تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن از اندك خدا خشنود مى شود و بسيارش او را ناراحت نمى كند و منافق از اندك خدا نا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815526442




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

حاشيه نگاري مهر/توصيه سردار به مردم/ نماز آيت الله مهدوي كني بر پيكر قديريان


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: حاشيه نگاري مهر/توصيه سردار به مردم/ نماز آيت الله مهدوي كني بر پيكر قديريان
توصيه سردار به مردم/ نماز آيت الله مهدوي كني بر پيكر قديريان
مراسم تشييع سردار احمد قديريان امروز برگزار شد و با حاشيه هاي جالبي همراه بود.

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم تشييع سردار احمد قديريان صبح امروز با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان كشوري و لشكري در محل يادمان 72 شهيد انقلاب اسلامي (دفتر مركزي حزب جمهوري اسلامي) برگزار شد و با حاشيه هاي جالبي همراه بود كه به بعضي از آنها اشاره مي شود.

*مراسم از ساعت 8:30 در دفتر سابق حزب جمهوري اسلامي برگزار شد با اين حال انبوه جمعيت به گونه اي بود كه ساعت 8:45 محوطه يادمان شهداي انقلاب كاملا پر شده بود و مردم از بيرون محل يادمان شهداي هفتم تير اين مراسم را دنبال مي كردند.

*در ابتداي اين مراسم فرزند مرحوم احمد قديريان وصيت نامه پدر را براي مردم و مسئولان كشوري و لشكري قرائت كرد.مهترين بخش وصيت قديريان توصيه وي به مردم بود. وي از مردم خواست تا همچنان پشت سر ولايت فقيه حركت كنند و هيچگاه ايشان را تنها نگذارند.

*اين بخش از وصيت مرحوم احمد قديريان با استقبال مردم مواجه شد و آنها با شعارهايي حمايت خود از ولي فقيه را اعلام كردند.

*در صف اول اين مراسم، آيت الله مهدوي كني، حجت الاسلام رئيسي معاون اول قوه قضائيه، محسني اژه اي سخنگوي قوه قضائيه و علي اكبر ناطق نوري عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام حضور داشتند.

* آيت الله مهدوي كني رئيس مجلس خبرگان رهبري بر پيكر مرحوم قديريان نماز خواند.

*پس از پايان نماز، وقتي آيت الله مهدوي كني، ناطق نوري را ديد حسابي با وي خوش و بش كرد و او را در آغوش گرفت كه اين عكس العمل رئيس مجلس خبرگان كه دبير كلي جامعه روحانيت مبارز را نيز بر عهده دارد سوژه مناسبي را براي عكاسان فراهم كرد.

*خبرنگاران وقتي در حاشيه اين مراسم به سراغ مديران و مسئولان كشوري و لشكري رفتند تا با آنها گفتگو كنند با اين گفته روبه رو شدند "كه اينجا مراسم تشييع جنازه است و نمي توان به سوال شما خبرنگاران پاسخ گفت".

* مردم در برخورد با غلامعلي حداد عادل مشاورعالي مقام معظم رهبري و نماينده مردم تهران در مجلس كه با پاي شكسته و عصا به مراسم آمده بود ، جوياي حال وي شدند و وي در پاسخ گفت: فعلا بايد با عصا راه بروم به مرور خوب مي شوم.

*آيت الله مهدوي كني پس از خروج از محل يادمان 72 شهيد انقلاب اسلامي دقايقي در جمع مردم با آنها صحبت كرد.

*علاوه بر مسئولان كشوري و لشكري، بعضي از ديپلمات ها نيز در اين مراسم شركت كرده بودند از جمله فردوسي پور رئيس اداره خاورميانه وزارت امور خارجه و مجتبي اماني رئيس دفتر ايران در قاهره در جمع شركت كنندگان در مراسم تشييع جنازه سردار احمد قديريان حضور داشتند.

*اسدالله بادامچيان قائم مقام حزب موتلفه اسلامي و از دوستان مرحوم قديريان از ابتدا تا انتها پيگير نظم و هماهنگي اين مراسم بود.

*در پايان مراسم تشييع جنازه سردار احمد قديريان اعلام شد كه مراسم ختم وي دوشنبه 29 خرداد در مهديه تهران برگزار مي شود.

© 2003 Mehr News Agency .

شنبه|ا|27|ا|خرداد|ا|1391





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 138]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن