واضح آرشیو وب فارسی:سایت ریسک: یه مشکل عجیب با Skin Hamed Jalili 05 ارديبهشت 1385, 00:02سلام دوستان یه نگاه به این عکسها بندازین خودتون مشکلمو می فهمین Skin ه اعمال شده درست کار نمی کنه یه قسمت از بازو درست بالا نمی آید !!! Hamed Jalili 06 ارديبهشت 1385, 00:24کسی نمی خواهد کمک کنه ؟ nike_kasedy 06 ارديبهشت 1385, 02:34مشكل شما عجيب نيست اون چيزي كه من با اين عكسها متوجه شدم اينه كه رنگ زرد نشان دهنده وزن و تعثير گذاري كم در مش شماست.اگر ميخواي تاثير گزاري بيشتر بشه يا بايد ورتكسها رو انتخاب كني بعد وزن رو زياد كني يا از ابزار نقاشي استفاده كني ميتوني از helpll مكس استفاده كني تا بهتر دوني چي ميگم اما بايد رنگ رو به رنگ قرمز در بياري تا تاثير پذيري كامل بشه. Hamed Jalili 06 ارديبهشت 1385, 05:11چطوری به Vertex وزن بدم - از منویی که برای این کار در Skin هست ؟ اگه این طوریه , باید بگم تو این لیست بیشتر از 200000 تا Vertex من از کجا بدونم کدوم Vertex ه ؟؟؟؟ SaLoOoM 09 ارديبهشت 1385, 09:14اگه این طوریه , باید بگم تو این لیست بیشتر از 200000 تا Vertex من از کجا بدونم کدوم Vertex ه ؟؟؟؟ مشکلش همینه! سلام! اشتباه از مودلینگته!نبایند اینهمه سگمنت تو مودلت داشته باشی! شعار معلممون تو کلاس مدلینگ این بود : هرچه سگمنت کمتر مودلت بهتر .بعدشم بهمون می گفت که بعدا میفهمین که چرا میگم سگمنتها تا جایی که امکان داره کم باشه!حالا هم رسیدیم به بونها و انیمیشن! حالا فهمیدم که چرا این همه میگفت که سگمنتهارو کم کنین. تو خود مدل های help مکس رو نگاه کن سگمنتهاش کمه! hamed-ddd 09 ارديبهشت 1385, 10:46همانطور که salooom گفت تعداد ورتکسها باید کم باشه برای این منظور باید شما از یک مدل low poly استفاده کنید که برای درست ساختن مدل low poly هم باید با نحوه عملکرد مدیفایر mesh smooth آشنا باشید بعدباید مدیفایر skin زیر mesh smooth اعمال کنید در این صورت سر و کار شما با ورتکسهای مدل low poly خواهد بود اگر شد یک لینک مناسب آموزشی براتون میزارم وگرنه که خودم تو مقالات آموزشی سعی میکنم این روش رو توضیح یدم hamed-ddd 09 ارديبهشت 1385, 11:09در ضمن من عکسها رو بررسی کردم متوجه شدم که شما از biped استفاده کردید و اون قسمتهای آبی رنگ مربوط به biped میشه لطفا دقیقا بگید که مشکل کجاست؟؟ در ضمن بهتره برای biped از مدیفایر physic استفاده کنید (اول مدل رو انتخاب کنید از مدیفایرها physic و در کادر باز شده in وبعد روی کیبرد کلید H رو بزنید و BIP 01 (یعنی اون مکعب کوچک که مرکز ثقل ادمک محسوب میشه) انتخاب کنید ) SaLoOoM 09 ارديبهشت 1385, 17:37راستی یادم رفت که بهت بگم مودل آدم رو همیشه با پزیشن T مودلینگ کن!البته پاهاشم یه کم از هم فاصله داشته باشه یعنی مستقیم نباشه! Hamed Jalili 09 ارديبهشت 1385, 23:42ممنون از راهنمایی تون این پزیشن T رو چطوری الان رو این کارکترم اعمال کنم یعنی منظورم اینه که چه طوری T-Pose کنم ؟ SaLoOoM 10 ارديبهشت 1385, 09:39ممنون از راهنمایی تون این پزیشن T رو چطوری الان رو این کارکترم اعمال کنم یعنی منظورم اینه که چه طوری T-Pose کنم ؟ والا حالا مشکله که به اون پوس درش بیاری!باید از اول که مودلینگت رو شروع کردی در همون پوس مودلش کنی! به هر حال سعی کن دستاش رو باز کنی! Hamed Jalili 14 ارديبهشت 1385, 18:03دستاشو سعی کردم باز کنم ولی طبیعی نشد !!:cry:
این صفحه را در گوگل محبوب کنید
[ارسال شده از: سایت ریسک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 418]