محبوبترینها
چگونه با ثبت آگهی رایگان در سایت های نیازمندیها، کسب و کارتان را به دیگران معرفی کنید؟
بهترین لوله برای لوله کشی آب ساختمان
دانلود آهنگ های برتر ایرانی و خارجی 2024
ماندگاری بیشتر محصولات باغ شما با این روش ساده!
بارشهای سیلآسا در راه است! آیا خانه شما آماده است؟
بارشهای سیلآسا در راه است! آیا خانه شما آماده است؟
قیمت انواع دستگاه تصفیه آب خانگی در ایران
نمایش جنگ دینامیت شو در تهران [از بیوگرافی میلاد صالح پور تا خرید بلیط]
9 روش جرم گیری ماشین لباسشویی سامسونگ برای از بین بردن بوی بد
ساندویچ پانل: بهترین گزینه برای ساخت و ساز سریع
خرید بیمه، استعلام و مقایسه انواع بیمه درمان ✅?
صفحه اول
آرشیو مطالب
ورود/عضویت
هواشناسی
قیمت طلا سکه و ارز
قیمت خودرو
مطالب در سایت شما
تبادل لینک
ارتباط با ما
مطالب سایت سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون
مطالب سایت سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون
آمار وبسایت
تعداد کل بازدیدها :
1845472296
آقاتهراني: پيشنهاد حکميت به معناي عدم درک درست از ولايت است
واضح آرشیو وب فارسی:عصر ایران: آقاتهراني: پيشنهاد حکميت به معناي عدم درک درست از ولايت است
نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي با بيان اينکه دستگاه قضايي نبايد در برخورد با اغتشاشگران استثنا قائل شود، تصريح کرد: اينکه برخي براي بستگان خود مصونيت قضايي قائل شوند با روح اسلام سازگار نيست. حجت الاسلام و المسلمين مرتضي آقا تهراني در گفت و گو با خبرنگاران سياسي ايرنا همچنين تاکيد کرد: کساني که بي خردانه بستر اغتشاشات را فراهم کردند بايد پاسخگوي عواض نامطلوب بي حرمتي ها به مقدسات، ملت و نظام باشند.آقاتهراني در اين گفت و گو با اشاره به بيانيه ها و نامه نگاري هاي اخير ، تاکيد کرد: پيشنهاد حکميت به معناي عدم درک درست از ولايت است.مشروح اين گفت و گو را در پي مي خوانيد.** رکن اصلي نظام بر پايه ولايت فقيه استوار استحجت الاسلام و المسليمن آقاتهراني در اين گفت و گو با بيان اين که رکن رکين نظام جمهوري اسلامي ايران بر ولايت فقيه استوار است تصريح کرد: ولايت فقيه و اصل ديني بودن آن به توحيد باز مي گردد و تحقق حاکميت خداوند متعال، در گرو امامت و ولايت ؛ و در دوران غيبت، با ولايت فقيه مي باشد.نماينده تهران در مجلس شوراي اسلامي ادامه داد: رسالت حاکميت خداوند متعال بر روي زمين در زمان پيامبر اکرم (ص) با ايشان بوده و در زمان امام عصر (عج) با خود حضرت و همچنين در دوران غيبت امام زمان (عج) و در غيبت خاص (صغري) نوّاب خاصي مانند حسين بن روح نوبختي (ره) و علي بن محمدسمري (رض) تا مدتي خاص، اين حاکميت را بر عهده داشته و بعد از آن، اين امر با ولايت فقيه که ولايتي عام است محقق خواهد شد.وي با بيان اين که ضرورت وجود ولايت فقيه برگرفته از آيات قرآن و عقل و روايات اهل بيت (ع) است، گفت: از لحاظ عقلي وجود يک ولي امر در جامعه قابل اثبات است و از لحاظ روايي نيز امام صادق (ع) و حضرت امام عصر (عج) در خصوص اين مهم، احاديث و روايات گوناگوني دارند. برخي از آن روايات و ادله را مي توان در کتاب شريف ولايت فقيه، امام راحل ديد.**سران فتنه در عمل تابع ولايت فقيه نيستندوي با اشاره به حوادث پس از انتخابات اظهار داشت: بنده تصور مي کردم اين آقايان فصل الخطاب نظام را ولايت مي دانند ولي در عمل اين طور ثابت نکردند. بايد قبول کرد که گاهي مواقع در يک انتخابات چندين نفر کانديدا مي شوند و در پايان يک نفر پيروز خواهد شد، در همه جاي دنيا هم به همين شکل است ولي آيا درست است که هنگام شکست در اصل آراء ترديد کنيم، و همه اصول را زير پا بگذاريم؟حجت الاسلام و المسلمين آقاتهراني تاکيد کرد: هنگامي که ولي فقيه پرونده موضوعي را با اعلام رجوع به قانون، مي بندند ديگر همه بايد بر آن توافق داشته و مطابق آن عمل کنيم. بايد توجه داشت که اعتقاد به ولايت فقيه، اعتماد به ايشان و تبعيت از فرمايشاتشان رمز وحدت نظام اسلامي است. امروزه اگر به عملکرد برخي جوانان نقدي باشد، پيش از آن به بزرگترها و خواص اين نقد وارد است. همه ما بايد گوش به فرمان مقام ولايت فقيه باشيم. نه اين که بيانات آن عزيز را جدّي نگرفته و با تفسير به رأي کردن و توجيهات نابخردانه، آنها را مورد بي توجّهي قرار دهيم.** درک سياسي عوام به مراتب ازخواص عالي تر استعضو کميسيون آموزش و تحقيقات مجلس شوراي اسلامي درباره عملکرد برخي خواص که خود را يار امام (ره) مي دانند، اظهار داشت: خواص بايد يک سر و گردن از بقيه افراد جامعه بالاتر باشند ولي واقعيّت اين است که درک سياسي عوام مردم به مراتب از خواص عالي تر و کامل تر است. اين آقايان اگر همان روز اول با اين مسأله عاقلانه برخورد کرده بودند، اين اندازه ريزش مردمي نداشتند. اشتباه در خط مشي و مرام، باعث شده که تنها بيگانگان به رفتار و گفتار اين آقايان دلخوش داشته اند. چرا بايد اين گونه باشد که يک اختلاف داخلي بر سر آراء، بستري براي براندازي نظام گردد؟ آيا اين تدبيرِ در کار است يا جهالت و ناداني؟**برخي صحابه نيز يار پيامبر بودند ولي ....نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي ادامه داد :در مورد يار امام بودن نيز حرفي نيست، بي شک برخي از آقايان امام را درک کرده و دوراني در خدمت نظام بوده اند، چنان که اين حرف در صدر اسلام هم مطرح بود که برخي را صحابي ناميدند و بر آن امتياز قائل شدند، مگر برخي از صحابه به خاطر علاقه به دنيا، پول، مقام و شهرت، مقابل امام معصوم (ع) نايستادند ؛ حال بگوئيم چون در کنار پيامبر خدا بوده اند و در مواردي مورد تعريف رسول الله هم واقع شدند پس براي هميشه، همه کارها و رفتار آنها تضمين وموردتأييد بوده و نبايد پاسخگوي گفته نوشته و رفتار خود باشند؟وي افزود:امّا امروزه به لطف خداوند متعال مردم از درک و شعور بالايي برخوردارند که همراهي چند روزه با انقلاب را براي اشخاص و شخصيّت ها کافي نمي دانند و شخصيت ها را به معيار و ميزان شناسائي مي کنند. به فرموده امام راحل مردم متوجه اند که: "ملاک حال فعلي افراد است." نه سوابق با تغيير موضع در اين زمان.**انحراف برخي خواص زمان امام حسين (ع) دليل شهادت ايشان بودحجت الاسلام و المسلمين آقا تهراني با اشاره به واقعه عاشورا اظهار داشت: اگر مردم دوران گذشته اسلام هم مانند زمان ما بصيرت داشتند نه امام علي (ع) تنها مي ماند و نه حادثه کربلا پيش مي آمد، و به خاطر عدم آگاهي مردم آن روز و انحراف خواصّ و فتواي عالماني ناپاک و دنيا طلباني چون ابن زياد و ابن سعد، خون سيد الشهدا (عليه السلام) مباح دانسته نمي شد، و در آن فضاي ابهام آلود شريح قاضي ها، نمي توانستند از بي بصيرتي مردم سوء استفاده کنند و يزيد به اهداف شوم خود نائل نمي آمد، که حضرت اباعبدالله الحسين (عليه السلام) به شهادت رسد و آن همه جنايات به بار آيد.**مردم از خواص پيشي گرفته و آنها را تنها گذاشته اندعضو کميسيون آموزش و تحقيقات مجلس خاطر نشان کرد:در دوران اهل بيت (عليهم السلام) خواص تحت تأثير مظاهر دنيا گاه وارد خطي انحرافي از ولايت مي شدند، پس از آن جمعيتي نيز همراه آنها مي شد. نمونه هاي آن، داستان صلح تحميلي بر امام حسن مجتبي (ع) و يا شهادت حضرت اباعبدالله الحسين (ع) است. پس از گذشت قرنها، و با ظهور انقلاب اسلامي، اين مردم ديگر آن قشر مردمان نيستند که با به خطا افتادن خواص، آنها به اشتباه افتند و به لطف الهي و زحمت هاي فراواني که حضرت امام، مقام رهبري، علماء و دانشمندان کشيده اند، ديگر هر صدا و فريادي را پاسخ نخواهند داد و برآيند اين بصيرت جمعي است که آنها را در خط ولايت قرار داده است. بي شک اگر خواص دعوت به بي راهه کنند مردم آنها را تنها خواهند گذاشت ، البته در راستاي روشن گري بيشتر بايد تلاش کرد.عضو کميسيون آموزش و تحقيقات مجلس شوراي اسلامي افزود: بنده مدتي در خارج از کشور زندگي کرده ام و بر اين باورم که يک شخص باسواد و يا استاد دانشگاه به اندازه يک بي سواد و يا يک مغازه دار سر کوچه ما، از مسائل جامعه بخصوص مسائل سياسي اطلاع ندارد. در آمريکا بسياري از مردم اصلا از کشورهاي ديگر شناختي ندارند و از آن ها چيزي نمي دانند. به اين گونه مردم دور از حقايق، چگونه مي توان اميد بست که روزي بتواند بر امپرياليزم تسلط يابد و يا بتواند حقوق از دست رفته اش را استيفا کند. در حالي که هنوز بخشي از ماليات هاي دريافتي از مردم آمريکا به خزائن صهيونيست ها واريز مي شود.** حق مصونيت قائل شدن براي بستگان خود با روح اسلام سازگاري نداردحجت الاسلام و المسلمين آقا تهراني با بيان اين که مقام معظم رهبري در سخنان خود هميشه بر قانون مداري تأکيد داشته اند تصريح کرد: ويژه خواري بيماري بدي است که از حبّ نفس ناشي شده، اگر نفس سرکش را تربيت نکنيم خود مدار خواهد شد، به گونه اي که خود پسند شده، بستگان و فرزندان، و مقام و منصب خود را بي دريغ حمايت مي کند. اينکه برخي براي خود و يا بستگان، و هم حزبي خود مصونيّت قضائي قائل شوند با روح اسلام سازگاري ندارد، گرچه خود را مسلمان بدانند. از ديدگاه اسلام، فرقي بين آقا، آقازاده و مردم عادي وجود ندارد. مع الأسف، بيماري ويژه خواري، رشوه خواري و خواص پنداري، بيماري شايع برخي از مسئولين بي تقوا است که بايد از آن بيزاري جست و همه مسلمانان را يکسان نگريست.وي در پاسخ به اين سؤال که چرا نامزد شکست خورده در انتخابات، اغتشاشگران و هتاکان عاشورا را انسان هاي خداجو ناميده است، خاطر نشان کرد: شايد عاشورا، خدا و مردم نزد اين افراد معناي ديگري داشته باشد، بنده درک نمي کنم که چگونه گوينده اين حرف ها ادعاي خود را به اثبات مي کند. در هر حال، بر اساس شواهد به دست آمده، اميدوارم مسئولين قوه قضائيه با قاطعيّت به قانون عمل کند.** ماهيت اعتراضات و آشوب ها، براي همگان روشن استنماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي با تاکيد بر درک درست از اعتراض گفت: روزهاي اول بحثي به بهانه انتخابات مطرح شد. ولي پس از گذشت ماه ها همگان مي دانند که اين ديگر يک مسئله انتخاباتي و اختلاف جزئي نيست، و بي حرمتي به مقدسات و زد و خوردهاي نامعقول برخاسته از افرادي است که داراي اشکالات مبنايي سياسي مي باشند. اين آقايان بايد بدانند که ناداني آنها بستري را براي گروهي اندک در کشور فراهم ساخته که آنها با اصل نظام مشکل دارند. ناگفته نماند که تمام کساني که بي خردانه بستر اين کار را فراهم ساخته اند بايد پاسخ گوي عوارض نامطلوب اين بي حرمتي ها به مقدسات، ملّت و نظام باشند.** با توجه به رشد فکري ملت ايران، قانون مندانه عمل شودوي با اشاره به برگزاري انتخابات مختلف در کشور تصريح کرد: دراين انتخاباتي که تا به حال داشته ايم کاملا مشخص است که مردم نسبت به آينده نظام حساس هستند و از اين رو مي بينيم که در موقع انتخابات مردم با چه اشتياق زايد الوصفي براي شناخت اصلح تلاش مي کنند تا بتوانند اطلاعات مناسب را درباره نامزدها، به دست آورند و بهترين را منتخب خود قرار دهند.**سکوت در مسائل سياسي و اجتماعي شايسته نيستاو با بيان اين که در گذشته روحاني که وارد عالم سياست مي شد از نظر مردم عادل نبود، گفت: در گذشته روحاني اي، مورد پسند مردم بود و او را عادل و با تقوا مي دانستند که سر خود را پايين بيندازد و وارد عالم سياست نشود ولي به محض اين که به عرصه سياست پا مي گذاشت ديگر از جرگه عادلان خارج شده و نماز خواندن را پشت سر وي جايز نمي دانستند. با حضور انقلاب در عرصه هاي گوناگون در حال حاضر جامعه زنده و پوياي ما از تمامي مردم توقع دارد که همه با بصيرت از مسائل روز آگاهي داشته و فعالانه وارد صحنه شوند چرا که سياست هم جزئي از دين مبين اسلام است. از اين رو سکوت در مسائل اجتماعي، سياسي شايسته نيست.آقا تهراني افزود: با توجه به اين شرايط در حال حاضر ديگر جاي تساهل و تسامح در قانونمند عمل کردن باقي نمانده است. اولياء اسلام و مردم شريف، از مسؤلين اطلاعات و قضائي کشور قاطعيت و به موقع عمل کردن را خواستارند. مگر نمي دانيم پاداش و تنبيه بايد به سرعت به انجام رسد تا که موجب تنبه و بيداري ديگران گردد. اميدوارم نارسائي هايي که در اجراي احکام الهي در قوه قضائيه ديده مي شود تحت تأثير فشار دشمنان خارجي و داخلي قرار نگرفته و بتوانند اين قوّه را به روزتر و بيش از پيش مورد اعتماد مردم قرار دهند.** احکام مفسد، افساد، باغي، محارب، ياغي، سابّ النبي (ص)، جاهل، قاصر و مقصر براي همه روشن استرئيس مجمع نمايندگان تهران در مورد رسيدگي به پرونده فتنه گران، خاطرنشان کرد: انتظار از قوه قضائيه و به ويژه از رياست محترم آن جناب آيت الله آملي که تازه نفس به ميدان و عرصه وارد شده اند اين است که اين قوه را آن گونه که شايسته جامعه اسلامي است سامان دهند و در قانون مداري و اجراي احکام الهي صلابت نشان دهند. احکام اسلام درباره مفسد، افساد، باغي، محارب، ياغي، سابّ النبي (صلي الله عليه و آله)، جاهل، قاصر، مقصر و... همه روشن و بي ابهام بيان شده و نبايد قوه قضائيه تنها به گفتن بسنده کند، بلکه بايد به موقع و درست عمل کند تا که عدالت در خارج خود را نشان دهد.وي ادامه داد:اميدوارم در شناخت سران فتنه، اِعمال مجازات، و خسارات وارد شده به مردم، دولت و اموال عمومي، مراکز علمي و دانشگاهي بر مبناي مرّ اسلام عمل شده و هيچ کوتاهي نشود. نسبت به اغتشاشگران هيچ استثنايي قائل نشده و بستگي و وابستگي ها دخالت داده نشود. بنده احساس مي کنم ديگر تعلّل بيش از اين، از اين قوّه، زيبنده نظام اسلامي نخواهد بود، اين درخواست مردم انقلابي ما است که فتنه انگيزان و فتنه گران به راستي شناسائي شده و مورد مؤاخذه قرار گيرند.حجت الاسلام و المسلمين آقا تهراني در پاسخ از کمک خواستن از مردم براي شناسائي چهره مجرمين افزود: کمک خواستن از مردم براي شناسايي چهره اغشاشگر و يا مجرمين امري پسنديده است به شرطي که اين طلب همکاري و ابلاغ مسئولين نظام، خود وسيله اي براي فرار از مسئوليت قرار نگيرد.**دشمنان قسم خورده ايران، در دروغ سازي و دروغ گفتن رتبه اول را دارندوي با اشاره به راهپيمايي باشکوه مردم در حمايت از ولي فقيه اظهار داشت: بحث ولايت فقيه نزد مردم ما امري شناخته شده و جدّي است. اگر افرادي خود در راهپيمائي 10/9/ 88 شرکت نکرده و دچار توهّم و شک شده اند، مي توانند به تصاوير راهپيمايي ها نگاهي بيندازند، توجه به سخنان غربي ها در اين زمينه بي اساس است زيرا آن ها دشمنان قسم خورده ايران اسلامي اند. در راهپيمايي9 دي، به اعتراف بسياري، حضور مردم از 22 بهمن با شکوه تر بود. ولي رسانه هاي غربي تازه گفتند که به مردم ساندويچ مي دادند و اين مردم براي شکم حضور يافتند! روشن است که اين نابخردان خارج از کشور نه عاشورا را مي شناسند نه حضرت امام حسين (عليه السلام) را و نه علاقه به مقام ولايت را مي دانند و نه مردم ما را مي شناسند.وي با بيان اين که مردم در حال حاضر شيريني حضور ولايت فقيه در زندگي شان را به صورت عملياتي احساس مي کنند اظهار داشت: حضور ولايت فقيه به اندازه اي جدي است که اگر امام (ره) در آن زمان نبود بعد از فرداي حمله عراق به ايران، صدام در تهران ناهار مي خورد. وجود مبارک امام، ملّت را بسيج کردند. نه ارتش آن روز را ياراي مقاومت بود و نه دولتمرداني چون بني صدر بيچاره مي توانست دشمن را لب مرز ها زمين گير کند.حجت الاسلام و المسلمين آقا تهراني خاطر نشان کرد: اي کاش همه ما درک ارزش هاي انقلاب و مردمي بودن آن را مي داشتيم، و قدري به خدا و قيامت مي انديشيديم. اين نظام ثمره و خون بهاي شهداي بزرگواري است که ناظر بر گفتار، نوشتار و رفتار ما هستند. چرا انسان همه چيز خود را فداي هواهاي نفساني خود و يا ديگران کند، در حالي که خود مي داند بيگانگان را نبايد شاد کرد، چرا که آن ها هرگز به خير ما و نظام ما نمي انديشند.**اين آقايان به خاطر يک دستمال قيصريه اي را به آتش کشيدندوي اظهار داشت: بنده به عنوان کسي که تا حدودي با مسائل روز آشنائي دارد فکر نمي کردم روزي برسد که اين آقايان به خاطر يک دستمال قيصريه اي را به آتش بکشند. البته هميشه اين دغدغه ذهني را داشته ام که کساني که در مباني فکري به التقاط روي آورده اند و مشکل پيدا کرده اند عاقبت در برخورد با فتنه ها و امتحانات الهي، اگر امروز نه، فردا در خطّ انحراف خواهند افتاد. خداوند عاقبت همه ما را به خير کند!وي درباره سوء استفاده از رنگ و نمادهاي مقدس مذهبي اظهار داشت: کمونيست ها نيز در گذشته شعاريي مبني بر "مذهب عليه مذهب" داشتند، آنها که نمي توانستند بگويند "اصول ديالکتيک" ما "ماترياليستي" است، و يا اينها که نمي توانند بگويند مباني فکري ما "سکولار" است. بنابر اين، روز هاي گذشته، راه رسيدن به اهداف خود را در طرح شعارهاي مردم پسندي چون کارگر، کشاورز من فدائيم! مي ديدند و با در هم آميختن حق و باطل، قصد رسيدن به اهداف خود را داشتند. و امروزه نيز رنگ و نمادهاي خاص، ابزار دست برخي شده که بنده دليل معقولي بر آن جز آن چه عرض شد نمي يابم.** طرح حکميت به معناي عدم درک درست از ولايت استحجت الاسلام والمسلمين آقاتهراني در خصوص بيانيه ها و نامه هاي اخير نيز گفت: برخي پي در پي بيانيه داده و جوانان را به خيابان مي کشند. برخي ديگر چندي پيش براي حلّ مناقشه، طرح و بحث حکميت را مطرح کردند. شکّي ندارم که طرح اين گونه پيشنهادها گرچه خير خواهانه باشد ولي بر گرفته از عدم درک درست معناي ولايت و ولايت پذيري است. بايد از اين افراد پرسيد مگر نظام اسلامي فصل الخطاب ندارد؟ اگر اهل صفين علي بن ابي طالب (ع) را ولي خدا مي دانست کي به عمروعاص و ابوموسي اشعري تن مي داد و دل خوش مي کرد؟نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي افزود:در کلام خداوند متعال آمده که: «وَ مَا کَانَ لِمُؤْمِنٍ وَ لَا مُؤْمِنَةٍ إِذَا قَضَى اللَّهُ وَ رَسُولُهُ أَمْرًا أَن يَکُونَ لَهُمُ الْخِيَرَةُ مِنْ أَمْرِهِمْ» (احزاب، 36) به هيچ زن و مرد مؤمني اين اختيار داده نشده که وقتي خدا و رسول او امري را تمام کرد، در آن مسئله جاي اختيار براي ديگران قائل باشد. شکي نيست، که خدا و رسولش فصل الخطاب و فصل القضاء خواهند بود، و در دوران غيبت فصل الخطاب و فصل القضاء مقام ولايت فقيه است. معناي فصل الخطاب و فصل القضاء نيز روشن است، که وقتي مقام ولايت به نتيجه اي رسيد ديگر همه بايد در پذيرفتن نظر آخرين او توافق کنيم و از نظر خويش صرف نظر نمائيم.** مقام معظم رهبري تکليف را روشن کردند ديگر ارائه راهکا رمعنا نداردنماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي در خصوص نامه نگاري به رهبر معظم انقلاب اسلامي نيز گفت: مقام رهبري قبل از اين که حرف آخر را بزنند در بسياري از موارد با افراد شور و مشورت مي کنند و در تمامي حوزه هاي تخصصي، مشاورين متخصّصي دارند، ولي زماني که پرونده جرياني را مي بندند، ديگر جاي گفتم و گفتي نيست. بنابراين، اگر افراد به ولايت فقيه معتقدند و بيان ايشان را فصل الخطاب مي دانند، ديگر جايي براي ارائه راهکار و حرف و حديث باقي نمي ماند. بايد بيش از اين که به شعارها اکتفا کنيم، تبعيت از ولايت فقيه را در عمل نشان دهيم.**دليل رسانه اي کردن اين نامه ها چيست ؟وي ادامه داد: اگر بازهم کسي از باب "و شاوِرهُم في الأمر" مطلب و پيشنهادي داشته و يا نياز به توضيح مي بيند، به لطف الهي درب دفتر و منزل مقام رهبري، به روي همگان باز است و افرادي مانند اين آقايان، راحت تر از ديگران مي توانند نامه خود را خدمت آقا تقديم کنند. پس دليل رسانه اي کردن اين نامه ها و نوشته ها چيست؟**ادعاي محبت با تبعيّت تنظيم مي شودآقاتهراني در خصوص ادعاي برخي مبني بر دوستي با مقام معظم رهبري و ارائه راهکار به ايشان تصريح کرد: تنها دوستي با رهبري کافي نيست، مهم اين است که ولايت فقيه و جايگاه آن براي ما روشن باشد. مردم ادعاي محبت به حضرت آقا را با تبعيّت تنظيم مي کنند. «قُل إن کُنتُم تُحِبُّونَ اللهَ فاتّبعُوني يُحبِبکُمُ الله» (آل عمران31) پيامبر بگو: اگرشما ادعاي محبت خداوند مي کنيد، پس از من (رسول خدا) تبعيت کنيد، تا خداوند شما را دوست بدارد. اين حضرات بدانند! زماني که بعد از بيان فصل الخطاب وليّ فقيه، سخن مي گويند، اين معناي تبعيّت از ولايت را نخواهد داشت. خدا کند ولايت فقيه را با ولايت طاغوت سودا نکرده باشيم.**کودتاي مخملي زير نظر شيطان بزرگ در ايران پيگيري مي شودوي در مورد شائبه راه اندازي کودتاي مخملي در ايران و عقبه آن تصريح کرد: کودتاي مخملي از خارج از کشور و زير نظرشيطان بزرگ انجام مي شود. شيطاني که از قهر و غضب خود "30 سال زنجير جويده" مگر آرام مي گيرد. پيش از اين افرادي را غرب براي چنين روز هايي تربيت کرده و به آنها اميدها بسته است. سؤال اين جاست بودجه مصوّب آمريکا براي براندازي نظام اسلامي، کجا خرج مي شود؟ مگر خبر نداريد که مجلسين آمريکا (سنا و نمايندگان) در سال 2008 ميلادي بيش از 20 قطعنامه، طرح و لايحه، و در سال 2009، نيز بيش از 65 قطعنامه، طرح و لايحه بر عليه ايران صادر کرده اند؟حجت الاسلام والمسلمين آقا تهراني در پايان تصريح کرد:اميدوارم که دشمن هرگز نتواند از ساده دلي و پاک طينتي جوانان وطن سوء استفاده کنند و هميشه شاهد هشياري جوانان، بيداري و بصيرت خواص و عوام باشيم تا که ذلّت بيش از پيش سران استکبار را ببينيم، و همه در رکاب حضرت ولي عصر (عج) فداکاري کنيم.
این صفحه را در گوگل محبوب کنید
[ارسال شده از: عصر ایران]
[مشاهده در: www.asriran.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 278]
صفحات پیشنهادی
آقاتهراني: پيشنهاد حکميت به معناي عدم درک درست از ولايت است
آقاتهراني: پيشنهاد حکميت به معناي عدم درک درست از ولايت است-آقاتهراني: پيشنهاد حکميت به معناي عدم درک درست از ولايت است نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي ...
آقاتهراني: پيشنهاد حکميت به معناي عدم درک درست از ولايت است-آقاتهراني: پيشنهاد حکميت به معناي عدم درک درست از ولايت است نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي ...
انحراف برخي خواص بدليل عدم شناخت صحيح از جايگاه ولايت ...
آقاتهراني: پيشنهاد حکميت به معناي عدم درک درست از ولايت است-آقاتهراني: پيشنهاد ... رکن اصلي نظام بر پايه ولايت فقيه استوار استحجت الاسلام و المسليمن آقاتهراني ...
آقاتهراني: پيشنهاد حکميت به معناي عدم درک درست از ولايت است-آقاتهراني: پيشنهاد ... رکن اصلي نظام بر پايه ولايت فقيه استوار استحجت الاسلام و المسليمن آقاتهراني ...
10 پیشنهاد عالی به آقایان
10 پیشنهاد عالی به آقایان-تابستان به پایان رسیده و روزهای سرد شروع شده اند و زمان جوراب و کلاه های ... آقاتهراني: پيشنهاد حکميت به معناي عدم درک درست از ولايت است ...
10 پیشنهاد عالی به آقایان-تابستان به پایان رسیده و روزهای سرد شروع شده اند و زمان جوراب و کلاه های ... آقاتهراني: پيشنهاد حکميت به معناي عدم درک درست از ولايت است ...
فرمایشات رهبری؛ معیاری برای رسیدگی به حقوق نامزدها
آقاتهراني: پيشنهاد حکميت به معناي عدم درک درست از ولايت است آقاتهراني: پيشنهاد حکميت به معناي عدم درک درست از ولايت است-آقاتهراني: ... اشخاص و شخصيّت ها کافي ...
آقاتهراني: پيشنهاد حکميت به معناي عدم درک درست از ولايت است آقاتهراني: پيشنهاد حکميت به معناي عدم درک درست از ولايت است-آقاتهراني: ... اشخاص و شخصيّت ها کافي ...
بسيج تنها راه تفسير رفتار صحيح است
آقاتهراني: پيشنهاد حکميت به معناي عدم درک درست از ولايت است-آقاتهراني: ... نه اين که بيانات آن عزيز را جدّي نگرفته و با تفسير به رأي کردن و توجيهات ... اشتباه در ...
آقاتهراني: پيشنهاد حکميت به معناي عدم درک درست از ولايت است-آقاتهراني: ... نه اين که بيانات آن عزيز را جدّي نگرفته و با تفسير به رأي کردن و توجيهات ... اشتباه در ...
شناخت صحيح و درک زن ها
آقاتهراني: پيشنهاد حکميت به معناي عدم درک درست از ولايت است ... مردها و زنها شناخت صحیح و درک زن ها به گفته ی روان شناسان، اغلب مردها باورهای نادرستی در مورد زنان ...
آقاتهراني: پيشنهاد حکميت به معناي عدم درک درست از ولايت است ... مردها و زنها شناخت صحیح و درک زن ها به گفته ی روان شناسان، اغلب مردها باورهای نادرستی در مورد زنان ...
20 پيشنهاد به جاي تنبيه
آقاتهراني: پيشنهاد حکميت به معناي عدم درک درست از ولايت است آقاتهراني: پيشنهاد حکميت به معناي عدم درک درست از ولايت است-آقاتهراني: ... چندين نفر کانديدا مي شوند ...
آقاتهراني: پيشنهاد حکميت به معناي عدم درک درست از ولايت است آقاتهراني: پيشنهاد حکميت به معناي عدم درک درست از ولايت است-آقاتهراني: ... چندين نفر کانديدا مي شوند ...
شناخت صحیح و درک زن ها
... آنان را شامل می شود. این باورهای غلط ناشی از عدم شناخت صحیح و عدم درک روحیه ی لطی. ... آقاتهراني: پيشنهاد حکميت به معناي عدم درک درست از ولايت است ... . گوناگون ...
... آنان را شامل می شود. این باورهای غلط ناشی از عدم شناخت صحیح و عدم درک روحیه ی لطی. ... آقاتهراني: پيشنهاد حکميت به معناي عدم درک درست از ولايت است ... . گوناگون ...
تنها وابستگي بسيج در دنيا، نظام اسلامي و ولايت فقيه است
آقاتهراني: پيشنهاد حکميت به معناي عدم درک درست از ولايت است رکن اصلي نظام بر پايه ولايت فقيه استوار استحجت الاسلام و المسليمن آقاتهراني ... رکين نظام جمهوري ...
آقاتهراني: پيشنهاد حکميت به معناي عدم درک درست از ولايت است رکن اصلي نظام بر پايه ولايت فقيه استوار استحجت الاسلام و المسليمن آقاتهراني ... رکين نظام جمهوري ...
دشمنان با تمام وجود درک کرده اند که اگر سپاه نبود کشور هم نبود
آقاتهراني: پيشنهاد حکميت به معناي عدم درک درست از ولايت است وي با بيان اين که ضرورت وجود ولايت فقيه برگرفته از آيات قرآن و عقل و روايات ... امام را درک کرده و ...
آقاتهراني: پيشنهاد حکميت به معناي عدم درک درست از ولايت است وي با بيان اين که ضرورت وجود ولايت فقيه برگرفته از آيات قرآن و عقل و روايات ... امام را درک کرده و ...
-
گوناگون
پربازدیدترینها