تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 16 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):آدم دين‏دار چون مى‏انديشد، آرامش بر جان او حاكم است. چون خضوع مى‏كند متواضع است. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821303752




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

گام اول مبارزه با موادمخدر برداشته شد


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: گام اول مبارزه با موادمخدر برداشته شد
رييس پليس مبارزه با موادمخدر ناجا با اشاره به اعدام 9 نفر از توليدكنندگان و عناصر اصلي ترانزيت شيشه، گفت: گام اول اجرايي شدن قانون مبارزه با موادمخدر محكم برداشته شد.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ، سردار علي مويدي با بيان اينكه امروز يكي از تهديدات جدي در جامعه موادمخدر صنعتي است گفت: قانون مبارزه با موادمخدر صنعتي در سال 90 اجرايي شد و نيروي انتظامي در راستاي تحقق اهداف در قانون مبارزه با موادمخدر صنعتي تمام امكانات را به‌كار گرفته تا بتواند به اين اهداف دست يابد.

مويدي با اشاره به تاثير موادمخدر صنعتي در جسم و روح افراد افزود: اگر فردي به موادمخدر صنعتي مبتلا شود، خطرات ناشي از اين اعتياد هم نابودي خودش را به‌دنبال دارد و هم محيط خانواده و جامعه را به خطر مي‌اندازد كه كشتن و سلاخي كردن پدر و مادر و فرزند نمونه‌هايي از جرائم برخواسته از مصرف شيشه‌اند.

وي از قتل پدري كه به‌دست فرزندش كه مبتلا به اعتياد موادمخدر شيشه بود در يكي از استان‌هاي غربي كشور خبر داد و افزود : فرد معتاد پس از دستگيري در تحقيقات انجام شده معترف شده كه پس از مصرف مخدر شيشه پدرش را به شكل گوسفندي ديده كه بايد او را بكشد و با همين توهمات پدرش را كشته و بدنش را قطعه قطعه كرد.

مويدي با تاكيد بر ضرورت آگاهي داشتن مردم به تبعات منفي اعتياد مصرف شيشه و اعتياد به موادمخدر صنعتي يكي از ضرورت‌هاي امروز جامعه است، افزود: دستگاه‌هاي متولي اين آگاهي بخشي به شهروندان را بايد در دستور كار قرار بدهند.

وي ادامه داد: در سال 90 پليس موادمخدر با تلاش مضاعف اطلاعاتي و فعاليت‌هاي پنهاني كه انجام داد توانست باندهاي تهيه و توزيع موادمخدر را شناسايي و با هماهنگي قضايي كانون اين فعاليت‌ها را به خطر انداخت و در اين راستا دستگاه‌هاي قضايي خوشبختانه احكام قاطع و موثري را توسط قضات متدين و دلسوز و شجاع صادركرد.

رييس پليس مبارزه با موادمخدر ناجا افزود: در راستاي هماهنگي بيشتر بين قوه قضاييه و نيروي انتظامي جلسه‌اي در محضر رييس قوه قضاييه تشكيل شد و پس از ارئه گزارش‌ها، وي نيز رهنمود‌هايي را بيان كردند.

مويدي با اشاره به پيگيري مستمر فرمانده ناجا، صدور اين احكام قاطع و موثر را در راستاي هماهنگي بيشتر دستگاه قضايي و پليس دانست و اظهاركرد: صدور اين احكام از نتايج جلسه چاره‌انديشي معضل موادمخدر ضنعتي در حضور رييس قوه قضائيه است.

وي ضمن تقدير و تشكر از تلاش ماموران پليس مبارزه با موادمخدر در مبارزه قاطعانه و كشف و دستگيري عناصر اصلي تهيه و توزيع موادمخدر صنعتي در چند ماه گذشته گفت: نيروي انتظامي در برخورد با قاچاقچيان و سوداگران مرگ تا ريشه كن كردن اين معضل كوتاه نخواهد آمد.

رييس پليس مبارزه با موادمخدر ناجا با بيان اينكه موادمخدر صنعتي در ايجاد مفاسد و معضلات اجتماعي نقش مستقيم دارد،تصريح كرد: يكي از اولويت‌هاي كاري پليس مبارزه با موادمخدر در سال جاري برخورد با افرادي است كه منافع شخصي خود را بر سلامت و امنيت جامعه ترجيح مي‌دهند.

مويدي به شهروندان قول داد: به لحاظ حساسيتي كه مسئولان دستگاه قضايي و فرمانده نيروي انتظامي در راستاي مقابله با موادمخدر اعم از سنتي و صنعتي دارند با همراهي مردم در سال جاري شاهد توفيقات خوبي در اين عرصه خواهيم بود.

وي اجراي حكم اعدام 9 نفر از عناصر شبكه‌هاي تهيه و توزيع شيشه را يك اقدام شجاعانه دانست و افزود: اين اقدام رضايتمندي جامعه را به دنبال داشت و هشدار به كساني بود كه هنوز در حال و هواي شيطاني و نفساني خود حركت مي‌كنند.

پنجشنبه|ا|21|ا|ارديبهشت|ا|1391





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 111]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن