تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكات دانش، آموزش به كسانى كه شايسته آن‏اند و كوشش در عمل به آن است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815614053




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ايلام، عروس زيباي زاگرس در انتظار مهمانان نوروزي + عكس


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: ايلام، عروس زيباي زاگرس در انتظار مهمانان نوروزي + عكس
آلامتو، سرزمين طلوع خورشيد، عروس زيباي زاگرس، نگين درخشان كوه هاي سپيد زاگرس در آستانه بهار، خود را مهياي پذيرايي از مهمانان نوروزي مي كند.


اطراف ويژدرون

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ بر بلنداي گردنه رفيع "قلاجه" آغازين سرزميني است كه نام و اعتبار خود را از كهن ترين تمدن هاي ايران برگرفته است.

كوه قلاقيران

"ايلام " خاستگاه مردماني است كه ورق ورق تـاريخ ديرپاي ايران را تجربه كرده اند. اعتبار ديرينه اين خاك و بوم در كنار جنگل هاي انبوه "بلوط و بنه " و از حركت و خروش رودهاي سيمره و كنجانچم به آن زيبايي محصور كننده اي بخشيده است.
پرتوهاي روح افزاي آفتاب از فراز كوه هاي قدكشيده كبيركوه، مانشت و ديناركوه سرزمين طلوع خورشيد را به زيباترين عروس در دامنه زاگرس بزرگ تبديل كرده است.
دره هاي شگفت، رودها و آبشارهاي طرب انگيز، غـارهاي بي نظير، كوه هاي سر به فلك كشيده، اقليم هاي متنوع آب و هوايي، همجواري ديدني كوه و دشت، سادگي هزار رنگ طبيعت وحشي، صداقت فرهنگ و هنر و چشم اندازهاي بديع ايلام، سرزمين رنگ ها را به شاهكار خلقت ايران تبديل كرده است.
استان ايلام همچون ستاره اي تابناك بر آسمان تاريخ و فرهنگ ايران زمين مي درخشد و آثار تاريخي بسيار فراوان بجاي مانده از تمدن هاي گذشته حكايت از ريشه دار بودن تاريخ و فرهنگ اين ديار در قرن هاي گذشته دارد.
براستي ديار ايلاميان كه از هزاره هاي قبل از ميلاد تاكنون به صلابت قلاقيران بوده است و آوازه مردان و زنان سخت كوش و حماسه ساز آن در بزم و رزم دهل و سرنا شنيده مي شود به عنوان استاني ميهمان نواز پذيراي گردشگران و دوستداران خويش است.
آري ايلام قاب ديدگان هر بيننده اي را مي نوازد و دهان هر گردشگري را به شگفتي و حيرت وا مي دارد.
اينك اي دوستدار زيبايي ها، ايلاميان خونگرم با سفره هاي گشوده صفا و صميميت و يكرنگي ميزبان حضور سبز شما هستند تـــا با آنان نان و نمكي تازه كنيد و با ديدن شگفتي هاي سرزمين رنگ ها و ناشناخته هاي گردشگري لحظاتي را در اين استان ميهمان ديدگانشان باشيد.
فرقي نمي كند چه فصلي باشد، آغوش ايلام براي وصل گشوده است، چه در بهار زيبا و فرح بخش با دشت هاي پوشيده از گلهاي بهاري و چشمه هاي روان، چه در تابستان خنك و دلچسب با انبوه درختان بلوط و در سايه سار بنه هاي زيبا، چه در پاييز هزار رنگ و چه زمستان سپيد و پر برف.../س

دوشنبه|ا|7|ا|فروردين|ا|1391





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 179]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن