تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 18 مرداد 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):شيطان به سپاهيانش مى گويد: ميان مردم حسد و تجاوزگرى بياندازيد چون اين دو، نزد خدا بر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سایت ایمالز

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

الکترود استیل

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1810142345




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

با حضور مسئولان/پاداش استاندار بوشهر به بازيكنان و كادرفني شاهين اهدا شد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: با حضور مسئولان/پاداش استاندار بوشهر به بازيكنان و كادرفني شاهين اهدا شد
پاداش استاندار بوشهر به بازيكنان و كادرفني شاهين اهدا شد
بوشهر خبرگزاري مهر: اهداي پاداش استانداري به بازيكنان شاهين، اعزام تيم شنا آبهاي آزاد استان به مسابقات كشوري و پاداش مديركل ورزش و جوانان استان و استاندار بوشهر به ايرانجواني‌ها عنوان اخبار كوتاه ورزش استان بوشهر است.

به گزارش خبرگزاري مهر، با حضور ورزشكاران و اعضاي كادر فني و مديريتي باشگاه شاهين ، محمدحسين زارع، معاون پشتيباني و توسعه مديرت منابع انساني استانداري ، رضا جمشيدي مدير كل ورزش و جوانان استان بوشهر همراه معاونين اداره كل، احمد دشتي رئيس ميراث فرهنگي ،صنايع دستي و گردشگري استان، معاونين مختلف استانداري و پولادي مدير اجرايي باشگاه شاهين و ديگر مسئولان باشگاه در سالن خوابگاه از كادر فني تقدير و تشكر شد.

همچنين به خاطر برد شيرين تيم شاهين برابر نفت تهران از طرف استانداري مبلغ 30 ميليون تومان پاداش به كادر فني و ديگر بازيكنان تيم اهدا شد كه به نمايندگي اين پاداش از سوي مسئولان ارشد استان تقديم اين عزيزان شد.

انتصاب در هيئت ورزش سه گانه استان بوشهر

طي حكمي از سوي مدير كل ورزش و جوانان استان بوشهر، امير محمدرضا عباسيان فرمانده منطقه دوم دريايي ارتش جمهوري اسلامي ايران (بوشهر) بعنوان سرپرست هيئت ورزش سه گانه استان بوشهر منصوب شد..

اين حكم و پيشنهاد مدير كل ورزش و جوانان استان براي سرپرستي هيئت ورزش سه گانه به فدراسيون ورزش سه گانه جمهوري اسلامي نيز ارسال و در جواب سرپرست فدراسيون محمد علي صبور ضمن قبولي اين پيشنهاد اعلام كرده براي تعيين رئيس هيئت ورزش سه گانه استان ظرف مدت سه ماه در مورد انتخابات مجمع اقدام شده و رئيس هيات جديد مشخص شود.

پاداش 120ميليون ريالي استاندار بوشهر به تيم ايرانجوان

استاندار بوشهر در پايان بازي ايرانجوان بوشهردر مقابل شهرداري بندرعباس كه با برتري تيم ايرانجوان همراه بود، به اين تيم 120 ميليوني ريال پاداش داد تا اين تيم بتواند در مرحله پلي آف با انگيزه تر ظاهر شود و با بدست آوردن دو پيروزي ديگر به ليگ برتر با جشن شادي صعود كند.

تيم ايرانجوان موفق شد در برابر ديدگان چندين هزار تماشاگرخودي مزد زحمات خود را با دو گل شيرين و زيباي صادق گشني و حسين خسروي تبديل به يك پيروزي ارزشمند كند و اختلاف خود را با تيم بندرعباس به 8 برساند و با اين 8 امتياز تيم ايرانجوان بوشهر در مرحله پلي آف قرار گرفت .

در ادامه بايد منتظر بود كه بعد از دو بازي ديگر كه با آلومينيم اراك و صنعت ساري دارد و به ياري خدا مي تواند مستقيم و بدون دردسر به ليگ برتر صعود كند يا نه و البته اين مهم دور از دسترس نيست و همه چيز بستگي به دو بازي آينده تيم پيكان دارد .

اعزام تيم شنا آبهاي آزاد استان به مسابقات كشوري

تيم شنا آبهاي آزاد استان كه متشكل از دو شناگر و يك سرپرست و مربي است به مسابقات كشوري كه در جزيره كيش برگزار مي شود اعزام خواهند شد.

اين شناگران شامل يونس كيامرثي و امير حسين بختياري با سرپرستي و سرمربي گري ميثم اسماعيلي فعاليت خواهند كرد.
اسماعيلي در مورد تيم گفت: وضعيت تيم مطلوب است و هر روز تيم در صبح و بعد از ظهر در دريا مشغول به تمرين است. تيم جوان و خوبي داريم و با توجه به اينكه در كشور داراي مقام هستيم اميدواريم امسال نيز بتوانيم در رتبه خيلي خوبي قرار بگيريم و براي استان در سطح كشور رتبه خوبي كسب نماييم.

پاداش80 ميليون ريالي مديركل ورزش و جوانان استان بوشهر به تيم ايرانجوان

رضا جمشيدي، مدير كل ورزش و جوانان استان بوشهر به خاطر پيروزي ارزشمند تيم ايرانجوان بوشهر در مقابل شهرداري بندرعباس و رفتن اين تيم به مرحله پلي آف به اين تيم هشتاد ميليون ريال پاداش داد.

در اين بازي حضور مردمي رضا جمشيدي و همراه معاونين اداره كل ورزش و جوانان استان بوشهر و همچنين فرماندار و رئيس هيئت مديره تيم ايرانجوان بوشهر در بين بازيكنان، تيم و تماشاگران بوشهري روحيه بخش بود، بطوري كه بازيكنان در دو نيمه با دو گل زيباي صادق گشني و حسين خسروي به پيروزي شيريني دست يافتند و جواب پاداش هشتاد ميليوني مدير كل ورزش و جوانان استان با اين پيروزي ارزشمند دادند.

© 2003 Mehr News Agency .

دوشنبه|ا|21|ا|فروردين|ا|1391





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 87]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن