تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 31 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكات دانش، آموزش به كسانى كه شايسته آن‏اند و كوشش در عمل به آن است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817254341




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

حبیب الله کاسه ساز از وزیر فرهنگ دولت دهم می گوید


واضح آرشیو وب فارسی:عصر ایران: حبیب الله کاسه ساز از وزیر فرهنگ دولت دهم می گوید ما در چهار سال گذشته فقدان تعامل خوب وزیر با هنرمندان و بخصوص سینماگران را تجربه کردیم که این امر مشکلات خاص خودش را در پی داشت.

حبیب الله کاسه ساز، تهیه کننده سینما، امیدوار است که مجلس شورای اسلامی به محمد حسینی رای اعتماد بدهد. کاسه ساز حسینی را وزیری با برنامه مناسب و برخوردار از نیروی جوانی می داند. وی هر چند که اظهار نظر درباره عملکرد صفار هرندی را به زمانی دیگر موکول می کند اما سخت امیدوار است که در دوران وزارت حسینی، تعامل بهتری بین وزیر فرهنگ و ارشاد و هنرمندان کشور برقرار شود. شما تا چه حد محمد حسینی، گزینه پیشنهادی رئیس جمهور برای وزرات فرهنگ و ارشاد را می شناسید؟من دورادور ایشان را می شناسم. ایشان قبلاً در صدا و سیما فعالیت داشتند. در روزهای گذشته نیز که آقای حسینی به عنوان وزیر فرهنگ و ارشاد به مجلس شورای اسلامی معرفی شدند، سوابق کاری ایشان را مطالعه کردم و از دوستان هم در مورد ایشان پرس و جو کردم. در مجموع به نظر من آقای حسینی با توجه به سوابق کاری اش و نیز برنامه ای که به مجلس شورای اسلامی ارائه کرده است، گزینه خوبی برای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می تواند باشد. شما برنامه کاری ایشان را مطالعه کرده اید؟من برنامه آقای حسینی را در همان حدی که در مطبوعات و رسانه ها منتشر شده است، مطالعه کرده ام.نظرتان درباره برنامه ایشان چیست؟به نظر من محورهای کلی این برنامه، محورهای خوبی است. معمولاً وقتی یک وزیر برنامه خودش را ارائه می کند، در آن برنامه به کلیات می پردازد و نحوه اجرای برنامه را در زمان وزارت وی باید مشاهده کرد. اما برنامه آقای حسینی تا همین حدی که درباره آن می توان نظر داد، به نظر من برنامه خوبی است. برخی معتقدند که وزیر فرهنگ و ار شاد باید رجل فرهنگی باشد و به همین دلیل آقای حسینی را گزینه مناسبی برای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نمی دانند. نظر شما در این باره چیست؟ما قبلاً چهره های فرهنگی برجسته را نیز به عنوان وزیر ارشاد داشته ایم. برنامه آنها نیز در حد همین برنامه آقای حسینی بود و حتی در مقام عمل نیز بسیاری از محورهای آن برنامه ها اجرا نشدند. ضمناً ما نمی توانیم بگوییم آقای حسینی رجل فرهنگی نیست زیرا اولاً ایشان دانشگاهی هستند و ثانیاً در صدا و سیما مسئولیت داشته اند. به هر حال کسی که در صدا و سیما کار می کند، اهل فرهنگ است. مهمترین مطالبات شما از آقای حسینی چیست؟ به نظر من ایشان باید بتواند برنامه ای را که ارائه کرده است، عملی کند. یعنی این برنامه نباید در حد حرف باقی بماند. علاوه بر این، آقای حسینی باید با هنرمندان تعامل خوبی داشته باشد و روحیات حساس آنها را در نظر بگیرد. ما در چهار سال گذشته فقدان تعامل خوب وزیر با هنرمندان و بخصوص سینماگران را تجربه کردیم که این امر مشکلات خاص خودش را در پی داشت. فارغ از مشکلات ساختاری، به نظر شما در چهار سال گذشته چه مشکلاتی گریبانگیر سینمای ایران شد؟اجازه بدهید نقد عملکرد آقای صفار هرندی را به وقتی دیگر موکول کنیم تا بتوانیم با فرصت و فراغت کافی به این موضوع بپردازیم.شما به عنوان یک سینماگر شناخته شده، در آستانه رای اعتماد مجلس به وزیر فرهنگ و ارشاد، چه درخواستی از نمایندگان مجلس دارید؟ من فکر می کنم آقای حسینی از شرایط لازم برای نشستن بر مسند وزارت برخوردار است. ایشان بین گزینه هایی که ممکن بود برای وزارت فرهنگ و ارشاد معرفی شوند، مناسب ترین گزینه است. امیدوارم نمایندگان مجلس نیز با مطالعه و بررسی کافی به آقای حسینی رای بدهند و به ایشان فرصت بدهند که برنامه های خودش را در حوزه فرهنگ و هنر اجرا کند.





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: عصر ایران]
[مشاهده در: www.asriran.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 179]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن