تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 19 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ما (اهل بيت) ستون هاى حق را استوار و لشكريان باطل را متلاشى كرديم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805821446




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اخبار كوتاه اقتصادي


واضح آرشیو وب فارسی:اطلاعات: اخبار كوتاه اقتصادي
افزايش قيمت مسكن كمتر از نرخ تورم بوده است

رئيس كانون سراسري انبوه‌سازان با تاكيد بر اين‌كه ‌ميزان افزايش قيمت مسكن كمتر‎ ‎از نرخ تورم بوده است، گفت: تاثير‎ ‎افزايش قيمت مصالح ساختماني در قيمت مسكن با توجه به سهم آن‌ها در ساخت خواهد بود،‎ ‎اما در مجموع سهم اين عوامل در افزايش قيمت مسكن 15 تا 20 درصد است‏‎.

ايرج رهبر در گفت‌وگو با ايسنا، با‎ ‎تاكيد بر اين‌كه امسال بايد براي توليد و عرضه بيشتر مسكن برنامه‌ريزي كنيم،‎ ‎اظهار كرد: اگر عرضه و توليد مسكن را افزايش و فاصله موجود بين عرضه و تقاضا را كاهش‎ ‎دهيم، آنگاه مي‌توانيم از افزايش قيمت‌ها جلوگيري كنيم‎.

اجراي قانون جامع مبارزه با قاچاق كالا و ارز، امسال

محوري‌ترين فعاليت ستاد مبارزه با قاچاق كالا و ارز در سال توليد ملي پيگيري و اجراي كامل قانون جامع مبارزه با قاچاق كالا و ارز و مصوبات دولت و طرح‌ها و برنامه‌هاي پيشگيري از قاچاق كالا خواهد بود.‏

مهدي ابويي معاون پيشگيري ستاد مركزي مبارزه با قاچاق كالا و ارز با بيان مطلب فوق در گفت‌وگو با فارس گفت: حمايت از توليد ملي و ايجاد محيط مطمئن براي سرمايه‌گذاري در داخل كشور با سرمايه‌ ايراني بستگي تام به مديريت واردات و جلوگيري از ورود بي‌رويه كالاها به ويژه كالاهاي بي‌كيفيت و غيرضروري و همچنين به حداقل رساندن بسترها و زمينه‌هاي بروز قاچاق كالا و ارز دارد.‏ ابويي افزود: با توجه به اين مهم، رويكرد اصلي ستاد مبارزه با قاچاق كالا و ارز در برنامه‌هاي كوتاه‌مدت و ميان‌مدت و تمامي طرح‌ها كه به عنوان محور اصلي فعاليت دستگاه‌ها و كميسيون‌هاي استاني لحاظ شده، پيشگيري از قاچاق كالا و ارز است.‏

بهره‌برداري از اولين فرودگاه بخش خصوصي در سال آينده

مجري طرح فرودگاه بين‌المللي سلفچگان ‌ با اشاره به اين‌كه وزارت راه و شهرسازي‎ ‎در صدور مجوزهاي لازم براي احداث اولين فرودگاه بخش خصوصي كشور كمك مي‌كند، تصريح‌‏‎ ‎كرد: ‌90 درصد طراحي فرودگاه‌ انجام شده و جزييات باقي مانده در حال تكميل است‏‎.

رجب مهرجويي در گفت‌وگو با ايسنا، با‎ ‎اشاره به اين‌كه احداث اولين فرودگاه خصوصي كشور طبق برنامه زمان بندي پيش مي‌رود،‎ ‎اظهار كرد: طراحي فرودگاه توسط مشاوران داخلي وخارجي انجام‎ ‎شده است و در آينده نزديك وزير راه و شهرسازي از اين پروژه‎ ‎بازديد خواهد كرد. مجري طرح فرودگاه بين‌المللي سلفچگان با بيان اين‌كه در صورت تامين‎ ‎منابع مالي و صدور مجوزهاي لازم فرودگاه در سال 92 به بهره برداري مي‌رسد، گفت: 12‏‎ ‎سازمان درگير صدور مجوزهاي لازم هستند كه روندي پيچيده‌است‎ .

امكان دسترسي آسان متقاضيان به سرويس‌هاي خدماتي سازمان‌ها

شركت مخابرات استان تهران پروژه واگذاري كدهاي خدماتي فون واژه را اول ارديبهشت امسال با شعار« نام شما، شماره تلفن شماست» افتتاح مي‌كند.

به گزارش روابط عمومي شركت مخابرات استان تهران، مهندس محمدرضا بيدخام مديركل دفتر مديرعامل شركت مخابرات استان تهران ضمن اعلام اين مطلب گفت: كدهاي خدماتي فون واژه اين امكان را براي شركت‌ها و سازمان‌ها فراهم مي‌كند تا با انتخاب نام مورد نظر، شماره مورد نظر خود را انتخاب كنند.

ميزان بارش فروردين در تهران به 44 ميلي‌متر رسيد

مديرعامل شركت آب منطقه‌اي تهران گفت: بارش‌هاي استان تهران در فروردين امسال به 44 ميلي‌متر رسيد. به گزارش روابط عمومي شركت آب منطقه‌اي تهران؛ خسرو ارتقايي افزود: ميزان بارش‌هاي استان تهران از ابتداي سال آبي جاري (مهر) تاكنون به بيش از 320 ميلي‌متر رسيده كه اين ميزان 35 درصد بيشتر از زمان مشابه پارسال و 28 درصد بيشتر از دوره بلندمدت 44 ساله است.

چشم‌انداز روشن عرصه سرمايه‌گذاري در ايران

مدير عامل شركت سرمايه‌گذاري گروه توسعه ملي بر تحقق اهداف مهم شركت بويژه توسعه بازار سرمايه، افزايش درآمدها و سود اعضاء و بكارگيري امكانات موجود در جهت رشد و رونق بورس تاكيد كرد.

به گزارش روابط عمومي شركت سرمايه‌گذاري گروه توسعه ملي، مهندس محمدرضا حيدري تصريح كرد: در دوره كوتاه مدت مديريت در اين شركت با اتخاذ تدابير و برنامه‌ريزي موثر ضمن خريد سهامهاي خرد بانك ملي به ارزش حدود 500 ميليارد تومان، تقويت شركت سرمايه‌گذاري توسعه صنايع سيمان(سيدكوه) به عنوان هلدينگ سيماني و ساماندهي سهام شركت‌هاي سيماني عضو گروه، خريد 8 درصد سهام طلايي و مديريتي شركت هلدينگ گروه توسعه صنايع بهشهر از شركت خوارزمي كه موجب در اختيار گرفتن چهار عضو هيات مديره از هفت عضو و مديريت غالب در مجموعه شركت‌هاي عضو اين گروه شد، علاوه بر سودآوري مناسب وارتقاءEPS، جايگاه شركت، افق روشن و سودآوري را فرا روي اعضا و تمامي سهامداران قرار داده است.





چهارشنبه|ا|30|ا|فروردين|ا|1391





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: اطلاعات]
[مشاهده در: www.ettelaat.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 181]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن