تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):عبادت هفتاد جزء است و بالاترین و بزرگترین جزء آن کسب حلال است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798284438




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

آینه هایی که شما را سحر می کنند


واضح آرشیو وب فارسی:برترینها: مدرن ترین آینه ها برای خانه شما آینه هایی که شما را سحر می کنند اين آينه كه داراي جلوه‌اي لوكس و مدرن است، تنها يك آينه نيست؛ بلكه يك وسيله پخش موسيقي نيز محسوب مي‌شود.
برترین مجله اینترنتی ایران


هم آينه هم MP3 پلير با صفحه لمسي اين آينه كه داراي جلوه‌اي لوكس و مدرن است، تنها يك آينه نيست؛ بلكه يك وسيله پخش موسيقي نيز محسوب مي‌شود. اين آينه سطحي بسيار صيقلي و درخشان دارد و در قابي از جنس آلومينيوم بر ديوار نصب مي‌شود. با نصب اين آينه در سرويس بهداشتي خانه خود، مي‌توانيد در عين حال كه فضاي سرويس بهداشتي خود را كاملا مدرن و شيك مي‌كنيد، از امكانات ديگر اين آينه يعني پخش موسيقي و راديو نيز استفاده كنيد. قسمت دكمه‌هاي مخصوص عملكرد MP3 پلير اين آينه به صورت لمسي است و اين ويژگي بر زيبايي و مدرن بودن آن افزوده است.  ابعاد اين آينه 90 در 200 سانتي‌متر است. 

آينه‌هاي روشن اين آينه كه توسط سئورا طراحي شده، نمونه‌ای‌ از اوج خلاقيت و نوآوري در طراحي است. بي‌شك وجود اين آينه در دكوراسيون مدرن هر فضا مي‌تواند نقطه كانوني دكوراسيون آن فضا باشد. در اطراف اين آينه لامپ‌هاي LED تعبيه شده كه داراي تنوع در رنگ نورهاست و شما مي‌توانيد بر حسب تمايل خود، رنگ‌هاي رنگين كماني اين لامپ‌ها را تغيير دهيد و هر بار جلوه‌اي جديد براي رنگ نور اين آينه انتخاب كنيد. ميزان و شدت نور منتشر شده از اطراف اين آينه نيز قابل تنظيم است. براي مثال مي‌توانيد براي شب، نوري ملايم و نرم را در نظر بگيريد كه تا صبح به عنوان نور شب‌تاب روشن بماند.

آينه خورشيدي، كيمياگري شيشه و نور در طراحي و ساخت اين آينه، كنار هم قرار گرفتن نور و شيشه نقش مهمي دارد و باز هم اين دو زوج هنري به زيبايي و شكوه كار افزوده و جلوه‌اي خيره كننده به اين آينه بخشيده‌اند. شكل اين آينه طوري است كه گويي از برش عمودي ربع يك كره آسماني به وجود آمده است و جداره خارجي آينه تلفيقي از تكه‌هايي از فلزات گرانبها و نور است و سطح داخلي اين برش را آينه تشكيل می‌دهد. فرم جداره خارجي اين آينه داراي تنوع زيادي است و سطوح مختلف اجسام و كره‌هاي فلكي را تداعي مي‌كند. بر خلاف آینه‌های دیگر، که از قسمتي مسطح بر ديوار نصب مي‌شوند، پشت اين آينه جايي كه به ديوار نصب مي‌شود به صورت منحني است؛ به همين دليل این  آينه زماني كه بر ديوار نصب مي‌شود داراي بعد است و اين يكي ديگر از ويژگي‌هاي خاص اين آينه است. حضور اين آينه منحصر به فرد در دكوراسيون يك فضا مي‌تواند شكوه و درخشش را به دكوراسيون آن دعوت كند.

آینه‌های رودخانه‌ای طراحي اين آينه بسيار چشم‌نواز و البته هوشمندانه است، زيرا در طراحي اين آينه از زيبايي‌هاي عناصر طبيعي مانند چوب كمك گرفته شده است. طراح اين آينه فردي به نام موبرلي كارين است. طرح اين آينه بسيار ظريف است. در طراحي اين آينه دو قطعه چوب در دوطرف آينه قرار مي‌گيرد كه اين چوب‌ها جلوه‌اي طبيعي و جنگلي با سطحي خشن و برجسته دارند. اين آينه وسيله‌اي عالي براي آوردن شادابي و زيبايي‌هاي طبيعت به دكوراسيون داخلي خانه است و مي‌تواند در دنياي ماشيني امروز، كمكي زيادي به آرام كردن فضاي خانه كند.

آينه نارسيس اين آينه‌ها فوق‌العاده و بسيار جذاب هستند و بي‌شك در دكوراسيون هر فضايي كه قرار گيرند خيره‌كننده‌ترين عنصر و نقطه كانوني آن فضا محسوب مي‌شوند. اين آينه‌ها علاوه بر جنبه كاربردي داراي جنبه دكوراتيو و تزئيني نيز هستند و مي‌توانند به خوبي از میهمانان شما استقبال كنند و سبب شادي و خوشحالي آنها شوند. از قطعات متعددي تشكيل شده است كه بايد كنار هم قرار گيرند تا مجموعه‌اي كامل و جالب را به وجود آورند. اين آينه‌هاي نارسيس گزينه‌اي بسيار ايده‌آل براي دكوراسيون‌هاي مدرن و فانتزي هستند.

آينه آريا طراحي آينه آريا نمونه‌اي از طرحي ظريف با ريزه‌كاري‌هاي استادانه است. طراحي اين آينه بسيار زيبا و در عين حال بسيار پيچيده است و لطافتي تاريخي و سنتي را در دكوراسيون فضا القا مي‌كند. در بوم خالي هر ديواري يك آينه زيبا مي‌تواند به عنوان يك نقطه كانوني محسوب شود و سطح خالي و بي‌روح ديوار را به جلوه‌اي جذاب و باشكوه تبديل كند. اين آينه براي اين كار گزينه‌اي بسيار ايده‌آل است. اين آينه اين قابليت را دارد كه براي دكوراسيون تمام فضاها از جمله اتاق خواب، حمام، راهرو یا اتاق پذیرایی مناسب باشد؛ و مي‌تواند در فضاهاي عمومي‌تر خانه احساس خوبي را به میهمانان شما القا كند.

آينه راديويي آواز خواندن در حمام هم‌زمان با پخش موسيقي از اين آينه، كاري‌ جالب و لذت‌بخش است. طراحي نوآورانه اين آينه در واقع، ترکیب زیبایی‌شناسی و تکنولوژی براي خلق يک اثر زيبا و كاربردي است. شما مي‌توانید با استفاده از سيستم لمسي سطح آينه، علاوه بر ديدن خود در آينه به راديو نيز گوش دهيد. سيستم ضد غبار بودن سطح آينه و هم‌چنين مجهز بودن آن به تايمر و نشان دادن درجه حرارت محيط از جمله ويژگي‌هاي مهم ديگر اين آينه است. زماني كه از اين آينه استفاده‌اي نمي‌شود، سطح براق و زيباي آن جلوه‌اي درخشان و زيبا به سرويس بهداشتي شما مي‌دهد. هم‌چنين اين آينه مجهز به سيستم ضد بخار است كه از ايجاد بخار روي سطح آينه جلوگيري مي‌كند.

آينه بادبزني اين آينه هنري و مدرن توسط شركت ايتاليايي پرادا طراحي و ساخته شده است كه مي‌تواند تاثير زيادي بر دكوراسيون فضا داشته باشد. اين آينه انتخابي كلاسيك براي دكوراسيون است كه مقداري حال و هواي سبك شرقي را در فضا به وجود مي‌آورد. اين آينه به سادگي و با پانل‌هاي آينه‌اي مستطيل شكل كه از يك قسمت به هم وصل شده‌اند، ساخته مي‌شود. نصب اين آينه در اتاق غذاخوري مي‌تواند جلوه‌اي افسانه‌اي باشكوه به دكوراسيون ببخشد و در سالن‌هاي انتظار و هم‌چنين اتاق خواب نيز به خوبي جلوه مي‌كند.

آينه دكوراتيو براي ايجاد جلوه‌اي شيك و منحصر به فرد براي فضای ورودي، اتاق نشيمن و ديگر فضاهاي خانه خود، اين آينه باشكوه مي‌تواند گزينه مناسبي باشد. اين آينه توسط فردي به نام هرچو طراحي شده است و در طراحي آن از رنگ فيروزه‌اي و طلايي در كنار هم استفاده شده و همين تركيب رنگي پر زرق و برق سبب شده تا جلوه اين آينه كلاسيك بسيار قوي باشد. جلوه اين آينه تا حدي آنتيك است و مي‌تواند در هر فضايي كه قرار داده شود در جايگاه نقطه كانوني آن فضا قرار گيرد. نصب اين آينه در هر گوشه تاریكي مي‌تواند روشنايي و زندگي را به آن كنج دعوت كند.  اگر به فكر سرمايه‌گذاري براي خريد يك شيء گرانبها و موثر براي دكوراسيون خانه خود هستيد اين آينه يكي از بهترين گزينه‌هاست. باز نشر اختصاصی: مجله اینترنتی Bartarinha.ir
برترین مجله اینترنتی ایران





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترینها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 9802]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن