تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 31 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خوشى و آسايش، در رضايت و يقين است و غم و اندوه در شكّ و نارضايتى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817220952




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

پيام تسليت شخصيت‌هاي مذهبي و سياسي به مناسبت درگذشت امام جمعه لارستان


واضح آرشیو وب فارسی:اطلاعات: پيام تسليت شخصيت‌هاي مذهبي و سياسي به مناسبت درگذشت امام جمعه لارستان
به مناسبت ارتحال آيت‌الله سيد عبدالعلي آيت‌اللهي نماينده ولي فقيه و امام جمعه شهرستان لارستان شخصيت‌هاي مذهبي و سياسي كشور پيام‌هاي تسليتي صادر كردند.

پيام رئيس جمهوري

رئيس جمهوري در پيامي درگذشت آيت‌الله سيد عبدالعلي آيت‌اللهي امام جمعه و نماينده ولي فقيه در شهرستان لارستان را به بيت مكرم ايشان تسليت گفت.

به گزارش پايگاه اطلاع‌رساني رياست جمهوري، محمود احمدي نژاد ديروز در اين پيام تسليت تأكيد كرد: خبر درگذشت روحاني جليل‌القدر حضرت آيت‌الله سيدعبدالعلي آيت‌اللهي، فقيه وارسته و عالم مجاهد كه عمر پربركت و گرانمايه خود را صرف مجاهدت در مسير ارزش‌هاي انساني و نشر و گسترش معارف اسلامي كرد، مايه تأسف و تألم خاطر شد.

وي مصيبت وارده را به بيت مكرم ايشان تسليت گفت و از پيشگاه خداوند متعال براي آن معلم اخلاق و اسوه علم و فضيلت، رحمت و علو مقام و براي بازماندگان اجر و شكيبايي مسألت كرد.

پيام تسليت آيت‌الله هاشمي رفسنجاني

آيت‌الله هاشمي رفسنجاني رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام هم در پيامي، درگذشت آيت‌الله آيت‌اللهي را تسليت گفت. متن پيام به اين شرح است: درگذشت عالم ربّاني، آيت‌الله سيد عبدالعلي آيت‌اللهي امام جمعه محترم لارستان كه عمر پربركت خود را در نشر و گسترش معارف اسلامي صرف نمود، موجب تأسف و تأثر خاطر گرديد.

ارتحال آن عالم جليل‌القدر و معلم اخلاق را به خاندان شريف، علما، روحانيون و مردم شهيدپرور لارستان و استان فارس تسليت مي‌گويم.

از درگاه خداوند متعال براي آن فقيد سعيد علوّ درجات و رحمت و اسعه الهي و براي بازماندگان به ويژه بيت شريف و محترمشان صبر و اجر مسألت مي‌كنم.

اكبر هاشمي رفسنجاني

رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام

پيام آيت‌الله مهدوي كني

رئيس مجلس خبرگان رهبري در پيام خود آورده است: ارتحال عالم رباني مرحوم آيت‌اللهي موجب تالم و تاثر شد. اين ضايعه وارده را به علما اعلام و مردم عزيز فارس و اهالي مومن لارستان و بيت معظم ايشان تسليت مي‌گويم.

رئيس مجلس خبرگان در اين پيام افزوده است: اميد است كه خداوند منان فقدان آن عالم جليل‌القدر را به لطف خود جبران فرمايد.

پيام تسليت سيدمحمد خاتمي

حجت‌الاسلام والمسلمين سيدمحمد خاتمي رحلت روحاني روشن‌بين، عالم عامل، عارف و اصل و فقيه و مجتهد والانگر، حضرت آيت‌الله حاج‌سيدعبدالعلي آيت‌اللهي امام جمعه لارستان را به خاندان شريف آيت‌اللهي تسليت گفت.

متن كامل پيام بدين شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحيم

روحاني روشن‌بين، عالم عامل و عارف و اصل، فقيه و مجتهد والانگر كه نه تنها در منطقه خود كه در فارس سرفراز و بلكه ايران عزيز استوانه‌اي بزرگ و مراد و مرشد بسياري از فرهيختگان و مؤمنان و مردمان حقيقت بود، حضرت آيت‌الله حاج سيدعبدالعلي آيت‌اللهي رخ در نقاب خاك كشيد و حوزه‌هاي علميه و دوستداران فضيلت و معرفت به‌خصوص مردم خوب و شريف لارستان را داغدار كرد.

از خداوند منان مي‌خواهم كه اين خسارت سنگين و «ثلمه»‌اي كه در اسلام ايجاد شده است با لطف و عنايت ويژه خود جبران فرمايد و بر دل دردمند داغداران و ارادتمندان فراوان اين عالم فرزانه دست رحمت نهد و بر علو درجات آن فقيد سعيد بيفزايد.

من اين ماتم بزرگ را به خاندان شريف آيت‌اللهي و خاندان‌هاي وابسته، بخصوص همسر محترم و فرزندان گرانقدر و دامادهاي مكرم ايشان تسليت عرض مي‌كنم و از خداوند طلب علو درجات آن بزرگوار و صبر و اجر و سلامتي بازماندگان معزز مي‌نمايم.

سيدمحمد خاتمي

20 خرداد 1391

آيت‌الله سيدعبدالعلي آيت‌اللهي از مبارزان انقلاب اسلامي بود كه از ابتداي انقلاب امامت جمعه لار را برعهده داشت. تاسيس حسينيه اعظم لار و كتابخانه آن از مهمترين فعاليت‌هاي ايشان بود. سيدعبدالعلي فرزند ارشد سيدعبدالمحمد آيت‌اللهي در سال 1339 قمري در شهر جهرم زاده شد. ايشان مراحل عالي علم را نزد آيت‌الله محسن حكيم، آيت‌الله عبدالهادي شيرازي در نجف اشرف و آيت‌الله محمدحسين بروجردي در قم و آقا سيد نورالدين در شيراز به پايان برد. مقام علمي ايشان زبانزد خاص و عام بوده و در منطقه لارستان از پايگاه مردمي والايي برخوردار بودند.

يادگار امام، درگذشت آيت‌الله آيت‌اللهي را تسليت گفت

در پي درگذشت آيت‌الله آيت‌اللهي، حجت‌الاسلام والمسلمين حاج سيدحسن خميني با صدور پيامي، اين ضايعه را تسليت گفت.

به گزارش پايگاه اطلاع‌رساني و خبري جماران، متن پيام به اين شرح است:

بسمه‌تعالي

بيت مكرم و معزز حضرت آيت‌الله سيد عبدالعلي آيت‌اللهي طاب ‌ثراه

درگذشت مرحوم مغفور، عالم رباني و فقيه صمداني آيت‌الله آقاي حاج سيد عبدالعلي آيت‌اللهي (قدس‌الله سره‌الشريف) براي همه دوستداران آن مرحوم جبران‌ناپذير و براي مردم شريف لارستان دردناك است. آن مرحوم در پاسداري از حقانيت امام راحل(س) و در استقامت بر حق و حقيقت زبان‌زد بود. اين جانب ضمن تسليت درگذشت ايشان به خانواده معظم، آقازادگان بزرگوار، دامادهاي شريف، جامعه روحانيت استان فارس و مردم غيور لارستان، براي آن مرحوم، غفران الهي و حشر با اولياء مقربين سلام‌الله عليهم مسئلت دارم.

سيدحسن خميني

پيام آيت‌الله سيدعلي اصغر دستغيب

شيراز- آيت‌الله سيدعلي اصغر دستغيب نماينده استان فارس در مجلس خبرگان رهبري در پيامي؛ درگذشت آيت‌الله سيدعبدالعلي آيت‌اللهي امام جمعه لار را تسليت گفت.

به گزارش ايرنا، در بخشي از اين پيام آمده است:

«اينجانب ضايعه مولمه فقدان آن اسوه تقوي و فضيلت و مشعلدار هدايت و منادي وحدت و حامي مقام ولايت را به ساحت مقدس حضرت ولي‌عصر «عج» و محضر مبارك مقام معظم رهبري مدظله و جامعه روحانيت و قاطبه ملت بخصوص مردم باوفا و فداكار خطه لارستان به ويژه بيت شريف و فرزندان و بستگان معظم له تسليت عرض نموده و از خداوند منان ارتقاي درجه و رفعت مقام براي آن فقيد سعيد و صبر جميل و اجر جزيل براي بازماندگان مسئلت دارم.»

پيام وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي

وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي در پيامي درگذشت عالم عاليقدر آيت‌الله سيد عبدالعلي آيت‌اللهي امام جمعه لار را تسليت گفت.

به گزارش روابط عمومي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي در پيام سيد محمد حسيني آمده است: ستون بناي اعتبار جامعه و وتد خيمه وقار جامعه، كساني هستند كه در بودنشان به تبع قيادت عادت، زيادت سعادت را كمتر كسي احساس مي‌كند و فقدانشان نشان مي‌دهد خلأيي را كه «اذا مات العالم ثلم في‌الاسلام ثلمه لايسدها شيء» سيد بزرگوار و عالم عاليقدر حضرت آيت‌الله سيد عبدالعلي آيت‌اللهي در عداد رهبران سداد و عالمان سديد منطقه بود كه بر اعتبار مردمان ديندار خطه لار بسي افزود.انبوه اندوه مردمان قدرشناس لارستان نشان از خدمات آن نشانه ايمان و آيت احسان دارد. فقدان آن عالم رباني و آن فقيه صمداني بر خويشان و مريدانشان تسليت باد و جايگاهش در كنف عنايت و شفاعت اميرالمؤمنين(ع) در اعلي عليين، مرتبه‌اي به نهايت باد!

پيام ستاد نماز جمعه

ستاد نماز جمعه تهران هم در پيامي درگذشت امام جمعه و نماينده ولي فقيه در لارستان را تسليت گفت.

به گزارش ايرنا، ستاد نماز جمعه تهران در اين پيام يادآور شد: مرحوم آيت‌الله سيدعبدالعلي آيت‌اللهي كه به رغم كهولت سن در كسوت امام جمعه لارستان انجام وظيفه مي‌كرد، يكي از شخصيت‌هاي برجسته و نويسندگان نامي عصر حاضر و كهن‌ترين چهره مبارز مشهور بود كه آثار گرانبهايي به زبان‌هاي زنده دنيا ترجمه كرده بود.





دوشنبه|ا|22|ا|خرداد|ا|1391





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: اطلاعات]
[مشاهده در: www.ettelaat.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 70]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن