تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):نشانه هاى مؤمن پنج چيز است: ... و بلند گفتن بسم اللّه  الرحمن الرحيم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821205597




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

جشن پایان سال و انتخاب ایده های برتر تبیان


واضح آرشیو وب فارسی:تبیان:  جشن پایان سال و انتخاب ایده های برتر تبیان
جشن پایان سال و انتخاب ایده های برتر تبیان
موسسه تبیان در راستای پیشبرد اهداف و انگیزه مضاعف بین کارکنان جشنی را تحت عنوان جشن پایان سال و انتخاب بهترین ایده ها بر پا کرد و در این مراسم با حضور مدیران، معاونین، دکتر طالب پور و کارکنان موسسه برگزار گردید. به نفراتی که به سوالات مطرح شده در خصوص تبیان و آینده آن پاسخ کامل و صحیح داده بودند از طرف مدیر عامل تقدیر و هدایایی نیز به آنان داده شد.در ادامه دکتر طالب پور سال نو را پیشاپیش به همکاران تبریک گفتند و اظهار داشتند:«با توجه به علاقه و توقعی که از همکاران داشتم خواستم همکاران در جریان کلیه کارهای تبیان قرار بگیرند و از فعالیتهایی که در بخشهای مختلف صورت می گیرد آشنا باشند». وی در ادامه از برندگان بهترین ایده سوالی را مبنی بر وجود شبکه مساجد چه تاثیری در رسیدن به اهداف تبیان دارد را مطرح کردند که در واقع شبکه ملی کاربر ملی و محتوای ملی مثلث اصلی تاثیرات شبکه مساجد در راه رسیدن به اهداف تبیان که همان تقویت کاربران و ارتباط آنها با سایت را شامل می شود. در واقع شبکه مساجد به این معنی است که ما جمعیت های مجازی را به سمت مساجد هدایت کنیم و جذب تبیان کنیم.
جشن پایان سال و انتخاب ایده های برتر تبیان
مدیر عامل موسسه افزود: تبیان به دنبال ارائه خدمات فرهنگی در جامعه است و این به آن معناست که بگوئیم ما یک سایت اطلاع رسانی هستیم و اطلاع رسانی کردیم ولی همانگونه که مطلع هستید ما از ابتدا سیستم عضویت را راه اندازی کردیم و خوشبختانه تا به امروز به طور میانگین حدود 350 هزار بازدید کننده در روز از سایت دیدن می کنند این در حالی است که بازدید کنندگان از سایت مشخص است چه موقع به سایت مراجعه کرده و از چه بخش و چه مطالبی استفاده کرده همه ثبت گردیده و ما متوجه می شویم که کاربر به چه مطالبی بیشتر نیاز دارد. نیاز کاربر یکی از اهداف تبیان در جهت پیشبرد مسائل فرهنگی است دکتر طالب پور از راه اندازی یک سایت داخلی در سال آینده خبر داد و افزود هدف از راه اندازی این سایت مراجعه کارکنان به این سایت و اطلاع از وضعیت تبیان و فعالیت هایی که صورت می گیرد و همچنین خبرهایی که در سایت کار می شود فرصتی است برای عرض اندام همکاران در فعالیت های مختلف.دکتر طالب پور در ادامه ضمن قدردانی از تلاش همکاران در فعالیت های تبیان در گذشته و وضعیت تبیان را در سال آینده و اهداف و برنا مه های سال 88 را تشریح کردند.
جشن پایان سال و انتخاب ایده های برتر تبیان
ایشان در پایان از تبیان استانها خصوصاً دفتر قم مشهد و اصفهان که از دفاتر فعال در سالهای گذشته بودند و همچنین بخشهای مختلف از جمله سایت، فنی، مالتی مدیا و سایر بخشهایی که دلسوزانه در راه رسیدن به اهداف تبیان گام برداشتند تشکر کردند و اظهار امیدواری کردند که در سال آینده نرم افزار موبایل و محتوا را تقویت کرده و توجه بیشتر به کاربران نسبت به سال گذشته توسعه شبکه تبیان آموزش الکترونیکی راه اندازی         جذب کاربران خارج از کشور به زبانهای دیگر و همچنین در سال آینده مدیران و معاونین بودجه هایی که در اختیار دارند با توجه به فعالیت هایی که صورت می دهند استفاده کنند و از نیروی انسانی که در اختیار دارند به نحو مطلوبی استفاده کنند. در ادامه، انتخاب برترین ایده ها در سه موضوع (بهترین انتقاد – بهترین پیشنهاد و آینده تبیان را چگونه تعریف می کنید؟) مورد نقد و بررسی قرار گرفت که توسط مدیر عامل و مدیر ارزشیابی و همچنین اعضا کارگروه کاربران سایت انتخاب شدند. در خاتمه در هر موضوع چهار مورد انتخاب شدند که از بین آنها با رای حاضرین بهترین آنها مورد قدردانی قرار گرفت.
جشن پایان سال و انتخاب ایده های برتر تبیان
از بین پیشنهادات رسیده سه گزینه برتر به شرح ذیل می باشد:1-آقای ابوالقاسم شکوری: «ارتباط روزانه سردبیر با کاربران سایت»2-آقای رضائیان : «اگر مطالب آموزشی که در سایت داریم از قبیل مسائل اجتماعی فرهنگی و دینی و غیره توسط خود کارکنان در سیستم رعایت شود کاربران بیشتری جذب سایت خواهند شد.»3- آقای پیام حسن زاده: «تشویق کارمندان و مدیران موسسه جهت مراجعه به سایت تبیان و استفاده از خدمات و امکانات آن و بررسی روزانه سایت به منظور بیان دیدگاه ها و پیشنهادات آنها»که پیشنهاد آقای شکوری به عنوان برترین پیشنهاد انتخاب گردید.
جشن پایان سال و انتخاب ایده های برتر تبیان
از بین انتقادات رسیده سه گزینه برتر به شرح ذیل می باشد:1- سید جواد حسینی: تبیان استانها هیچ تناسبی با تبیان تهران از  لحاظ فنی و محتوایی ندارد یا اعلام کنید که اینها جداگانه فعالیت دارند یا سر و سامان نشان دهید.2- عماد گودرزی: برگزار نکردن ایام عزاداری و ولادتها بطور جدی در موسسه3- علیرضا سرمدی: جلوگیری از موازی کاری بخشها در تولید محتوا و تعریف حیطه وظایفکه انتقاد آقای سرمدی برگزیده انتقادات شناخته شد. از بین نظرات در مورد «ترسیم آینده تبیان» سه گزینه برتر به شرح ذیل می باشد:1- حمیده عسگری: تبیان مثل لامپ کم مصرف است که هر چه روشن تر بماند پور نور تر می شود.2- محمد حسین سالمیان: با توجه به رقبای جدید آینده تبیان مبهم می باشد.3- میثم حسنی: غول رسانه اینترنتی ایرانکه در این بخش هیچ کدام از جملات توسط حاضرین انتخاب نگردید.
جشن پایان سال و انتخاب ایده های برتر تبیان
 و در انتها در بخش «تبیان در یک جمله»سرکار خانم حمیده دلشاد اقدم با جمله:«تبیان تلاش بی شائبه یک عده انسان نو اندیش» و سرکار خانم نسیم مهابادی با جمله:« تسنیم بی کران، یاری گر ارزشمند نسل نو» برگزیدگان این بخش لقب گرفتند. که در پایان این مراسم از منتخبین به اهداء هدایای ارزنده ای تقدیر گردید. روابط عمومی موسسه تبیان 





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تبیان]
[مشاهده در: www.tebyan.net]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 614]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن