واضح آرشیو وب فارسی:سایت ریسک: Eclipse Car cs_mohsen 20 فروردين 1386, 19:34این اولین ماشین من هست ... یا بهتر بگم اولین ماشینی که نصفه کاره نذاشتم :) ولی فعلا وقت ندارم رندر درست حسابی بگیرم ! همچنین جزئیات (قانون و اصل صحیح آقا احسان رو زیر پا می ذارم:D :wink: ) منتظر نظراتتون هستم :) ولی چند تا سوال دارم : 1- در قرار دادن Blue ها مشکل دارم برای تنظیم دقیقشون و وقتی کلش به 4 تا تقسیم میشه اندازه و دقت به هم میریزه و ... 2-چطور میشه polygon رو خیلی نرم تر به Sub_d تبدیل کرد ؟ مثل smooth که با تکرار یا ... انجام میشه...البته تمام سطح پلیگان رو یعنی وقتی که convert می کنم ...partial رو نمی گم. 3-چطور میشه تمام Edge هایی رو که در یک راستا قرار دارن بدون با هم انتخاب کرد . به جای تک تک ... Maya 7 : maya software : متشکرم einollahia 20 فروردين 1386, 21:25این جواب سوال اولت: einollahia 20 فروردين 1386, 21:27منظور سوال دومتون رو نمی فهمم. همین الآن تو این کارتون نرمی لبه ها خیلی زیاده. یکم باید سخت تر بشه einollahia 20 فروردين 1386, 21:32اینم آخرین سوالتون: راحت ترینش همینه و بقیه از طریق پلاگینه. یک edge رو انتخاب کنید و دستور Select Contiguous Edges را انتخاب کنید. این دستور هم در منوی select هست. Hamid_Maya 20 فروردين 1386, 23:09سلام محسن جان كار خيلي خوبي شده ولي كاشكي با منتال رندرش مي كردي بعدش مي زاشتي آخه به نظر من كار درستي نيست كه بگي وقت نداشتم خوب عزيز حيف نيست مدلسازيش كه اينقدر خوب شده رو با يه رندر ساده بزاري ؟ منتظر كار تكميل شدش هستيم قربانت موفق باشي ehsan_3dmax 20 فروردين 1386, 23:49حرف حمیدجان رو کاملا قبول دارم. حیف این مدل زیبا نیست؟ با منتال ری جدید مکس و مایا که دیگه رندر فقط چند تا کلیک ساده است. موفق باشی عزیز. hamed-ddd 21 فروردين 1386, 14:51چون کار تو مایا ساخته شده من حرفی برای گفتن ندارم جز اینکه (با توجه به سوالاتی که کرده بودی) خوب ساختی و خسته نباشی (حیف شد که رو سیستم من مایا 6 به بعد نصب نمیشه) cs_mohsen 22 فروردين 1386, 21:28منظور سوال دومتون رو نمی فهمم. همین الآن تو این کارتون نرمی لبه ها خیلی زیاده. یکم باید سخت تر بشه ممنون بابت جواب سوال اول ... منظورم از سوال دوم : یک پلی رو وقتی smooth می کنیم ... اسموت میشه (نرم میشه) و وقتی بار دیگه اون رو smooth م یکنیم باز نسبتا نرم تر میشه می می خوام بدونم چطور میشه پلی رو هنگام تبدیل به subd این کار رو کرد ... البته تبدیله و فرق داره ... ولی می خوام بدونم بعد از تبدیل چطور میبشه نرم ترش کرد ؟ بابت سوال دوم و سوم هم ممنونم ------------------------ بله کاملا درسته نباید جزئیات و رندر رو از کار مجزاکرد و مطمئنا دیر یا زود کامل می کنم ! ممنون :wink: متشکرم حامد جان :) pixolator 26 فروردين 1386, 11:55سوالت رو من درست نفهميدم شايد ولي تا اونجايي که فهميدم شما که از subdiv براي رندر استفاده نمي کني پس چرا مي خواي smooth بيشترش بکني ؟...شما تا هر level اي که بخواي با poly مي توني smooth کني بعدش يه چند تا چيز کوچولو که اگه فرصت بشه بايد بيشتر روش کار کني البته اگر مي خواي کارت جزئيات قشنگ تري داشته باشه... اولا روي گلگيرا فکر مي کنم يا جزئياتت کمه و يا اينه سه وجهي به وجود اومده که اينطوري شده يه نگاه بنداز. بعدش تانژانت ها هستش که اين بازم توضيحاتش طولانيه ولي در موردش تحقيق کن ببين چجورياست...اگه فرصت داشتم برا مي گفتم...اين تانژانتا تو يکپارچگي طرح و همچنين تطابق مقياس ماشينت مهمه...و لبه ها...اين شدت تيزي لبه هاي ماشينت بازم تو مقياس کمک مي کنه که ماشينت ماشين اسباب بازي بنظر برسه يا يه ماشين واقعي... روي رندرش هم وقت بذاري ارزشش رو داره محسن جان :) ولي در کل براي اولين کارت خيلي جالبه...ادامه بده ...موفقيد ايشا الله...:wink: einollahia 26 فروردين 1386, 12:42گاه می خوای بعد SUb_D نرم ترش کنی راهی نیست ، مگر اینکه دوباره به Polygon تبدیلش کنی و بعد Smooth کنی که این هم لقمه پیچوندن هست. در کل به نظر من که Sub D خیلی خوبه دیگه چه نیازی به نرمی بیشتر . cs_mohsen 27 فروردين 1386, 19:49سوالت رو من درست نفهميدم شايد ولي تا اونجايي که فهميدم شما که از subdiv براي رندر استفاده نمي کني پس چرا مي خواي smooth بيشترش بکني ؟...شما تا هر level اي که بخواي با poly مي توني smooth کني بعدش يه چند تا چيز کوچولو که اگه فرصت بشه بايد بيشتر روش کار کني البته اگر مي خواي کارت جزئيات قشنگ تري داشته باشه... :wink: آهان ... بهتر بگم بعد از تبدیل پلی به سابدی ..... می خوام sub-d وجوه بیشتری پیدا کنه که در نتیجه نرم تر میشه ؛ همونطور که یک پلی با هر بار smooth نرم تر میشه و دارای face بیشتری میشه و میشه میزان نرمی اون رو تعیین کرد می خوام بدونم چطور میشه روی sub-d این کار رو کرد و میشه گفت وجوه sub-d رو افزایش داد .... یه جورکایی میشه گفت شبیه partial ممنونم عباس جان در کل به نظر من که Sub D خیلی خوبه دیگه چه نیازی به نرمی بیشتر . مرسی درسته آخه من یه جا دیدم این کار رو می کرد ... (by key)
این صفحه را در گوگل محبوب کنید
[ارسال شده از: سایت ریسک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 200]