تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):کسی که نماز را از وقتش تأخیر بیندازد، (فردای قیامت) به شفاعت من نخواهدرسید.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815740897




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ایران نامزد میزبانی فوتسال آسیا


واضح آرشیو وب فارسی:تبیان: ایران نامزد میزبانی فوتسال آسیا
تیم ملی فوتسال
ایران كاندیدای میزبانی رقابتهای فوتسال آسیا در سال 2010 شد. رییس كمیته‌ی فوتسال و فوتبال ساحلی فدراسیون فوتبال در گفت‌وگویی با اعلام این خبر گفت: كنفدراسیون فوتبال آسیا از ایران خواست تا در صورتی كه تمایل به میزبانی رقابتهای قهرمانی فوتسال آسیا در سال 2010 را دارد، كاندیدا شود كه ما در جلسه‌ی روز یكشنبه با رییس فدراسیون فوتبال تصمیم گرفتیم كه نامزد میزبانی این رقابتها شویم. به نقل از ایسنا؛ ترابیان افزود: نامزدی خود را برای میزبانی این رقابتها به كنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام خواهیم كرد و شهر تهران نامزد برگزاری این مسابقات خواهد شد. وی با بیان این كه باید نام سه ورزشگاه را برای میزبانی این مسابقات به كنفدراسیون آسیا اعلام كنیم، گفت: سالن 12 هزار نفری ‌آزادی، سالن هندبال و سالن شهرك اكباتان را به AFC اعلام خواهیم كرد. ترابیان با اشاره به جلسه‌ روز گذشته‌اش با علی كفاشیان گفت:‌ پس از بازگشت‌مان از برزیل، مهدی تاج برای اولین بار پیشنهاد داد كه تشكیلات فوتبال از فوتسال جدا شود. در جلسه با كفاشیان ضمن این كه توضیح مفصلی در رابطه با فوتسال ارائه كردم تاكیدمان بر روی لزوم نگاه جدید به فوتسال بود كه البته كفاشیان هم با نگاه عمیق‌تری به مساله‌ی فوتسال در این باره صحبت كرد. وی افزود: قرار شد كه ساختمان جدیدی برای فوتسال در نزدیكی فدراسیون خریداری شود و فوتسال از این به بعد به صورت جداگانه اداره اما همچنان تحت نظارت عالی رییس فدراسیون فوتبال باشد.
فوتسال
وی به مذاكرات كمیته فوتسال و صدا و سیما اشاره كرد و گفت: خوشبختانه تعامل خوبی بین فدراسیون و صدا و سیما به وجود آمده است و ما پس از مذاكراتی كه با "آقازمانی" مدیر ورزش شبكه سه انجام دادیم برنامه‌ی نیم فصل مسابقات لیگ فوتسال را برای صدا و سیما ارسال كردیم و اعلام كردیم كه حاضریم مطابق با برنامه‌های شبكه‌ی سوم در روز و ساعات برگزاری مسابقات تغییراتی را ایجاد كنیم تا هفته‌ای یك بار مسابقات لیگ به صورت مستقیم پخش شود. ترابیان به جلسه‌ی با كادر فنی تیم ملی امید اشاره كرد و گفت: برنامه‌های تیم امید به گونه‌ای برنامه‌ریزی شده كه این تیم از هم اكنون برای حضور در مسابقات سالنی ویتنام در سال 2009 آ‌ماده شود. این تیم در چند ماه آینده چهار بازی تداركاتی با تیم‌های چین، لهستان و اسلوونی ( 2 بازی) خواهد داشت و تلاش‌مان این است كه این تیم را در مسابقات‌ بین‌المللی دیگری هم شركت دهیم. وی درباره‌ی میزبانی ایران در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا به ایسنا گفت: ما ارتباط مداومی را با رییس كمیته‌ی فوتسال AFC داریم. متاسفانه بخش مالی كنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام كرد كه برای برگزاری این مسابقات در حال حاضر بودجه كافی در اختیار ندارد اما تاكید ما این است كه باید این مسابقات برگزار شود تا فوتسال آسیا به رشدش ادامه دهد. به همین دلیل در جلسه‌ی آینده‌ی كنفدراسیون فوتبال آسیا كه در شانگهای برگزار می‌شود برای برگزاری مسابقات تاكید خواهیم كرد. ترابیان در پایان درباره‌ی شانس فوتسال ایران برای كسب عناوین برترین‌های آسیا در سال 2008 گفت: به كنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام كرده‌ایم در صورتی كه بازیكنی از تیم ملی فوتسال ایران در میان برترین‌های آسیا قرار دارد این مساله را زودتر به ما اعلام كند تا بتوانیم برای گرفتن ویزا اقدام كنیم كه تا به حال این كار انجام نگرفته است. با این حال پیش‌بینی ما این است كه تیم ملی فوتسال ایران به عنوان بهترین تیم و یكی از بازیكنان كه ممكن است وحید شمسایی باشد به عنوان بهترین بازیكن فوتسال آسیا انتخاب شوند.  





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تبیان]
[مشاهده در: www.tebyan.net]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 267]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن