تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):برترین عبادت مداومت نمودن بر تفکر درباره خداوند و قدرت اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820440914




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

بارسا مانع فینال تمام انگلیسی


واضح آرشیو وب فارسی:تبیان: بارسا مانع فینال تمام انگلیسی
شادی اینیستا پس از گل
تك گل دقیقه  93 آندرس اینیستا و اشتباه‌های پرشمار داور نروژی باعث شدند تا آبی - اناری‌ها حریف منچستریونایتد در دیدار پایانی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در فصل 2009- 2008 باشند. به نقل از ایسنا چهارشنبه شب مرحله‌ی نیمه‌نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا به پایان رسید. در دومین دیدار دور برگشت مرحله‌ی نیمه نهایی، چلسی در ورزشگاه استمفوردبریج لندن میزبان بارسلونا بود. دو تیم كه در دیدار رفت نتوانسته بودند دروازه‌ی یكدیگر را باز كنند، در بازی برگشت به تساوی یك بر یك دست یافتند تا این شاگردان پپ گواردیولا باشند كه به لطف گل زده در خانه‌ی حریف راهی دیدار پایانی شوند.
صحنه گل چلسی
چلسی از دقیقه‌ی 9 با گل مایكل اسین از حریف اسپانیایی پیش افتاده بود و تا پایان بازی خود را در رم و دیدار پایانی می‌دید اما، اینیستا با گل دقیقه 93 خود، رویای حضور آبی‌ها در فینال و انتقام آنها از شیاطین سرخ را نابود كرد. چهره‌ی برتر مسابقه، بی‌گمان اوفربو داور نروژی مسابقه بود كه با سوت‌های اشتباه خود نقش چشمگیری در صعود آبی اناری‌ها به دیدار پایانی داشت.  
صحنه اخراج آبیدال
 داورمسابقه اگرچه در دقیقه‌ی 66 اریك آبیدال مدافع فرانسوی بارسلونا را از زمین مسابقه اخراج كرد اما تصمیم‌های مشكوك او در چند صحنه در محوطه‌ی جریمه بارسلونا و هم‌چنین اخراج نكردن بازیكن خاطی این تیم، نقش تعیین كننده در سرنوشت تیم صعود كننده به دیدار پایانی ایفا كرد. تصمیم های اشتباه داور مسابقه در پایان بازی با اعتراض گسترده‌ی بازیكنان چلسی روبه‌رو شد تا جایی كه اوفربو دقایقی پس از پایان بازی نیز به بازیكنان چلسی اخطار می‌داد. بارسا با صعود مانع تکرار تاریخ شد تا دیدار فینال تمام انگلیسی نباشد. به این ترتیب بارسلونا و منچستریونایتد در ورزشگاه المپیك رم برگزار كننده‌ی دیدار پایانی فصل جاری رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند بود. گاس هیدینگ در نشست خبری پایان بازی برابر بارسلونا از مرحله‌ی برگشت دور نیمه‌نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا گفت: هنوز هم بسیار ناراحتم. هیجان زیادی دارم و باید سعی كنم خونسرد باشم و اوضاع را تجزیه و تحلیل كنم تا ببینم چه اتفاقی افتاده است.
هیدینگ
سرمربی هلندی چلسی ادامه داد: بازی خوبی را انجام دادیم. از نظر تاكتیكی در سطح بسیار بالایی بودیم اما باید خیلی زود نتیجه‌ی بازی را به سود خودمان تعیین می‌كردیم. در این سطح كار ساده‌ای نیست كه بتوانی دو یا سه فرصت مسلم گلزنی را داشته باشی. ما باید از فرصت‌هایمان استفاده می‌كردیم، آن وقت در این شرایط نبودیم. هیدینگ هم‌چنین گفت: بسیار زیبا بود اگر همانند سال گذشته به دیدار پایانی راه می‌یافتیم. بدیهی است كه اوضاع بسیار ناراحت كننده است. به خوبی می‌توانم احساسات بازیكنانم را درك كنم.پپ گواردیولا پس از ویسنته دل‌بوسكه، دومین مربی است كه در نخستین فصل به عنوان سرمربی می‌تواند حضور در فینال لیگ قهرمانان اروپا را تجربه كند.
هیدینگ و گواردیولا در کنار یکدیگر
سرمربی آبی اناری‌ها پس از تساوی یك بر یك بارسلونا و چلسی در دیدار برگشت مرحله‌ی نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا كه با صعود شاگردانش به دیدار پایانی همراه شد، گفت: می‌خواستیم برنده‌ی بازی باشیم. توپ را به جریان در بیاوریم و فرصت‌های گلزنی را برای خودمان ایجاد كنیم. انتظار داشتم چلسی كمی تهاجمی‌تر بازی كند اما این‌طور نشد و كار برای ما تا اندازه‌ی زیادی سخت شد. او گفت: به تیمم اعتماد بسیار زیادی دارم. همه كار كردیم و نباید فراموش كنیم كه 25 دقیقه‌ی پایانی را 10 نفره بازی كردیم. روشن بود كه چلسی در ضدحمله‌ها فرصت‌هایی را داشت اما، آنها بسیار محتاط بازی كردند؛ چرا كه با وجود بازیكنانی همچون لیونل مسی برایشان واضح بود كه ما خطرناك و تهدیدآمیز هستیم. گواردیولا ادامه داد: عبور از چلسی با 11 بازیكن نیز دشوار است اما همواره تلاش كردیم و اكنون هم بی‌اندازه خوشحالیم. چلسی در ضدحمله‌ها فوق العاده خطرناك است اما ما در مقابل بسیار شجاعانه رفتار كردیم و در پایان هم فرصتمان را پیدا كردیم.
بارسا - چلسی
مربی جوان بارسلونا درباره‌ی آندرس اینیستا زننده‌ی گل رهایی‌بخش تیمش هم گفت: برای او بسیار خوشحالم. او بازیكن فوق‌العاده‌ای است كه اغلب مورد انتقاد قرار می‌گیرد؛ چرا كه خیلی كم گلزنی می‌كند. با این حال امیدوارم با این گل انتقادها از او پایان یابد. منچستریونایتد مدافع عنوان قهرمانی حریف بارسلونا در دیدار پایانی خواهد بود. سرمربی بارسلونا درباره‌ی بازی با این تیم در ورزشگاه المپیك رم گفت: یونایتد مدافع عنوان قهرمانی است. تیمی باورنكردنی دارد و از مربی باتجربه‌ای هم برخوردار است. انتظار دارم، آنها در بازی برابر ما چشم به ضدحمله بدوزند. ما هجوم خواهیم آورد و انتظار بازی باشكوهی را دارم. دنی آلوس و اریك آبیدال محروم هستند اما در این بازی هم مجبور بودیم بدون رافائل ماركس و كارلس پویول بازی كنیم. یحیی توره هم 10 سال بود كه در دفاع میانی بازی نمی‌كرد اما فكر می‌كنم او كارش را به خوبی انجام داد. تنظیم برای تبیان: رضا سیگاری تصاویری از این دیدار را در زیر ببینید.
اعتراض بالاک به نحوه داوری

یکی از صحنه های مشکوک به پنالتی

شادی بازیکنان بارسلونا پس از صعود

شادی بازیکنان چلسی پس از گل
 





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تبیان]
[مشاهده در: www.tebyan.net]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 326]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن