تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 19 آبان 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اگر مردم به هنگامى كه بلاها بر آنان فرود مى آمد و نعمت ها از دستشان مى رفت، با نيت هاى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

سایبان ماشین

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

خرید یخچال خارجی

موسسه خیریه

واردات از چین

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

irspeedy

درج اگهی ویژه

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

زانوبند زاپیامکس

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

خرید بلیط هواپیما

بلیط اتوبوس پایانه

قیمت سرور dl380 g10

تعمیرات پکیج کرج

لیست قیمت گوشی شیائومی

خرید فالوور

پوستر آنلاین

بهترین وکیل کرج

بهترین وکیل تهران

اوزمپیک چیست

خرید اکانت تریدینگ ویو

خرید از چین

خرید از چین

تجهیزات کافی شاپ

نگهداری از سالمند شبانه روزی در منزل

بی متال زیمنس

ساختمان پزشکان

ویزای چک

محصولات فوراور

خرید سرور اچ پی ماهان شبکه

دوربین سیمکارتی چرخشی

همکاری آی نو و گزینه دو

کاشت ابرو طبیعی و‌ سریع

الک آزمایشگاهی

الک آزمایشگاهی

چراغ خطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1827893172




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

چطور ميشه روي اجسام صلب كنترل بيشتري داشت؟ -


واضح آرشیو وب فارسی:سایت ریسک: چطور ميشه روي اجسام صلب كنترل بيشتري داشت؟ Sherlock_Holmes 19 آذر 1385, 09:47سلام به همه دوستان بچه ها يه سوالي برام پيش اومده كه بد نديدم مطرح كنم شايد موضوع خوبي باشه تا بهش بپردازيم و اون موضوع تعريف كردن اجسام صلب هست. خب ميدونيد كه اجسام صلب اجسامي هستند كه در برخورد با ديگر اجسام از توي هم رد نميشن و يه برخورد فيزيكي مثل دنياي واقعي انجام ميدن. البته همه مكس كارها ميدونن كه ساخت همچين چيزي در مكس چند راه داره مثلا اولين راه استفاده از Reactor هست و البته قبل از اينكه پلاگين Reactor جزيي از مكس بشه تموم اين كارا به شكل دشواري با بخش مكانيك مكس انجام ميشد. اما موضوعي كه من ميخوام بپرسم اينه كه چطور ميشه انها رو بيشتر تحت كنترل درآورد. مثالي ميزنم كه خودم درگيرش هستم. فرض كنيد ميخوايم انگشتي بسازيم كه وارد سوراخ شماره گير تلفن ميشه و اونو ميچرخونه! من اين پروژه رو ساختمش اما با روشهايي سخت چون بعضي جاها انگشت و شماره گير در هم فرو ميرن. ميخوام ببينم ميشه با مثلا Reactor كاري كرد كه بدون كليد گذاري براي شماره گير و فقط با حركت انگشت شماره گير رو وادار به چرخش كرد و اگه ميشه از كدوم بخش Reactor ميشه بهترين بهره رو براي اين مثال برد. ممنون از همگي.... benyamin_r 19 آذر 1385, 15:54‏هيچ کدوم از اين دو روش براي اين کاري که تو مي‌خواي انجام بدي بدرد نميخورن . تو بايد انگشت کاراکترتو به اون قسمت تلفن wire کني‌. ‏ wire هم خودش يه بحث مفصل داره که واسهٔ اينکاري که مي‌خواي بکني‌ فک نکنم سخت باشه خيلي‌. ‏بازدن ALT+5 وارد قسمتwire parameters ميشي‌ . Sherlock_Holmes 21 آذر 1385, 10:10سلام ممنون از پاسخي كه دادي. من توي Help مكس چيزي كه گفتي رو ديدم. بايد بگم از اين سيستم چيزي نميدونستم اما الْان هم مشكل رو با يه روش مثل همين Wirng حل كردم اما رضايت بخش نيست و كمي مصنوعي به نظز مياد. اما اين كه ميگي با Reactor نميشه خيلي بد شد. من بازم روي Wiring كار ميكنم شما هم اگه وقت داشتيد يه كم در مورد توانايي هاي اين قضيه بگيد ممنون ميشم. hamed-ddd 21 آذر 1385, 11:17شما باید با نحوه تعیین محور چرخش آشنایی داشته باشی ....اگر این رو بلدی در محل سوراخ شماره گیر یه دامیdummy ایجاد کن و و انگشت!!!!رو به دامی لینک کن ...لازم نیست حتما انگشت شماره گیر رو حرکت بده...البته میتونی این گار رو برعکس انجام بدی که مشخصه باید سلسله مراتب برعکس بشه یعنی شماره گیر به دامی متصل بشه و دامی هم به انگشت در این صورت فقط میمونه انیمیشن مناسب برای دست که شماره گیر رو درست بچرخونه تا از جاش خارج نشه (((تری دی مکس پیچ و مهره نداره))) برای تمام مراحل بالا باید محور چرخش به درستی انتخاب بشه و معلوم بکنی که هر لینک شامل چه پارامترهایی باشه (مثلا لینک دامی به انگشت فقط شامل اطلاعات مکانی باشه نه چرخشی...) به هر حال بهتره به طور کامل رهنمای برنامه رو در زمینه لینک و ik مطالعه کنی wiring ایده خوبی ولی در این مورد زیاد تفاوت نمیکنه .... Sherlock_Holmes 21 آذر 1385, 15:47شما باید با نحوه تعیین محور چرخش آشنایی داشته باشی ....اگر این رو بلدی در محل سوراخ شماره گیر یه دامیdummy ایجاد کن و و انگشت!!!!رو به دامی لینک کن ...لازم نیست حتما انگشت شماره گیر رو حرکت بده...البته میتونی این گار رو برعکس انجام بدی که مشخصه باید سلسله مراتب برعکس بشه یعنی شماره گیر به دامی متصل بشه و دامی هم به انگشت در این صورت فقط میمونه انیمیشن مناسب برای دست که شماره گیر رو درست بچرخونه تا از جاش خارج نشه (((تری دی مکس پیچ و مهره نداره))) برای تمام مراحل بالا باید محور چرخش به درستی انتخاب بشه و معلوم بکنی که هر لینک شامل چه پارامترهایی باشه (مثلا لینک دامی به انگشت فقط شامل اطلاعات مکانی باشه نه چرخشی...) به هر حال بهتره به طور کامل رهنمای برنامه رو در زمینه لینک و ik مطالعه کنی wiring ایده خوبی ولی در این مورد زیاد تفاوت نمیکنه .... من دقيقا همين كارها رو خودم هم انجام دادم اما اين روش رضايت بخش نيست. دقيقا پيچ و مهره همون چيزيه كه ميخوام!! يعني راهي نيست؟ من در دست كاراكتر Bones گذاشتم و براش از IK Chaine استفاده كردم بعد در هر شماره هم Dummy گذاشتم . Dummy ها لينكند به شماره گير اونهم از طريق منوي Animation و بخش Constraints و گزينه Link Constraint. حالا IK Chaine لينك ميشه به هر Dummy كه لازم باشه و با چرخش شماره گير انگشت براحتي باهاش ميچرخه. اما جاهايي هست كه انگشت از تو شماره گير رد ميشه. ميشه با كليد گذاري حلش كرد اما خواستم ببينم راه ديگه داره يانه....ژ بهر حال ممنون از جواباتون




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت ریسک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 292]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن