واضح آرشیو وب فارسی:سایت ریسک: Lamborghini Gallardo hossein-senator 14 مرداد 1386, 00:12سلام بر دوستان عزیز . این اولین طراحی ماشین منه که با 3D ساخته شده . مشتاقانه منتظر نقد شما عزیزان هستم [ Elfin-D 14 مرداد 1386, 10:15خیلی زیباس.... فقط اگه متریال شیشه رو کمی شفاف تر و درخشان تر میکردی خیلی جلوه ی بیشاری داشت همچنین متریال بدنه هم حالت متالیک رو نداره با چه موتوری رندر کردید؟ مخلصیم pythoN 14 مرداد 1386, 11:07سلام . مدلینگ خوبیه. تبریک میگم . به عنوان اولین کار خوبه ولی یه سری اموزش در مورد Vray هم ببین . و متریالش هم تکمیل کن . بعد یه رندر خوب ازش بگیر تا کف همه ببره . در ضمن روی نور پردازیش هم کار کن . منتظریم ... :wink: امید وارم موفق باشی . hossein-senator 14 مرداد 1386, 13:07با تشکر از دوستان عزیز در مورد موتور رندر از موتور رندر scanline خود مکس استفاده کردم ( متاسفانه Vray نداشتم ) در ضمن در مورد شیشه ها و بدنه کاملا حق با شماست ، هنوز جای کار داره . pythoN 14 مرداد 1386, 19:31خب لینک دانلود vray رو توی یکی از تاپیک ها گذاشتم . اینم لینکش (). امیدوارم بدردت بخوره . موفق باشی . hossein-senator 14 مرداد 1386, 22:42Vray رو دانلود کردم ( با تشکر از Python عزیز ) اینم یه رندر اولیه با استفاده از Vray 13101 pythoN 15 مرداد 1386, 16:56خیلی بهتر شد حالا اگر میخوای اینکار رو انجام بره . یه منحنی مثل عکس بکش . بعد ورتکس رو که نشون دادم انتخاب کن . () حالا توی پانل مدیفای در بخش geometry به fillet عدد 50 رو اختصاص بده . () بعد حالت spline رو انتخاب کن . و به همون بخش geometry برو و عدد outline رو روی 3 بزار . () بعد لین خودت رو اکسترود کن . و ماشین خودت رو مثل حالت این باکس روی line بزار بعد با تنظیمات vray رندر بگیر . ( روی عکس کلیک کن . ) () در ضمن یه متریال معمولی به لین خودت بده این تنضیمات رو روش بزار () البته این راه خیلی ساده ای هستش و اگر بخوای حرفه ای رندر بگیری خیلی بیشتر از اینا کار داره . مخصوصا متریال بدنه ماشین . امیدوارم نگی این چقدر الکی اضهار نظر میکنه . :wink: موفق باشی Miladbat 16 مرداد 1386, 15:15به نظر منم poly gon برای ساخت ماشین اصلا جالب نیست کار هم سخت می کنه hossein-senator 16 مرداد 1386, 16:03pythoN خیلی ممنون . نه بابا من کی باشم که بگم شما الکی اظهار نظر می کنید . شما سرورید چشم . به خاطر گل روی شما هم که شده یه رندر دیگه همونطور که شما گفتید از ماشین میگیرم و نتیجش رو میذارم میلاد خان من که این ماشین رو با Polygon درست کردم . اگه شما پیشنهاد راه بهتری رو به غیر از Polygon دارید ممنون میشم . تازه این ماشین بدون Blueprint ساخته شده ! hossein-senator 17 مرداد 1386, 13:27آخرین رندر 13157 pythoN 17 مرداد 1386, 16:13خیلی ممنون امیدوارم موفق باشی . Miladbat 18 مرداد 1386, 01:33بهترین روش nurbs patch است ehsan_3dmax 18 مرداد 1386, 02:50سلام حسین جان. قبل از هرچیز تشکر میکنم از پیتون عزیز که با صبر و حوصله فراوون جواب خیلی از کاربرا رو میده و کار منی که مدیرم رو اینگونه آدما خیلی کم میکنن. خوشبختانه تعدادشون هم جدیدا داره زیاد میشه! ولی هیچکس پیتون و حامد نمیشن. بازم ازتون ممنونم. حسین جان پلیگن مدلینگ بهترین شیوه ی مدلسازی در مکس. در این مورد شک نکن. اگر هم میبینی آقا میلاد در مورد نربس صحبت میکنن بخاطره اینه که ایشون مایا کار هستن و در مایا نربس ابزار قویتریه. رندرهات هم پیشرفت خوبی داشته. موفق باشی. pythoN 20 مرداد 1386, 16:47خواهش میکنم احسان جان . این حرفا چیه . من که در حد و اندازه های شما نیستم اما سعی میکنم چیزهای رو که میدونم به بقیه هم بگم تا اونها هم دانسته هاشون رو از من دریغ نکنن . بهترین روش nurbs patch است توی مدل سازی های خودرو یا شبه خودرو یا ... توی مکس اصلا روی نربس حساب نکنید . ( در حالی که توی مایا برعکسه ) hossein-senator 07 خرداد 1387, 19:44من واقعا شرمنده ام که نتونستم کار آخر رو زودتر از این ها پست کنم 21034 خلاصه ببخشید
این صفحه را در گوگل محبوب کنید
[ارسال شده از: سایت ریسک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 261]