واضح آرشیو وب فارسی:سایت ریسک: FrameRate ***UNIQUE*** 17 اسفند 1384, 12:48اگر FrameRate یک Document رو در حال اجرا بخوام تغییر بدم از چه دستوری باید استفاده کنم من از این دستور استفاده کردم اما جواب نمیده ؟ document.framerate = 40; لطفا" راهنمایی کنید با تشکر phoenix 17 اسفند 1384, 13:25نمیتونی! باید motion ها رو یه صورت dynamic ایجاد کنی. فکر کنم همین انجمن بود که من یک سری Class برای ایجاد motion به صورت dynamic پست کردم! phoenix 17 اسفند 1384, 13:28آره همین جا بود: ***UNIQUE*** 17 اسفند 1384, 13:38من اون topic رو میخونم ممنونم اما تو Help یک همچین کدی نوشته ؟پس این چیه؟ The following example sets the frame rate to 25.5 frames per second: fl.getDocumentDOM().frameRate = 25.5; راستی اینم بگم این کد رو هم نوشتم اما جواب نداد ***UNIQUE*** 17 اسفند 1384, 13:54ممنونم توضیحات شما در اون Topic خیلی عالی بود اما اینطوری اگه بخوام انجام بدم فکر کنم خیلی پیچیده میشه و زمان زیادی میبره. من یه MovieClip دارم مثلا" یه توپ که از سمت چپ به سمت راست صفحه میره اگر اینکار به طور معمول 6 ثانیه طول میکشه مخوام اگر کاربر کلیدی را از صفحه کلید فشار داد از همونجا به بعد تندتر این توپ به سمت راست بره و مثلا" در عرض 1 ثانیه به آخر صفحه برسه .فکر کردم برای اینکار FrameRate رو در همان زمان تغییر بدم و بعد از رسیدن به سمت راست صفحه FrameRate رو به حالت اولیه برگردونم. به نظر شما راه بهتری هم بجز تغییر FrameRate برای اینکار هست؟؟ ------------------------ در مرد کد بالا هم اگر اساتید دیگه اطلاعاتی دارن ممنون میشم راهنمایی کنن hamidreza 2004 17 اسفند 1384, 14:38این دستوری که شما نوشتی document.framerate = 40; دستور جاوا اسکری÷ت هست و ربطی به فایل swf نداره بلکه فقط frame rate ای که شما با دست تو خود سورس فلش عوض میکنی رو با کد عوض میکنه همین هیچ راهی برای انیمیشن دستی ساخته شده برای تغییر فریم ریت نیست مگر اینکه همونطوری که دوستمون گفتن داینامیک کار کنی البته یه راه هست ولی باید دید انیمیشن شما چجوری ساخته شده اگه فایلتو بزاری می تونم بگم میشه یا نه phoenix 17 اسفند 1384, 18:19برنامه هایی رو که گذاشتم import کن و بیا: import es.UI.transitions.Tween; var XTween:Tween = new Tween(ball, "_x", 0, Stage.width, 6, true, 60); Key.addListener( { onKeyDown : function() { var d:Number = XTween.duration; if(Key.isDown(Key.RIGHT)) d /= 2; else if(Key.isDown(Key.LEFT)) d *= 2; XTween.continueTo(XTween.finish, d); } }); XTween.start(); خیلی پیچیده شد؟ خداییش AS2 خیلی راحت تر از AS1 نیست؟ ***UNIQUE*** 17 اسفند 1384, 22:48از راهنمایی شما و جناب حمید رضا ممنونم من فردا کدهای شما رو تست میکنم . مشکلی داشتم مزاحمتون میشم فقط برای این مورد که تو Help نوشته بود fl.getDocumentDOM().frameRate = 25.5; هیچ کدوم از اساتید نمیتونن راهنمایی کنند پس این چیه؟؟ amir_s 18 اسفند 1384, 15:39من نگاه نکردم ! ولی احتمال میدم برای اون دستورات flFile و ... که در قسمت run فلش استفاده میشه این دستور رو نوشته باشن ! ***UNIQUE*** 18 اسفند 1384, 20:22کدوم قسمت؟!! pb 559blue 19 اسفند 1384, 01:46اون کدی که نوشتی از Api های فلشه و به محیط خود فلش مربوط میشه و اصلا به فلش پلیر ربطی نداره. ***UNIQUE*** 19 اسفند 1384, 10:01ممنون از توضیحاتتون اما میشه یه خورده واضحتر توضیح بدید؟! حالا این API رو من چه جوری باید استفاده کنم تو Help فقط همینو نوشته بود . اما این کار نمیکنه ؟!! amir_s 19 اسفند 1384, 14:37به کار شما نمی آد ! میگم برای قسمت Command هاست ! ***UNIQUE*** 19 اسفند 1384, 19:03ممنونم درسته به کام نمی آد ولی میخواستم راجع بهش بدونم گفتم اگر فرصت داشته باشن یه توضیح مختصر راجع بهش بدن. amir_s 20 اسفند 1384, 13:21فکر می کنم مربوط باشه به قسمت Jsfl ... توی هلپ فلش جستجو کنید ... منهم زیاد از این چیز ها استفاده نمیکنم ! ***UNIQUE*** 21 اسفند 1384, 10:00ممنونم Help رو میبینم aminflash 25 اسفند 1384, 17:25برای تغییر زمان فریم در فلش هیچ راهی ندارید... مگه اینکه حرکاتتون رو با اکشن اسکریپت نوشته باشید و کنترل کنید...
این صفحه را در گوگل محبوب کنید
[ارسال شده از: سایت ریسک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 500]