تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خودت را به داشتن نيّت خوب و مقصد زيبا عادت ده، تا در خواسته ‏هايت موفق شوى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814791278




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

10 گوشی هوشـمند برتـر ژوئن 2011


واضح آرشیو وب فارسی:برترینها: 10 گوشی هوشـمند برتـر ژوئن 2011



Apple iPhone 4iPhone 4 یکی از پرکاربردترین اسمارت‌فون‌هاست. این گوشی قدرتمند، پردازنده A4، دوربین 5 مگاپیکسل، صفحه‌نمایش 5/3 اینچ رتینا با قابلیت نمایش 16 میلیون رنگ، A-GPS، نسخه 2 بلوتوث و 32 گیگابایت حافظه دارد. بارزترین جذابیت گوشی‌های اپل که آیفون 4 هم از آن بی نصیب نیست طراحی زیبا و خاص و واکنش‌پذیری فوق‌العاده اینترفیس آنهاست.

Samsung Galaxy S IIgalaxy S II سامسونگ امکانات فراوانی دارد که از جمله آنها باید به صفحه‌نمایش  تمام لمسی خازنی 3/4 اینچ Super AMOLED یک گیگابایت با قابلیت نمایش 16 میلیون رنگ و پشتیبانی از وضوح WVGA (800 × 480 پیکسل)، یک گیگابایت حافظه RAM، اجرای چند برنامه هم‌زمان، قابلیت ضبط فیلم با کیفیت 1080p و پردازنده دوهسته‌ای 2/1 گیگاهرتز Cortex A9 اشاره کرد.

HTC Desire HDسیستم عامل Desire HD نسخه 2/2  آندروید و جنس بدنه آن از آلیاژ آلومینیوم است که در مقابل ضربه مقاوم و ضدخش نیز هست. این گوشی دوربین 8 مگاپیکسل با کیفیت عالی دارد اما متاسفانه کلید فیزیکی برای شاتر ندارد و برای گرفتن عکس باید از طریق نمایشگر لمسی اقدام کرد. صفحه‌نمایش 3/4 اینچ LCD با رزولوشن 800 × 400 پیکسل، قابلیت فیلم‌برداری با کیفیت 720p HD  و رادیو اف‌ام از جمله مشخصات آن به شمار می‌روند.

HTC HD7این ویندوز هفتی باریک، امکانات و قابلیت‌های بسیار خوبی در خود دارد که از جمله آنها می‌توان به نمایشگر لمسی، سیستم‌عامل ویندوز هفت، پشتیبانی از 3G، HSDPA و GSM، وای-فای، سوکت 5/3 میلی‌متری هدفون، نسخه 1/2  بلوتوث و پردازنده 1 گیگاهرتز Qualcomm Snapdragon  اشاره کرد.

Google Nexus SNexus S   ویژگی‌های خاص خودش را دارد و به نوعی می‌توان گفت با بقیه آندرویدی‌ها متفاوت است. سرعت بالای نکسوس S نخستین موردی است که در آن به چشم می‌خورد. سیستم عامل آن، نسخه 3/2 آندروید یا به روایتی نسخه Gingerbread (نان زنجبیلی) است. ظاهر رابط کاربری این گوشی بهبود یافته و امکانات خیلی خوب و جدیدی همچون NFC به آن اضافه شده است.

LG Optimus One P500P500 مجهز به سیستم‌عامل نسخه 2/2 آندروید یا همان Froyo است. قیمت آن با توجه به ویژگی‌ها و امکاناتی که دارد خوب و فروش خوبی هم داشته است. از امکانات آن می‌توان به صفحه‌نمایش لمسی خازنی 2/3 اینچ TFT با وضوح HVGA یعنی 480 × 320 پیکسل و قابلیت نمایش 256 هزار رنگ، دوربین 3 مگاپیکسل با فوکوس خودکار و قابلیت فیلم‌برداری با کیفیت VGA، ورودی کارت حافظه microSD، GPS، وای فای و سوکت 5/3 میلی‌متری هدفون اشاره کرد.

Motorola AtrixAtrix اسمارت‌فون آندرویدی نسل چهارم با پردازنده دو هسته‌اي يك گيگاهرتز از نوع تگرا 2 است. حافظه داخلي 16 گيگابايت، يك گيگابايت رم، دوربين 5 مگاپيكسل با قابليت فيلم‌برداري با كيفيت  720p و فلاش LED، واي-فاي، نسخه 1/2 بلوتوث، پورت HDMI و A-GPS از جمله مشخصه‌های این محصول هستند. البته آتریکس نت‌بوك باريك و كارآمدي هم هست.

LG Optimus 2XOptimus 2X باریک‌ترین و نخستین گوشی هوشمند با پردازنده دوهسته‌ای و یک گیگاهرتز Nvidia Tegra2 در دنیاست. ضخامت آن حدود 2/9 میلی‌متر و سیستم‌عاملش نسخه 2/2 آندروید است. صفحه‌نمایش 4 اینچ گوشی نیز از نوع Nova است و نصف صفحه‌نمایش‌های AMOLED انرژی مصرف می‌کند.

BlackBerry Torch 9800بلك‌بري Torch 9800 نخستين گوشي هوشمندي است كه نسخه 6 سيستم‌عامل بلك‌بري (BlackBerry OS 6) روي آن نصب است. اين سيستم‌عامل علاوه بر بهبود اينترفيس، استفاده بهتري از برنامه‌هاي چندرسانه‌اي و اينترنت را نيز در اختيار كاربر مي‌گذارد. Torch  اولين گوشي كشويي RIM است و دو صفحه‌كليد لمسي و فيزيكي كامل دارد. صفحه‌نمايش 2/3 اينچ لمسي آن نیز كيفيت نيمه VGA (360 × 480 پيكسل) دارد.

Nokia N8گوشی N8 را می‌توان انقلاب نوکیا دانست. سیستم عامل سیمبین 3 و دوربین 12 مگاپیکسل از جمله مشخصه‌های این گوشی به شمار می‌روند. جذابیت سیمبین 3 این است که امکان انجام چندکار هم‌زمان را به کاربر می‌دهد. دوربین 12 مگاپیکسل دوربین هم علاوه بر عکس‌های عالی، لنز کارل زایس، فلش زنون و قابلیت فیلم‌برداری با کیفیت 720p  نیز دارد. پورت HDMI، نمایشگر لمسی AMOLED، صدای دالبی، امکان دسترسی به web TV نیز قابلیت‌های دیگر گوشی هستند. باز نشر اختصاصی: مجله اینترنتی Bartarinha.ir
برترین مجله اینترنتی ایران





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترینها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 299]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن