تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سنگهاى زیربناى اسلام سه چیز است: نماز، زکات و ولایت که هیچ یک از آنها بدون دیگرى درست ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815080589




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

Fun. تصاوير خبري روز + 10 عكس برتر نشنال جئوگراف


واضح آرشیو وب فارسی:نیک صالحی: امروز

چهره يك پسربچه چيني كه در برنامه ورزش ژيمناستيك براي سنين 4 تا 7 سال در مدرسه ورزش شهر ژياشينگ در استان زژيانگ در حال تمرين است.

تصوير بسيار زيباي يك جفت بز گونه بارباري در باغ وحش شهر مادريد.

يك مقام رسمي مالزي به كمك دوربيني قوي در ناحيه پوتراجايا در حومه شهر كوالالامپور به آسمان چشم دوخته تا ماه نو را به نشانه آغاز ماه مبارك رمضان مشاهده كند. مالزي از روز چهارشنبه ماه رمضان را آغاز مي كند.

صحنه ديدني يك مرغ دريايي كه در بندر استيتينو در شمال غرب جزيره ساردنيا ايتاليا به سوي غذايي كه در دست يك مرد قرار دارد ، پرواز مي كند.

تصوير بزرگترين ساعت جهان درشهر مقدس مكه كه احداث آن در حال اتمام است.

يك روستايي پاكستاني ساكن ناحيه عليپور در نزديكي سوكار به همراه گاوش از سيلاب عبور مي كند. به گفته سازمان ملل متحد حدود 14 ميليون نفر از سيلاب هاي پاكستان در جريان دو هفته اخير آسيب ديده اند.

تصوير ديدني يك پسربچه اسكاتلندي در كنار افراد بالغ كه با لباس هاي سنتي در فستيوال بين المللي تايپينگ در شهر گلاسكو شركت كرده اند.

تنش ها بار ديگر در بوليوي اوج گرفته و تظاهركنندگان ضد دولتي از چند روز پيش دست به راهپيمايي زده و با كمك سنگ جاده ها را مسدود كرده اند.

تصوير آوارگان سيل زده پاكستاني در حال عبور از يك پل موقت كه به جاي پل ويران شده در ناحيه مالاكاند در دره سوات نصب شده است.

چهره گريان يك زن چيني و يكي از نزديكانش كه براي اعضاي خانواده خود كه در جريان رانش زمين كشته شده اند، مي‌گريد.مقامات چين اعلام كردند بيش از 700 نفر بر اثر رانش زمين در شهر ژوكو كشته و بيش از 1000 نفر نيز هنوز مفقودالاثر هستند. 

يك بچه لانگور نقره اي با موهايي به رنگ نارنجي كه فقط 12 ساعت از عمرش مي گذرد در آغوش والدينش در باغ وحش شهر كلمبوس در ايالت اوهايو.

منظره يك استخر كه در زمان اشغال افغانستان توسط شوروي ساخته شده بود در شهر كابل.

يك فيلبان روي عاج هاي فيلش در ساحل رادها ناگار بيچ در هاويلوك در مجمع الجزاير آندامان هند ايستاده تا فيلش حمام روزانه اش را انجام دهد.

منظره ديدني طلوع آفتاب در ناحيه سرسبز مرتفع پالوز در ايالت واشنگتن در شمال غرب آمريكا و يك پرنده تنها كه روي كابل برق نشسته است.

پرتره يك مرد هندي در شهر بوندي در ايالت راجستان.

تصويري فوق العاده از يك عقرب ماهي در ميان انبوه ماهيان كوچك.

يك وال گونه مينك براي تنفس به سطح آب مي آيد.

منظره بديع بازتاب تصوير كوهستان و آسمان بر سطح درياچه چاندراتال مشهور به درياچه ماه در ايالت هيماچال پرادش در هند.

صحنه ديدني يك مرغ ماهيخوار گونه ووپينگ كرينز (درناي آمريكايي) و جوجه اش در كانادا.

تصوير تماشايي يك ببر بنگال در حال عبور از كوره راهي در پارك حيات وحش كازيرانگا در هند. m





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نیک صالحی]
[مشاهده در: www.niksalehi.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 236]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سرگرمی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن