تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):عدالت نيكو است اما از دولتمردان نيكوتر، سخاوت نيكو است اما از ثروتمندان نيكوتر؛...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816480979




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

حاشیه‌های حضور نمایندگان در مرقد امام


واضح آرشیو وب فارسی:پرشین وی:
حمید رسایی قبل از شروع سخنرانی جلسه را ترک کرد، اما کوچک زاده از آغاز تا پایان سخنان دکتر لاریجانی و سید حسن خمینی ، ایستاده به سخنرانی گوش داد. یکی از زائران حرم مطهر با دیدن سید حسن خمینی ، مشکل بیکاری خود را با نواده امام مطرح کرد و سید حسن خمینی با شوخی گفت: « هر یکی از این نمایندگان می توانند برایت کاری درست کنند».مراسم تجدید میثاق امروز نمایندگان مجلس با آرمانهای بلند امام راحل (ره) با حواشی جالبی داشت. 


به گزارش اعتدال، نمایندگان در هفت دستگاه اتوبوس راهی مرقد مطهر امام راحل(ره) شدند. علی لاریجانی رئیس مجلس ، محمد رضا باهنر و شهاب الدین صدر نواب رئیس و محمد حسن ابوترابی فرد معاون قوانین رئیس مجلس هریک ، در یکی از اتوبوس ها حضور داشتند. 


خبرنگاران و عکاسان رسانه ها نیز در اتوبوسی جداگانه برای پوشش خبری مراسم رهسپار بهشت زهرا شدند.


 نمایندگان ابتدا به زیارت مزار آیت الله طالقانی و سپس شهدای هفتم تیر و شهدای جنگ تحمیلی رفتند. خبرنگاران رسانه های گروهی نیز در کنار پوشش خبری مراسم فرصت را برای مصاحبه با نمایندگان غنیمت می شمردند. 


 سید حسن خمینی نوه امام راحل و تولیت حرم مطهر از مقابل حرم به استقبال نمایندگان آمد و همراه آنان در مراسم اهدای تاج گل شرکت کرد. 


سپس رئیس مجلس در سخنانی کوتاه از ویژگی های شاخص بنیانگذار انقلاب سخن گفت. لاریجانی تاکید کرد: امام خمینی اساس و پایه یک تحول بزرگ را در جهان پایه‌ریزی کرد. 


فرزند یادگار امام(ره) هم به ذکر خاطراتی از حضرت امام(ره) پرداخت و گفت: زمانی که حضرت امام(ره) به رحمت خدا رفتند من 17 ساله بودم و در 10 سال دوره انقلاب که ایشان در قید بودند، ما در یک خانه با ایشان زندگی می‌کردیم و من روزی چند بار خدمت ایشان می‌رسیدم. ما تقریبا در طول این 10 سال در منزل‌مان آشپزخانه روشن نداشتیم و همیشه بر سر سفره حضرت امام (ره)بودیم اگر هم این گونه بود ایشان در خانه ما حضور می‌یافتند. 


 وی یادآور شد: ما از زمانی که سن کمتری داشتیم و توپ در بغل ما بود یا در حیات دوچرخه بازی می‌کردیم مرتبا امام را در حیات می دیدیم نظم زندگی ایشان به گونه‌ای بود که سه نیم ساعت در روز قدم می‌زدند و ما در این ساعت ها معمولا با ایشان در حیات مواجه می‌شدیم. تقریبا اتفاق نمی‌افتد که ایشان من را در حیات ببینند و نگویند که "حسن برو آخوند شو"  


فرزند یادگار امام(ره) اضافه کرد: حضرت امام (ره) آنقدر مبادی به آداب بودند که حتی با وجود انس حضور با ما من و برادران کوچکترم را شما خطاب می کردند، ایشان زمانی که بر سر سفره غذا حاضر می‌شدند تا زمانی که خانم سر سفره حضور نمی‌یافتند لب به غذا نمی‌زدند.  


 سید حسن خمینی در پایان سخنانش دکتر لاریجانی را فردی بسیار متخلق به اخلاق نیکو توصیف کرد و از او و سایر نمایندگان سپاسگذاری کرد. 


حمید رسایی نماینده تهران قبل از شروع سخنرانی جلسه را ترک کرد، اما کوچک زاده دیگر نماینده عضو فراکسیون انقلاب اسلامی از آغاز تا پایان سخنان دکتر لاریجانی و سید حسن خمینی ، ایستاده به سخنرانی گوش داد. 


حاشیه دیگر مراسم اینکه چند نفر از زائران حرم مطهر که به نظر می رسید از شهرستان به تهران آمده اند با دیدن سید حسن خمینی و نمایندگان به دیدار آنها شتافتند. یکی از این افراد مشکل بیکاری خود را با نواده امام مطرح کرد و سید حسن خمینی با شوخی گفت: « هر یکی از این نمایندگان می توانند برایت کاری درست کنند». سید حسن خمینی سپس از یکی از روسای کمیسیونهای مجلس که در کنارش ایستاده بود خواست ، برای حل مشکل این فرد کاری بکند و نماینده مذکور پس از شنیدن مشکل وی شماره تلفنش را به وی داد و شماره او را هم گرفت و قول داد کاری برایش درست کند.   


 نماز جماعت نمایندگان در جوار مرقد مطهر امام به امامت سیدحسن خمینینماز ظهر و عصر امروز نمایندگان مجلس شورای اسلامی در حرم مطهر امام خمینی (ره) و به امامت سیدحسن خمینی با حضور رییس، نواب رییس، اعضای هیات رییسه و اکثریت نمایندگان مجلس برگزار شد.





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پرشین وی]
[مشاهده در: www.persianv.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 354]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن