تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 12 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خانه اى كه در آن قرآن فراوان خوانده شود، خير آن بسيار گردد و به اهل آن وسعت داده ش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799179341




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

Fun. دیگر رسانه ها(از خیام در تایتانیك تا راز قدرت احمدی نژاد)


واضح آرشیو وب فارسی:نیک صالحی: آخرین نیوز: نگاهی به خبرهای سایت ها و خبرگزاری های داخلی و خارجی.     گران بهاترین شیء کشتی تایتانیک ایرانی است (پنجره)                      

یک ترجمه‌ صحافی فراگیر از خیام که در کشتی تایتانیک بود یکی از گران‎ بهاترین صحافی‌ها بوده است. جنگل هایی که سوخت و آب از آب تکان نخورد (فردا نیوز)                      

در حالی که اخبار آتش سوزی مهیب در جنگل های "آمریکا،روسیه، استرالیا" و دیگر کشور های جهان همواره تیتر اخبار رسانه ملی و روزنامه های کشور است، آتش سوزی جنگل های کشور آنچنان مورد توجه رسانه های داخلی قرار نگرفته است، از ابتدای امسال، کوره عظیمی در جنگل های ایران روشن شده که همچنان درختان را در کام خود می‌بلعد. نجات معجزه کودک چینی از ماشین لباسشویی (یورو نیوز)                       

این حادثه زمانی روی داد که کودک سه ساله چینی در حال بازی قایم باشک با مادرش بود. این کودک برای آنکه مادرش نتواند وی را پیدا کند، به داخل لباسشویی  رفت  اما در دیگ آن گرفتار شد. لغو قانون منع استخدام همجنس بازان را در ارتش آمریکا (واحدمرکزی خبر)                     

رابرت گیتس وزیر دفاع آمریکا روز سه شنبه از سنای این کشور خواست با لغو قانون منع استخدام آشکار همجنس بازان در ارتش آمریکا موافقت کند، این در حالیست که اکثر نظامیان ارتش آمریکا با لغو این قانون موافق هستند. تغییرات عمده در ریاست موساد و ارتش اسرائیل (یونایتدپرس)                    

بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل در اقدامی بی سابقه یک جاسوس کهنه کار را به ریاست سازمان اطلاعات جاسوسی خارجی اسرائیل " موساد " برگزید. برخی این انتصاب را با توجه به بالا گرفتن تنش اسرائیل با ایران ، بالقوه خطرناک توصیف می کنند. موج سوم ایدز در ایران: زنان و جوانان، دو گروه در خطر (dw)                       

مدتی است که صحبت از تغییر الگوی انتقال ایدز از سرنگ آلوده به رابطه جنسی پرخطر است، گویا این هشدار به مرحله جدی رسیده است، مسئولان از "موج سوم اپیدمی ایدز" نام می‌‌برند، موجی که زنان و جوانان بیشترین قربانیان آن هستند. وقتی برف و سرما مانع تظاهرات نشود (واحدمرکزی خبر)                     

با وجود کاهش چشمگیر دمای هوا و بارش سنگین برف در انگلیس و ایتالیا هزاران دانشجوی ایتالیایی روز گذشته در اعتراض به سیاست های آموزشی دولت تظاهرات کردند.اسرائیل از افشاء اطلاعات ویکی لیکس استقبال کرد (سی ان ان)                      

برخلاف پیش بینی هایی که از عواقب افشاء اطلاعات ویکی لیکس در رابطه واشنگتن و تل آویو انتظار می رفت، اسرائیل با قرار دادن ایران در مرکز توجه از این افشاءگری استقبال کرد. فروش عروس هندی به خاطر 15 پوند (تابناک)                      

خانواده‌ها در برخی نواحی هند دختران خود را در هر سن و سالی که باشند به کمترین مبلغ یا به عبارتی 15 پوند به عنوان عروس می‌فروشند. پلیس تاکنون موفق شده 318 مورد از این دختران را از چنگال قاچاقچیان انسان برهاند .پایان سفر بزرگترین قایق خورشیدی جهان (پرس تی وی)                      

بزرگترین قایق خورشیدی جهان در نخستین بخش سفر خود به دور دنیا سفرش را به دور اقیانوس اطلس با ثبت رکورد به پایان رساند. استقبال از فیلم جنایت های شارون در جشنواره آمستردام (واحد مرکزی خبر)                      

در جشنوراه فیلم های مستند آمستردام، پخش فیلمی از زندگی "آریل شارون"، نخست وزیر اسبق رژیم صهیونیستی و نقش وی در کشتار مردم فلسطین، با استقبال گسترده تماشاگران مواجه شد. ترورهای تهران نشان از یک خرابکاری (سی بی اس)                       

ترور دو دانشمند برجسته ایران نشانه های یک خرابکاری راهبردی بزرگ را به همراه دارد. دو دانشمند هسته ای برجسته ایران به دست جوخه های مرگ هدف قرار گرفتند. 20 درصد کاربران فیس بوک در معرض بدافزار هستند (ایرنا)                      

 20 درصد از کاربران فیس بوک ازسوی اتصال های (لینک های) ارسالی توسط دوستان خود تهدید می شوند. تعداد شهیدان ایران در عملیات تروریستی (مهر)                      

جانشین ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه تا کنون 16 هزار شهید در زمینه ترور تقدیم انقلاب و اسلام کرده‌ایم، گفت: شهید شهریاری اولین و آخرین شهید سلسله شهدای ترور نیست که در راه اهداف بلند مردم و انقلاب همه چیزشان را بر روی دست گذاشته و ایستاده‌اند. پول مترو را ندادن هوا آلوده شد (شفاف)                     

عضو کمیسیون عمران مجلس با اشاره به آلودگی هوای تهران گفت: به نوش دارو بعد از مرگ سهراب دیگر احتیاجی نیست و اگر 2 میلیارد دلار به مترو پرداخت می شد و مترو گسترش پیدا می کرد امروز ما شاهد آلودگی هوا به این شدت نبودیم. پاسخ هواپیمایی به خبر طرح ستاره داوود (الف)                      

هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران گفت: طراحی ساختمان ادارات مرکزی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در سال 1352 توسط یک معمار اسرائیلی انجام پذیرفته است که پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی مسوولان "هما" با اطلاع از موضوع فوق نسبت به از بین بردن و زدودن آن اقدام نموده است. 2 مدعی همزمان ادعای امامت کردند! (تابناك)                      

چند روز قبل فردی در میدان امیر کبیر سمنان با جمع کردن عابرین در اطراف خود مدعی شد، امام زمان(عج) است که بلافاصله دستگیر شد. همزمان با این جریان فرد دیگری در مسجد الزهرای سمنان بعد از نماز مغرب و عشا با ادعای اینکه امام زمان(عج) است پس از خواندن زیارت امام حسین(ع) و امام رضا(ع) از خواندن زیارت امام زمان(عج) خودداری كرد! مصرف الكل شش نفر را به كام مرگ كشید (سلامت نیوز)                      

در روزهای اخیر مصرف مشروبات الکی در شهر اصفهان منجر به مرگ شش نفر از شهروندان شده است. همچنین تعدادی دیگر از افراد به دلیل مصرف این مشروبات الکی بینایی خود را از دست داده و برخی ناچار به انجام دیالیز شده اند. تذکر مجلس به وزرای ارشاد و راه (جهان)                     

رئیس فراکسیون حج و زیارت مجلس شورای اسلامی گفت: در این تذکر به وزرا متذکر شدیم که در انعقاد قرارداد با طرف‌های سعودی تجدیدنظر کنند و موضوع تأخیر پروازهای بازگشت حجاج را هرچه سریعتر بررسی و علت آن را به مجلس شورای اسلامی اعلام کنند. اینبار پراید از پنجره وارد شد (ایسنا)                      

در حالی که بیش از یک ماه از توقف تولید سایپا 141 می‌گذرد، اما در مجموع تولید امسال خودروهای خانواده پراید در شرکت سایپا 21 درصد و در شرکت پارس خودرو 9 درصد افزایش یافته است. افزایش تولید انواع پراید در حالی است که طبق گزارش‌های سازمان بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، این خودرو هنوز هم با رتبه کیفی C+ (سطح کیفی قابل قبول) در انتهای جدول رده‌بندی کیفیت خودروهای داخلی قرار دارد. زوج‌های خوش قیافه بیشتر دختردار می شوند (افكار نیوز)                      

یك روانشناس ژاپنی معتقد است، زوج‌هایی که خوش قیافه نیستند، بیشتر صاحب فرزند پسر می‌شوند.وی می گوید: زوج‌هایی که به لحاظ چهره جذابیت بیشتری دارند و به اصطلاح خوش قیافه هستند، بیشتر احتمال دارد که صاحب فرزند دختر شوند. شارژ تلفن همراه با ضربان قلب (الف)                      

فن‌آوری "نانوژنراتور" که یک سیستم تولید انرژی بدون سیم یا باتری است، فن‌آوری "نانو" را با "پیزوالکتریک" ترکیب می‌کند که نه تنها در مدارهای الکترونیک تلفن‌های همراه، بلکه در سنسورهای زیست کاشت یا به عنوان منبعی برای میکروروبات‌ها می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد. تحریم 10 شركت تجاری مرتبط با ایران (خبرگزاری فرانسه)                      

وزارت خزانه داری آمریکا اعلام کرد: 10 شرکت تجاری مرتبط با برنامه های هسته ای ایران از جمله هشت شرکت در "جزیره مان"، یک شرکت در سوئیس و یک شرکت دیگر را در مالزی  تحریم کرد. برخی مقامات فیفا متهم به دریافت رشوه  (واحد مركزی خبر)                       

فیفا ادعای برنامه پانورامای "بی بی سی" مبنی بر فساد سه نفر از مدیرانش را رد کرد، هم اكنون موضوع فساد سه مدیر اجرایی فیفا هم اکنون توسط مقامات سوئیسی درحال بررسی است. هواپیماربای ایران-سوریه به کشوربازمیگردد (جهان)                      

دادستان عمومی و انقلاب تهران گفت: از آنجا که هواپیماربایی در خود سوریه انجام شده بود متهم به کشور سوریه تحویل داده شده بود اما با توجه به توافقات انجام شده قرار است در چند روز آینده متهم به ایران بازگردانده شود. آقای وزیر 12 هزار شغل از کجا آمد؟! (دریا نیوز)                      

در حالی که تنها سه روز قبل استاندار مازندران، آمار شغل ایجاد شده در مازندران را 23 هزار نفر اعلام کرد، وزیر کار در اظهار نظری عجیب به این رقم 12000 نفر اضافه کرد که باعث حیرت و تعجب مردم، اهالی رسانه و نخبگان مازندران شده است. جریمه خودکار خودروهای فاقد معاینه (ایسنا)                      

رییس پلیس راهور تهران افزود: در صورت تهیه نرم افزار یکسان برای معاینه فنی در استان تهران تمامی مراکز معاینه فنی به پلیس متصل شده و پلیس می‌تواند به راحتی خودروهای فاقد معاینه فنی را از طریق شماره VIN خودرو شناسایی کرده و به صورت اتوماتیک بدون نیاز به حضور فیزیکی جریمه کند. جولان 129 دانشگاه خارجی بی‌اعتبار در ایران (جوان)                       

در پی اعلام دغدغه مندی وزیر علوم در خصوص ارائه مدارک بی‌اعتبار و پولی به دانشجویان ایرانی از سوی دانشگاه‌های خارج، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری 129 دانشگاه خارجی و تمام شعبات و نمایندگی‌های آنها در ایران را فاقد مجوز صدور دانشنامه و مدرک تحصیلی معرفی کرد. بز چینی مادر توله ببرها ‌شد+عکس (شین هوا)                 

رسانه‌های دولتی چین از نگهداری دو تولد ببر توسط یک بز خبر دادند. مردان هم می توانند آرایش کنند! (تابناک)                       

رئیس گروه مفتیان امارات اجازه استفاده مردان از لوازم آرایش را صادر کرد، اما از مردان خواست خود را شبیه زنان آرایش نکنند! وی در ادامه فتوای خود آورده است: اگر مردان نیاز به آرایش دارند باید موازین شرعی را رعایت کنند. خشم از حاجی شدن خواننده جنجالی مصری + عکس (سیمرغ)                      

سفر"تامر حسنی"، خواننده جوان و سرشناس مصری و نیز پوشش خبری آن در برخی رسانه‌های عربی، موجب خشم و اعتراض اسلامگرایان عرب و رسانه‌های وابسته به آنها شد، چراکه تصاویر حج وی ،که یک خواننده جنجالی است ـ به صورت گسترده در فضای مجازی جهان عرب منتشر شده است.   راز قدرت احمدی نژاد  (الف)                      

امیر قطر در دیدار جان کری  گفته است : راز قدرت احمدی نژاد  فاسد نبودن وی است. پ     شبکه خبر





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نیک صالحی]
[مشاهده در: www.niksalehi.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 415]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سرگرمی
uyt


پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن