تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):افطارى دادن به برادر روزه دارت از گرفتن روزه (مستحبى) بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820117432




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

دایی: کیا آماده شد دعوت می شود


واضح آرشیو وب فارسی:تبیان: دايي: کيا آماده شد دعوت مي شود
دايي: کيا آماده شد دعوت مي شود
سرمربي تيم فوتبال کشورمان با اشاره به اينکه مهدوي کيا جايگاه خود را در تيم ملي خواهد داشت تاکيد کرد: اين بازيکن در صورت نشان دادن آمادگي ايده ال به اردوي تيم ملي دعوت مي شود. به نقل از مهر، علي دايي پيش از برگزاري نخست تمرين ملي فوتبال با بيان اين مطلب در جمع خبرنگاران حاضر در کمپ تيم هاي ملي فوتبال ابتدا به دعوت از چند بازيکن سايپا اشاره کرد و افزود: بازيکنان سايپا استحقاق حضور در فهرست تيم ملي را داشتند. شايد اگر من سرمربي تيم سايپا نبودم بيشتر از 5 بازيکن از اين تيم را به اردو دعوت مي کردم.وي ادامه داد: اگر نتايج و عملکرد تيم ها را در نيم فصل مورد ارزيابي قرار دهيم به خوبي مشخص است که تيم سايپا نسبت به ساير تيم هاي ليگ برتري عملکرد بهتري داشته و نتايج ايده آلي را کسب کرده است.سرمربي جديد تيم ملي فوتبال کشورمان با تاکيد بر اينکه بهترين ها به اردوي اين تيم دعوت شدند افزود: شايد برخي از بازيکنان خوب فوتبال کشورمان در اين اردو حضور نداشته باشند اما بازيکناني را دعوت کرديم که بتوانند در چارچوب و سيستم هاي تيم ملي به ما کمک کنند.دايي ادامه داد: در اردوهاي آينده  بدون شک بهترين هاي فوتبال ايران در ليگ هاي داخلي و خارجي به اردو دعوت خواهند شد. کمااينکه تيم فعلي نيز متشکل از بهترين ها و آماده ترين فوتباليست هاي کشور است.وي با اذعان به اين که فهرست فعلي تيم ملي صددرصد کامل نيست افزود: سعي ما بر اين بوده که بهترين ها را به اردو دعوت کنيم. نفراتي که به سيستم و کار تيم ملي کمک کنند.کاپيتان پيشين تيم ملي فوتبال کشورمان در واکنش به اظهارات مهدي مهدوي کيا که از فدراسيون فوتبال به دليل بي توجهي به مصدوميتش گلايه کرده بود گفت: قرار نيست با بازيکني که به اردو دعوت نمي شود يا جايي در فهرست تيم ملي ندارد تماس گرفته شود؟ مگر زماني که من از تيم ملي خط خوردم کسي براي من دعوت نامه فرستاد؟
دايي: کيا آماده شد دعوت مي شود
دايي ادامه داد: سعي کرديم آماده ترين ها را به اردو دعوت کنيم، کساني که بتوانند در اين برهه به ما کمک کنند. در اين بين نفرات آسيب ديده و بازيکناني که از آمادگي به دور بودند از فهرست تيم ملي کنار گذاشته شدند.سرمربي جديد تيم ملي فوتبال کشورمان تاکيد کرد: مهدوي کيا از بهترين هاي فوتبال ايران بوده و برايش آرزوي سلامتي مي کنم. بدون شک مهدوي کيا آماده باشد جايگاه خود را در تيم ملي خواهد داشت و مطمئنا به اردو دعوت مي شود."اينکر فيرات" مربي جديد تيم ملي مدعي شده است تنها به عنوان دستيار دراين تيم فعاليت خواهد کرد دايي در اين خصوص گفت: مگر من گفتم فيرات مربي بدنساز است؟ از ابتدا هم او را به عنوان يکي از مربيان فني در نظر داشتم. در فوتبال اروپا تمامي مربيان علاوه برکسب مدرک فني گواهي بدنسازي هم دريافت مي کنند که فيرات نيزهمين شرايط را دارد. او از نظر فني قابليت هاي زيادي دارد و از ابتدا به عنوان يکي از همکارانم در تيم ملي او را در نظر داشتم.وي با اشاره به تماس وحيدهاشميان با سرپرست تيم ملي براي انصراف از همراهي اين تيم افزود: هاشميان با آقاي ابراهيمي گرفته است و اعلام کرده به خاطر شرايط باشگاهش به تيم ملي نخواهد پيوست. من وحيد را به عنوان يکي از بازيکنان خوب و با اخلاق ايران قبول دارم. به خاطرهمين از وي براي حضور دراردوي تيم ملي دعوت به عمل آورم اما صلاح مملکت خويش خسروان دانند. درشرايطي که هاشميان تمايلي به همراهي تيم ملي ندارد ما هم تصميم  گرفته ايم از نفرات ديگر در پست وي استفاده کنيم.دايي  با تاکيد بر اينکه هيچ يک از بازيکنان حال حاضر تيم ملي صد درصد درترکيب اصلي اين تيم حضور نخواهند داشت افزود: براي حضور درترکيب تيم ملي ملاک خوب بودن و نشان دادن آمادگي در تمرينات خواهد بود.وي با آرزوي موفقيت براي وحيد هاشميان افزود: علاقه زيادي به هاشميان دارم او از نفرات مورد نظر من خواهد بود و در صورت نشان دادن آمادگي در اردوهاي آينده کنار تيم ملي خواهد بود.سرمربي تيم ملي کشورمان با اشاره به اين موضوع که فاصله زماني اندکي تا زمان برگزاري بازي مقابل کويت وجود دارد افزود: سعي مي کنيم در اين فاصله اندک از حداقل زمان ممکن براي آمادگي تيم ملي استفاده کنيم و به خواسته هاي مورد نظر خود دست يابيم.
دايي: کيا آماده شد دعوت مي شود
وي ادامه داد: در اين مقطع چاره اي نداريم و بايد يک بازي دوستانه را برگزار کنيم . تا بازيکنان با انسجام و شرايط مسابقه نزديک شوند.دايي در خصوص  ديدار تيم سايپا مقابل الوصل امارات و تداخل برنامه آماده سازي اين تيم با نارنجي پوشان تهراني گفت: در تيم سايپا و تيم ملي دستياران خوبي دارم و با هماهنگي آنها علاوه بر حضور در تمرينات تيم ملي تمرينات تيم سايپا را نيز زيرنظر خواهم گرفت.سرمربي تيم فوتبال سايپا پيرامون انتخاب دستياران خود گفت: علاوه بر آقايان احمدزاده  و غلامپور اينکر فيرات نيز همراه ما خواهد بود. او يک مربي ترک تبار است که در آلمان زندگي مي کند و مدارک مربيگري را در اين کشور طي کرده است. وي با تاکيد بر حضور روته مولر آلماني در تيم ملي گفت : مولر با فدراسيون فوتبال آلمان قرارداد دارد و پس از پايان تعهد خود با فدراسيون اين کشور و توافق با فدراسيون فوتبال ايران همکاري خود را با تيم ملي آغاز خواهد کرد.دايي پيرامون دعوت از فريدن زندي به اردوي تيم ملي گفت: از ديد من فريدون يکي از بازيکني است که در فوتبال ايران لطمات زيادي خورده است. مطمئنا پس از بازي با کويت وقت زيادي مي گذارم تا فعاليت و بازي هاي او را زير نظر بگيرم. من به توانايي هاي زندي اعتقاد دارم اما با توجه به اينکه طي چند ماه اخير کمتر از او خبرداشته ام نامش را در فهرست تيم جديد قرار ندادم.وي تاکيد کرد: در فهرست جديد تيم ملي خيلي از بازيکنان نيستند که درادامه با بررسي وضعيت شان بهترين ها  را به اردو دعوت خواهم کرد.دايي با اشاره به بازي تيم فوتبال سايپا مقابل الکويت و شناخت خود نسبت به بازيکنان ملي پوش اين تيم گفت: شناخت جزيي نسبت به بازيکنان ملي پوش و تفکرات سرمربي تيم کويت  پيدا کردم که مي تواند ما را براي بازي هفتم فروردين کمک کند. در اين بين با بررسي بازيهاي اخير کويت شناختي صد درصد از اين تيم پيدا خواهم کرد و با آمادگي کامل به ديدار اين تيم خواهيم رفت.





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تبیان]
[مشاهده در: www.tebyan.net]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 418]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن