60 نکته برای گرافیست شدن :: - ... يه برنامه با گرافيك C لطفا كمك كنيد - · 20 کار New از Me :دی - · کمک فوری ، تبدیل ...
خرید کارت گرافیک
اولین سوال رو هم خودم میپرسم : من یه کارت گرافیکی انویدیا با مبلغ 50 -60 تومان می خوام بخرم . ... افزايش قدرت و صد البته گرافيك دسكتاپ قويتر از لپ تاپ هست نكته جاب اينكه من يه گرافيك رادئون ..... بوش مدعي ش؛ هراس هاي اقتصادي درحال آرام شدن است ...
اولین سوال رو هم خودم میپرسم : من یه کارت گرافیکی انویدیا با مبلغ 50 -60 تومان می خوام بخرم . ... افزايش قدرت و صد البته گرافيك دسكتاپ قويتر از لپ تاپ هست نكته جاب اينكه من يه گرافيك رادئون ..... بوش مدعي ش؛ هراس هاي اقتصادي درحال آرام شدن است ...
هنر مفهومی و گرافیک محیطی :
اگرچه آغازگران این گرایش را به هنرمندان آمریکایی – انگلیسی دهه 60 و 70 همچون جوزف ... از همان زمانی که انسان سعی در هماهنگی و حتی چیره شدن بر پدیده های محیط در پیرامون خود ... نکته مشترک دیگر هنر مفهومی و گرافیک محیطی چند رسانه ای بودن آن و نداشتن ...
اگرچه آغازگران این گرایش را به هنرمندان آمریکایی – انگلیسی دهه 60 و 70 همچون جوزف ... از همان زمانی که انسان سعی در هماهنگی و حتی چیره شدن بر پدیده های محیط در پیرامون خود ... نکته مشترک دیگر هنر مفهومی و گرافیک محیطی چند رسانه ای بودن آن و نداشتن ...
رشته هنر ها و گرافیست ها بیان تو -
رشته هنر ها و گرافیست ها بیان تو --رشته هنر ها و گرافیست ها بیان تو . ... (میگن ) 2- شهریور سال 88 انتخاب رشته هست. mayapower 14 آبان 1387, 11:16راستی دو تا نکته: 1- میگن واسه ی ما کنکور رو برداشتن و شرط معدل شده. ... 50-60 الان دارند میدند 5- ایا دبیرستانی برای رشته ی هنر در اصفهان هست! هست تو .... اضافه شدن مطلب/حذف مطلب ...
رشته هنر ها و گرافیست ها بیان تو --رشته هنر ها و گرافیست ها بیان تو . ... (میگن ) 2- شهریور سال 88 انتخاب رشته هست. mayapower 14 آبان 1387, 11:16راستی دو تا نکته: 1- میگن واسه ی ما کنکور رو برداشتن و شرط معدل شده. ... 50-60 الان دارند میدند 5- ایا دبیرستانی برای رشته ی هنر در اصفهان هست! هست تو .... اضافه شدن مطلب/حذف مطلب ...
خراب شدن تصویر موقع افزایش رزولوشن یا فرکانس
خراب شدن تصویر موقع افزایش رزولوشن یا فرکانس-ma.fardbastani09-05-2009, ... من قبلان یک مدل کارت گرافیک داشتم که تویه رزو لیشن 864*1152 تا فرکانس 85 می ... لیشن ( مانیتور رو تغییر ندادم) یه نکته هم بگم هر چی رزو لیشن پایین تر باشه می ... 05:22 PMالان 900*1440 با فرکانس 60 هست(توصیه کارخانه ی سازنده) با یک ...
خراب شدن تصویر موقع افزایش رزولوشن یا فرکانس-ma.fardbastani09-05-2009, ... من قبلان یک مدل کارت گرافیک داشتم که تویه رزو لیشن 864*1152 تا فرکانس 85 می ... لیشن ( مانیتور رو تغییر ندادم) یه نکته هم بگم هر چی رزو لیشن پایین تر باشه می ... 05:22 PMالان 900*1440 با فرکانس 60 هست(توصیه کارخانه ی سازنده) با یک ...
-
گوناگون
پربازدیدترینها