تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 27 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بر شما باد رجوع به كتاب خدا (قرآن) ... كسى كه به آن عمل كند از همه پيشى مى گيرد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806698941




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اخبار كوتاه


واضح آرشیو وب فارسی:اطلاعات: اخبار كوتاه
‏ ‏‏ شهادت 4 نيروي خنثي كننده مين در سوسنگرد ‏

مهر: مديركل حفظ آثار و نشر ارزش‌هاي دفاع مقدس خوزستان گفت: چهار نفر از اعضاي يك شركت خصوصي هنگام خنثي كردن بمب در شهرستان سوسنگرد به شهادت رسيدند.‏

عبدالمجيد عقيلي اظهارداشت: خنثي سازي مين در اغلب مناطق جنوب خوزستان همچنان با گذشت سالها از پايان جنگ‎ ‎ادامه دارد. براي نمونه در شهرستان خرمشهر بيش از 10 روستا به علت وجود مين‌هاي خنثي نشده، غير قابل سكونت هستند به همين دليل‎ ‎وزارت دفاع توجه خاصي براي خنثي سازي مناطق مين گذاري شده استان خوزستان و‎ ‎ساير استانها داشته است، ولي اين امر تاكنون بسياري از نيروهاي تفحص شهدا، خنثي كنند‏‎ ‎و مردم عادي را به شهادت رسانده است‎.‎عقيلي افزود: در آخرين اتفاقي كه مين‌هاي‎ ‎باقي مانده از زمان جنگ ايجاد كردند، شهادت چهار عضو يك شركت خصوصي خنثي كننده بمب‎ ‎در شهر سوسنگرد بود كه اين امر به علت انفجار مين باقي مانده از زمان جنگ با عراق‏‎ ‎است‎. ‎مديركل حفظ آثار و نشر ارزش‌هاي دفاع مقدس خوزستان‎ ‎گفت: اين افراد براي يك شركت خصوصي به نام «انديكو» كه در بخش خنثي سازي مين‌هاي جنوب‎ ‎خوزستان فعال است كار مي‌كردند‎.‎

وزير بهداشت از افزايش پوشش بيمه‌اي بيماران خاص خبر داد

وزير بهداشت، درمان و آموزش پزشكي ضمن اشاره به تدابير نسخه جديد برنامه پزشك خانواده براي پوشش و درمان بيماري‌ها، از برنامه‌ريزي براي راه‌اندازي سامانه بيماري ام.اس در كشور خبر داد.

دكتر مرضيه وحيد دستجردي در گفت‌وگو با ايسنا، درباره امكانات نسخه جديد برنامه پزشك خانواده و نظام ارجاع براي بيماران خاص، گفت: در برنامه پزشك خانواده بايد براي بيماري‌ها از جمله بيماران خاص اقدام‌هاي لازم صورت گيرد كه تدابير مربوط به اين موضوع در نظر گرفته شده است.

وي افزود: به عنوان مثال سامانه‌اي براي بيماري «ام.اس» در حال فراهم شده است تا پوشش بيمه‌اي در اين بيماري افزايش يابد. مانند اقدامي كه در مورد داروي «هرسپتين» براي درمان بيماري سرطان سينه انجام شد.

رشد4/2درصدي ازدواج در سال گذشته

مديركل دفتر آمار و اطلاعات جمعيتي و مهاجرت سازمان ثبت احوال كشور، گفت: براساس آخرين آمارهاي جمع آوري شده در سال 90، 874هزارو791 مورد ازدواج دركل كشور به ثبت رسيده است كه اين آمار در مقايسه با سال قبل از آن 4/2 درصد افزايش داشته است.

علي اكبرمحزون در گفتگو با مهر با بيان اين مطلب افزود: يك سوم ازدواج‌هاي سال90 در مناطق روستايي بوده است.وي با اشاره به اين‌كه يك سوم ازدواج‌هاي جاري ثبت شده در روستاهاي كشور انجام شده است، تاكيد كرد:243 هزار و 334 واقعه ازدواج در مناطق روستايي انجام شده كه در مجموع30 درصد كل ازدواج‌ها را به خود اختصاص مي‌دهد.به گفته وي، آمارهاي ارائه شده مربوط به ازدواج‌هاي جاري است كه در نقاط مختلف در دفاتر رسمي به ثبت رسيده است.مديركل دفتر آمار و اطلاعات جمعيتي و مهاجرت سازمان ثبت احوال كشور تاكيدكرد: همچنين 631 هزار و457 مورد نيز ازدواج در مناطق شهري استان‌ها به ثبت رسيده است.

وي همچنين به آمار ولادت در سال گذشته نيز اشاره كرد و گفت: در سال 90، يك ميليون و382 هزار و224 واقعه ولادت به ثبت رسيده كه در مقايسه با سال قبل آن از رشد4/1 درصدي برخوردار بوده است.

پديده زيرميزي در بيمارستان‌هاي دانشگاه علوم پزشكي تهران وجود ندارد

رئيس دانشگاه علوم پزشكي تهران با تاكيد بر اين كه لازم است ميزان شيوع پديده «زيرميزي» در كشور ارزيابي شود، گفت: البته در بيمارستان‌هاي دانشگاه علوم پزشكي تهران، پديده زيرميزي تقريباً وجود ندارد.

دكتر باقر لاريجاني در گفت‌وگو با ايسنا افزود: ممكن است اين پديده به صورت بسيار نامشهود در بيمارستاني وجود داشته باشد و ما از آن اطلاع نداشته باشيم، ولي به هيچ وجه در بيمارستان‌هاي دانشگاه علوم پزشكي تهران، شايع نيست؛ بنابراين زيرميزي جزو مشكلات اين دانشگاه نيست و خوشبختانه استادان دانشگاه علوم پزشكي تهران افراد شناخته شده و ارزشمندي هستند. البته نمي‌توان وجود پديده زيرميزي را در بخش خصوصي شهر تهران نفي كرد.وي درباره تاثير ميزان تعرفه‌هاي پزشكي بر رواج پديده زيرميزي گفت: تعرفه‌هاي پزشكي در اين زمينه نقش دارند. اگر تعرفه‌ها به صورت معقول تصويب و متناسب با هزينه‌ها تعيين شوند، بيمارستان‌هاي دولتي مي‌توانند به مردم خدمات مناسبي ارايه دهند. در اين شرايط راه براي دريافت زيرميزي بسته مي‌شود.

محدوديت‌هاي ترافيكي نمايشگاه بين‌المللي كتاب اعلام شد

معاون حمل و نقل و ترافيك منطقه 7 شهرداري تهران از اعمال محدوديت‌هاي ترافيكي همزمان با برگزاري بيست و پنجمين دوره نمايشگاه بين‌المللي كتاب خبر داد.

به گزارش روابط عمومي شهرداري منطقه 7 مهدي فقيري گفت: همزمان با شروع نمايشگاه بين‌المللي كتاب، محدوديت توقف حاشيه‌اي در خيابان شهيد بهشتي از خيابان علي‌اكبري تا خيابان پاكستان و ممنوعيت پارك در ضلع غرب خيابان شهيد قنبرزاده و بخش‌هايي از خيابان پاكستان اعمال خواهد شد.وي افزود: در ضلع شمال بزرگراه رسالت، پاركينگي براي اتوبوس‌هاي بين شهري و خودروهاي مراجعان به نمايشگاه كتاب در نظر گرفته شده است.فقيري اضافه كرد: ضلع جنوبي خيابان شهيد بهشتي (محوطه سابق لجستيك ارتش) هم براي پارك خودروهاي سواري اختصاص يافته است.

70 واگن جديد مترو وارد ناوگان مي‌شود

معاون حمل و نقل و ترافيك شهرداري تهران با بيان اين كه با تامين اعتبار از سوي شهرداري مشكل تامين نقدينگي براي ترخيص واگن‌هاي مترو از گمرك حل شده است، گفت: 70 واگن جديد مترو در حال حمل و آماده‌سازي است كه طي 2 ماه آينده وارد خطوط خواهند شد.

مهندس سيد جعفر تشكري هاشمي افزود: محموله‌هاي بعدي واگن‌ها و تجهيزات مترو هم به مرور وارد گمرك خواهند شد، در اين ميان اميد است كه اعتبارات قانوني و مصوب مترو به موقع پرداخت شود تا وقفه و خللي در روند ترخيص و ورود واگن‌ها ايجاد نشود.

تشكري هاشمي گفت: با افزايش تعداد قطارها، شاهد افزايش تعداد مسافران و ظرفيت جابه‌جايي مترو تهران خواهيم بود و اميد است كه بتوانيم در سال 1404 (افق طرح جامع حمل و نقل و ترافيك شهر تهران) سهم مترو را در جابه‌جايي‌هاي شهري به 30 درصد افزايش دهيم.

‏ موافقت پليس راهور با ساخت خط بي.آر.تي رسالت ‏

سرويس حوادث: رئيس پليس راهور تهران گفت: پليس اجازه مقدماتي را براي فراهم آوردن زير ساخت‌هاي مسير بي.آر.تي بزرگراه رسالت را داده است.‏

سردار حسين رحيمي به مهر اظهار داشت:به شهرداري اجازه داديم‏‎ ‎مقدمات اجراي بي.آر.تي بزرگراه رسالت از ميدان آرژانتين تا مترو دردشت را فراهم‎ ‎آورد و به همين دليل با هماهنگي پليس قسمتي از بزرگراه مسدود و ساخت زيربناي بي.آر.تي آغاز شده است. ضمن اينكه پوشاندن روي پل‌ها نيز به همين منظور در حال انجام‎ ‎است‎.‎‏

‏وي ادامه داد: تيم ويژه‌اي از كارشناسان راهور مامور شده‌اند بررسي‌هاي لازم‎ ‎را انجام دهند تا پس از اعلام نظر آنها درباره راه اندازي اين مسير تصميم لازم را‎ ‎بگيريم‎.‎رئيس پليس راهور تهران تاكيد كرد: ساخت خطوط بي.آر.تي در پايتخت نياز به تصويب‏‎ ‎شوراي ترافيك شهر نداردو اين امر با مكان‌يابي شهرداري و نظر نهايي پليس اجرايي مي‏‎ ‎شود‎.

رانندگان تاكسي بالاي 50 سال سن بيمه تكميلي مي‌شوند

سازمان مديريت و نظارت بر تاكسيراني شهر تهران از تحقق بيمه تكميلي رايگان تاكسيرانان بالاي 50 سال سن خبر داد.

روابط سازمان تاكسيراني شهر تهران اعلام كرد: به‌منظور رفاه حال تاكسيرانان، نسبت به بيمه تكميلي رايگان تاكسيرانان بالاي 50 سال اقدام شده است.براساس اين گزارش، اين دسته از تاكسيرانان مي‌توانند با مراجعه به شركت‌هاي تاكسيراني زير پوشش و پر كردن فرم‌هاي مربوطه و ثبت و تكميل اطلاعات درخواستي براي بيمه تكميلي خود اقدام كنند.





سه|ا|شنبه|ا|12|ا|ارديبهشت|ا|1391





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: اطلاعات]
[مشاهده در: www.ettelaat.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 191]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن