تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هنگامى كه مؤمن بر صراط مى‏گذرد، و مى‏گويد: بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم. ناگاه زبان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820732764




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سريال «يوسف پيامبر(ع)» به خرداد ماه موكول ‌شد


واضح آرشیو وب فارسی:تبیان: سریال «یوسف پیامبر(ع)» به خرداد ماه موكول ‌شد
سريال يوسف پيامبرع
فرج‌الله سلحشور: تلویزیون به بازبینی‌ به موقع عادت ندارد .موافق پخش سه روز در هفته نیستم .پخش سریال «یوسف پیامبر(ع)‌» به خرداد ماه 87 موكول شد. پیش از این اعلام كرده بودند كه این سریال فروردین ماه امسال به روی آنتن می‌رود.
سريال يوسف پيامبرع
فرج‌الله سلحشور ـ كارگردان سریال « یوسف پیامبر (ع) » ـ در گفت‌وگو با ایسنا، به این پرسش كه آیا مرحله بازبینی این سریال به پایان رسیده است؟ پاسخ منفی داد و گفت: تلویزیون عادت ندارد به موقع بازبینی‌ها را انجام دهد و آن قدر با عجله كارهایش را پخش می‌كند كه فرصت بازبینی پیدا نمی‌كند.
سريال يوسف پيامبرع
به اعتقاد وی، شتابزدگی در بازبینی سریال‌ها باعث شده كه به هنگام پخش بسیاری از آثار خبط و خطا پیش آید. فرج‌الله سلحشور تعداد قسمت‌های «یوسف پیامبر (ع)» را 45 قسمت برشمرد و افزود: چندی پیش تا قسمت 25 این سریال را به صدا و سیما تحویل دادیم و بازبینی اولیه این قسمت‌ها صورت گرفته است. اما بازبینی كامل هنوز صورت نگرفته است.
سريال يوسف پيامبرع
این كارگردان سینما و تلویزیون به این پرسش ایسنا كه آیا قسمت‌های بازبینی شده از سریال «یوسف پیامبر(ع)» با اصلاحیه مواجه شده است؟ پاسخ منفی داد و تاكید كرد: تا به امروز حتی كوچكترین تصویری از این سریال حذف نشده است.
سريال يوسف پيامبرع
وی با تایید این خبر كه سریال « یوسف پیامبر (ع) » قرار است از شبكه اول سیما پخش شود، به این پرسش كه آیا با پخش سه روز در هفته این سریال موافق است؟ پاسخ منفی داد و اظهار كرد: سریال «یوسف پیامبر(ع)» هفته‌یی یك بار پخش می‌شود.
سريال يوسف پيامبرع
فرج‌الله سحلشور ادامه داد: برای ساخت این سریال 8-9 سال زحمت كشیده است و درست نیست كه ظرف چند هفته پخش آن به پایان برسد. سریال «یوسف پیامبر(ع)‌» باید هفته‌یی یك بار پخش شود تا مخاطبان زمان بیشتری داشته باشند روی آن فكر كنند.  





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تبیان]
[مشاهده در: www.tebyan.net]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 320]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن