واضح آرشیو وب فارسی:سایت ریسک: یک انیمیشن با حال و خنده دار که جدیدا ساختم ( توصیه میکنم حتما دانلود کنید ) امین تری دی 27 بهمن 1385, 10:12نام انیمیشن : الو ...الو...دیه کجاست ؟ زمان : تقریبا 2 دقیقه شیوه ساخت : Max 9+Vray حجم : 1.69 مگابایت البته حجم اصلی خیلی بالا تر از اینه ( HD TV ) لینک دانلود : soheilweb 27 بهمن 1385, 10:47من دانلودش کردم، چه طوری نگاش کنم ؟ با چه برنامه ای باز میشه ؟ مرسی .. سهیل. NAKOOT 27 بهمن 1385, 14:02من دانلودش کردم، چه طوری نگاش کنم ؟ با چه برنامه ای باز میشه ؟ مرسی .. سهیل. امین جان من هم همین مشکل رو دارم ... مطمئنم که کار قشنگیه ... مثل بقیه کارات ... سارینا شنگول 27 بهمن 1385, 15:36خیلی با حال شده دمت گرم . در ضمن من با ویندوز مدیا پلیر بازش کردم . soheilweb 27 بهمن 1385, 15:51خیلی با حال شده دمت گرم . در ضمن من با ویندوز مدیا پلیر بازش کردم . نه بابا والا با مدیا پلیر باز نشد. ehsan_3dmax 27 بهمن 1385, 18:24امین جان خیلی با نمک بود. دوستان عزیزی هم که نتونستن فایل رو باز کنن میتونن از نرم افزار winrar استفاده کنن چون فایل فشرده است. موفق باشی. امین تری دی 27 بهمن 1385, 22:30بله همین طور که آقا Ehsan فرمودند با Win Rar بازکنید اینم لینک دانلودش : ea_utopia 28 بهمن 1385, 01:32سلام امین جان اگه قراره بی پرده بگم باید بگم از شما بیشتر از اینا توقع دارم.من خلاقیت در کار ندیدم و با وجودد توانایی هایی که در شما سراغ دارم این کار جزو کار های نه چندان قوی شما بود. خلاقیت رو (که مطمئن هستم که دارید )اگه به کارتون اضافه کنید کارتون خیلی قویتر میشه امیدوارم از نقد بی پرده ی من دلخور نشید hamed-ddd 28 بهمن 1385, 10:27امینم خیلی با حال بود راستی شما با cloth مشکل نداری اون شاخهایی که بعضی وقتها موقع شبیه سازی بیرون میزنن چیه (چاره ش چیه) امین تری دی 28 بهمن 1385, 14:40سلام امین جان اگه قراره بی پرده بگم باید بگم از شما بیشتر از اینا توقع دارم.من خلاقیت در کار ندیدم و با وجودد توانایی هایی که در شما سراغ دارم این کار جزو کار های نه چندان قوی شما بود. خلاقیت رو (که مطمئن هستم که دارید )اگه به کارتون اضافه کنید کارتون خیلی قویتر میشه امیدوارم از نقد بی پرده ی من دلخور نشید نه دوست عزیز برای چی باید ناراحت بشم کاملا حق با شماست خب ولی از یک کار 6 ساعته بیشتر از این انتظار نمیره درست میگم من فقط 6 ساعت وقت برای ساختش گذاشتم که البته 3 ساعت برای Simulat لباس کاراکتر گذشت و دیگه اینکه رندر هم یک چند ساعتی وقت گرفت این کار اول قرار بود که تمرین مرفر باشه خب ولی دیدم که بد نیست یک چیز ساده یک روزه ازش در بیارم به هر حال مرسی امین تری دی 28 بهمن 1385, 14:44امینم خیلی با حال بود راستی شما با cloth مشکل نداری اون شاخهایی که بعضی وقتها موقع شبیه سازی بیرون میزنن چیه (چاره ش چیه) کدوم شاخها میشه یکم کامل تر توضیح بدی مرسی soheilweb 28 بهمن 1385, 14:46امین جان بازم درس کن بزارش تو همین تاپیک. لطف کن تو همین تاپیک بزار که همه با خبر بشیم. cs_mohsen 29 بهمن 1385, 14:57امین جان موفق باشی بسیار زیبا و .... bastani_yakhee 12 اسفند 1385, 12:35سلام خیلی با حال بود میگم من واسه پروژه گرافیکم یه کاری اینطوری میخوام میتونی برام میلش کنی ...البته فایل اصلی اش را MAXرو میگم [email protected] امین تری دی 13 اسفند 1385, 12:05سلام خیلی با حال بود میگم من واسه پروژه گرافیکم یه کاری اینطوری میخوام میتونی برام میلش کنی ...البته فایل اصلی اش را MAXرو میگم [email protected] ببخشید واسای چی باید همچین کاری بکنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟ این کار غیر ممکنه erfani_mhadi 14 اسفند 1385, 09:40کارت درسته آقا امین hamed-ddd 14 اسفند 1385, 10:12امین جان حتما برای منهم بفرست البته با نوشابه و سالاد !!!!.... در مورد لباس خواستم بپرسم مراحل کار رو من اینطوری دنبال میکنم: 1.اول مدل لباس رو با اسپلاین میکشم(البته یادم نمیره که گوشه و بخشهایی که دوخته میشه رو بریک کنم) 2. بعد که گارمنت میکر و جابجای پانلهای لباس در جلو وعقب کارکتر 3. مدیفایر کلوز (کارکتر به عنوان collision و لباس همک به عنوان cloth مثلا جنس silk ( 4.تنظیمات کلوز: *جاذبه خاموش و بعد simulate local .....اون یکی چیه simulate local dammped اینجاست که وقتی بعضی وقتها لبه های لباس به هم میرسه یه دفعه چند تا از ورتکسهای لباس میزنه بیرن و به اصلاح شاخ میشه و بعد *جاذبه روشن و use seewing spring غیر فعال و در اینجا در نهایت simulate رو میزنم و به قول شما بیشین تا کار شبیه سازی تموم شه.... در ضمن یه سوال داشتم در مورد محل دوختها که چطور میشه اونها رو صاف کرد (که مثل خط اتو نشه) bastani_yakhee 17 اسفند 1385, 16:27سلام من تا حالا نتونستم دانلودش کنم تو رو خدا منو تو حسرت نذارین یک برام ایمیلشد کنه دستتون درد نکنه.... [email protected] Patris Net 17 اسفند 1385, 19:13منم نتونستم دانلودش کنم! لطفا اگه ممکنه برام ایمیلش کنید! دوست ندارم تو کف بمونم ... [email protected] مرسی از لطف شما امین تری دی 20 اسفند 1385, 21:12چشم بچه ها من دوباره آپلود می کنم امین تری دی 20 اسفند 1385, 21:14امین جان حتما برای منهم بفرست البته با نوشابه و سالاد !!!!.... در مورد لباس خواستم بپرسم مراحل کار رو من اینطوری دنبال میکنم: 1.اول مدل لباس رو با اسپلاین میکشم(البته یادم نمیره که گوشه و بخشهایی که دوخته میشه رو بریک کنم) 2. بعد که گارمنت میکر و جابجای پانلهای لباس در جلو وعقب کارکتر 3. مدیفایر کلوز (کارکتر به عنوان collision و لباس همک به عنوان cloth مثلا جنس silk ( 4.تنظیمات کلوز: *جاذبه خاموش و بعد simulate local .....اون یکی چیه simulate local dammped اینجاست که وقتی بعضی وقتها لبه های لباس به هم میرسه یه دفعه چند تا از ورتکسهای لباس میزنه بیرن و به اصلاح شاخ میشه و بعد *جاذبه روشن و use seewing spring غیر فعال و در اینجا در نهایت simulate رو میزنم و به قول شما بیشین تا کار شبیه سازی تموم شه.... در ضمن یه سوال داشتم در مورد محل دوختها که چطور میشه اونها رو صاف کرد (که مثل خط اتو نشه) خب برای این کار باید یک Edit mesh بعد از کلود بدی و به کل لباس یک Wide بدی امین تری دی 20 اسفند 1385, 21:19البته الان نمیشه آپلود کرد چون فیلشو ندارم ولی در اولین فرصت این کار رو می کنم hamed-ddd 27 اسفند 1385, 10:42خب برای این کار باید یک Edit mesh بعد از کلود بدی و به کل لباس یک Wide بدی wide...........؟؟؟ متوجه نشدم
این صفحه را در گوگل محبوب کنید
[ارسال شده از: سایت ریسک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 708]