تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):يا على دانشمند سه نشانه دارد: راستگويى، حرام‏گريزى و فروتنى در برابر همه مردم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798254531




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

حیدری: در المپيك كشتى مى گيرم


واضح آرشیو وب فارسی:تبیان: حیدری: در المپیك كشتى مى گیرم
حیدری: در المپیك كشتى مى گیرم
بازتاب اعزام تیم منتخب ایران به كاپ على اف هنوز فروكش نكرده. خصوصاً اعلام مصدومیت علیرضا حیدرى كه 17ماه از تشك مسابقات دور بود. به موازات خبر نیمه تمام ماندن كشتى او با ابراگیم ساگیدوف، شایعه خداحافظى اش هم كوه هاى قفقاز را درنوردید و از ماخاچ كالا به تهران رسید. گفتگوهایى هم از مدیر تیم هاى ملى، سرمربى تیم ملى و نماینده فیلا در این مسابقات منتشر شد اما كسى متوجه نشد بالاخره حیدرى همچنان كشتى خواهد گرفت یا مثل حضور نیمه تمام رسول خادم در كاپ لایپزیك ،حیدرى هم در على اف براى همیشه با كشتى خداحافظى خواهد كرد. ماجراى انتخابى ها هم داغ ترین بحث روز در ورزش ایران است. انتخابى میران و رودكى در جودو. انتخاب فوق سنگین هاى وزنه بردارى براى المپیك. انتخابى براى هادى ساعى و البته هیجان انگیزترینش: رقابت علیرضا حیدرى با سعید ابراهیمى و دیگر مدعیان وزن ششمآقاى حیدرى رسیدن به خیر، چه خبر از جام على اف؟خبر خاصى نبود. كتفم مصدوم شداین را كه همه شنیده اند اما نه از زبان خودت. یكى مى گوید كتف حیدرى خونریزى كرده و دیگرى خبر از كبودى اش مى دهد! خودت بگو دقیقاً چه اتفاقى افتاد؟من طى ماه هاى گذشته لحظه اى به خودم استراحت نداده ام. دقیقاً بعد از باكو با انرژى و انگیزه اى كه ضرورت المپیك است به روى تشك آمدم و در تهران و كرج و شمال دنبال حریف تمرینى بودم. زحمت كشیدم و تلاش كردم. خیلى زودتر از این ها باید مى رفتم تورنمنت كه نشد و دیگر زمان هم به عقب برنمى گردد. پس اشاره اى هم نمى كنم اما سه روز قبل از سفر به روسیه، داشتم تمرینات پلى متریك انجام مى دادم كه عضله سینه به بازویم چخ صدا داد. مصدومیت در واقع آن جا اتفاق افتاد. پس چرا رفتى روسیه؟از هر نظر كه حساب كنید رفتنم بیشتر به صلاحم بود. نرفتنم حرف و حدیث هایى ایجاد مى كرد كه نه به سود من بود و نه به سود كشتى. رفتم. باید مى رفتم. باید پایم به تشك مسابقه مى خورد. تحت هر شرایطى مى خواستم كشتى بگیرم و این عطش در من بود كه دوبنده مسابقه بپوشم و در روسیه به روى تشك بروم.
كناره‌گیری حیدری از تیم ملی كشتی
اما حرف و حدیث ها با رفتنت هم از میان نرفت؟به هر حال یا باید مى رفتم یا نمى رفتم. راه سومى كه در میان نبود!بعد چى شد؟یك مرور فن با میثم جوكار داشتم كه لبم شكافته شد اما طورى نبود. با كوراماگومدوف 120 كیلویى سرشاخ شدم و به صورتى جدى تمرین كردم. از آمادگى من جا خورد. یواش یواش كركرى هم خواند. تمرین خم گیرى انجام دادیم. مى گفت نمى توانى خاك كنى اما گرفتم و نشاندم. خودش ولى نتوانست خاكم كند. دستم را كشید و همان موضع مصدومم دوباره كش آمد و صدا داد اما من مصمم به كشتى گرفتن بودم. گفتم الان وزن كم كرده ام. شب غذا مى خورم و استراحت مى كنم تا صبح سرحال به روى تشك بروم. اما صبح سرحال نبودى؟چرا بودم. خیلى راحت رفتم روى تشك. خوردم به ابراگیم ساگیدوف كه خودش در همین مسابقات اول شده. مى دانید كه او گاتسالوف را هم برده است. بردن كه نه اما پارسال با ناداورى به گاتسالوف باخت. یك اخطار بى دلیل در ثانیه هاى آخر تایم سوم گرفت و نتیجه را واگذار كرد.آن كشتى را كه فیلمش را خودم دیده ام. منظورم همین امسال است كه داغستانى ها مى گفتند او گاتسالوف را برده اما به هر حال توى دستم بود. بازى بازى كردم و سرشاخ در كنترل من بود. تایم را نگاه كردم. 15 ثانیه مانده بود فقط.نشستم و زیرش را گرفتم. راحت خاكش كردم. یك امتیازم را گرفتم. آمد رو دست كند كه مجدداً نشستم براى دوخم كه دوباره كتفم صدا داد. مى توانستم آن كشتى را به هر طریقى ادامه دهم اما هدف من على اف كه نبود. من این كتف را براى المپیك لازم دارم.  اگر یادت باشد در جایزه بزرگ باكو هم مدت ها از تشك دور بودى. كشتى ات با گوگشلیدزه كه تمام شد مى گفتى بدنم نمى كشد و از خودم راضى نیستم. این جا چطور از تشك كه بیرون آمدى از خودت رضایت داشتى؟كاملاً راضى بودم. محبى سرمربى پیشین تیم ملى گفته مى دانسته حیدرى در جام على اف تنها قادر به انجام یك كشتى است ولى چون چنین كشتى گیرانى سال هاى متمادى با كادر فنى آشنایى دارند با چراغ سبزى كه كادر فنى به آنان نشان مى دهد در جام على اف حضور یافتند.بهتر است من پاسخى به این صحبت ها ندهم.به هرحال این شائبه وجود دارد كه صرفاً مى خواستى در یك كشتى به میدان بروى؟پس لطفاً به عكاس روزنامه بگویید بیاید عكس كتف مرا بگیرد. چاپش كنید تا خیال همه راحت شود و دیگر شائبه نداشته باشند! الان هم در فیزیوتراپى هستم.
كناره‌گیری حیدری از تیم ملی كشتی
چطورى سر وزن رسیدى؟خیلى راحت. حدود نیم كیلو هم آمدم زیر وزن. سر وزن كشى این ساگیدوف خیلى دست دست كرد تا به من نخورد. عبدالبكوف یك قرعه هم داده بود توى دستش كه با من برخورد نكند اما دوبار تلاشش ناكام ماند و خورد به من.  واكنش بقیه نسبت به حضورت چه بود؟ كورتانیدزه كه خیلى ذوق كرده بود. مى گفت فینال المپیك را با هم مى گیریم. مگر مى خواهد برگردد ?? کیلو؟بله. خیلى هم آماده بود. در خم گیرى به رودریگز باخت. مى گفت در انتخابى هاى گرجستان گوگشلیدزه را شكست خواهم داد. شاهمرادوف هم وقتى دید كه چگونه با كوراماگومدوف تمرین مى كنم خیلى ابراز رضایت كرد. پس در جام تختى كشتى مى گیرى؟بلهو قهرمان مى شوى؟- ببینید، من مى خواهم بروم المپیك. مدت هاست كه سكوت كرده ام. حرفى نزده ام و نمى زنم چون مى خواهم كشتى بگیرم. من هم اگر حقم بیشتر از بقیه نباشد، اندازه بقیه كه حق دارم از این به بعد هم سفت مى ایستم و پافشارى مى كنم و عقب نشینى هم توى كارم نیست. به هر حال گذشته ها برنمى گردد اما آینده را مى شود رقم زد. بقیه حریفان چطور بودند؟من با موتالیموف هم تمرین كردم. نتوانست از من پوئن بگیرد اما دیدید كه در 120كیلو هم بلال ماخوف را برد و هم رودریگز را. با تسلط طلا گرفت. رضا یزدانى چطور بود؟كارش سخت است. به هر حال از میدان دور بوده. زمان هم زیاد نداریم تا المپیك. فقط به خودت فكر مى كردى یا تجربیات سرمربیگرى در باكو را هم به كار گرفتى؟ در خدمت بچه ها هم بودم. هركمكى از دستم بر مى آمد به میثم جوكار كردم. سعید احمدى هم خوب كشتى گرفت.





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تبیان]
[مشاهده در: www.tebyan.net]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 545]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن