تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 19 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):بهترین چیزی که بنده بعد از شناخت خدا به وسیله آن به درگاه الهی تقرب پیدا می کند، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805822043




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رئيس كتابخانه‌هاي عمومي محمودآباد:17000 جلد كتاب به مراجعه‌كنندگان در محمودآباد امانت داده شدخبرگزاري فارس: رئيس اداره كتابخانه‌هاي عمومي محمودآباد از امانت دادن 117 هزار جلد كتاب در سال 90 در اين شهرستان به مراجعه‌كنندگان خبر داد.


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: رئيس كتابخانه‌هاي عمومي محمودآباد:17000 جلد كتاب به مراجعه‌كنندگان در محمودآباد امانت داده شدخبرگزاري فارس: رئيس اداره كتابخانه‌هاي عمومي محمودآباد از امانت دادن 117 هزار جلد كتاب در سال 90 در اين شهرستان به مراجعه‌كنندگان خبر داد.
خبرگزاري فارس: رئيس اداره كتابخانه‌هاي عمومي محمودآباد از امانت دادن 117 هزار جلد كتاب در سال 90 در اين شهرستان به مراجعه‌كنندگان خبر داد.


به گزارش خبرگزاري فارس از ساري به نقل از روابط عمومي اداره كل كتابخانه‌هاي عمومي مازندران، نادعلي صابر با اعلام اينكه در سال جاري كتابخانه‌هاي عمومي محمودآباد در حدود 2 هزار و 100 نفر عضو داشت، از امانت 17 هزار جلد كتاب به مراجعه‌كنندگان خبر داد.

وي تصريح كرد: امسال 48 جلسه نقد و بررسي كتاب و شعر در شهرستان انجام شد و چهار مورد نيز مسابقه نقاشي براي كودكان و نوجوانان برگزار كرديم كه يك مورد از آنها برگزاري ايستگاه بزرگ نقاشي در شهر سرخرود بود.

صابر خاطرنشان كرد: در بخش فرهنگي نيز مسابقات مكتوب و آنلاين را برگزار كرديم كه از جمله آنها مسابقه غدير و كتاب‌هاي معرفي شده از سوي نهاد بود كه در حدود 100 نفر در اين مسابقات شركت داشتند.

وي ميزان مراجعه‌كنندگان به كتابخانه‌ها را 19 هزار نفر در سال جاري معرفي كرد و گفت: از اين ميزان مراجعه‌كننده 2 هزار و 100 نفر از اعضاي فعال كتابخانه‌ها هستند كه 17 هزار جلد كتاب به امانت بردند و اين در حالي است كه مجموع منابع كتاب‌هاي كتابخانه‌هاي شهرستان 22 هزار جلد كتاب است.

رئيس اداره كتابخانه‌هاي عمومي محمودآباد به برنامه‌هاي صورت گرفته كتابخانه‌هاي اين شهرستان در سال جاري پرداخت و گفت: 11 برنامه فرهنگي در طول سال در كتابخانه‌هاي شهرستان انجام داديم كه به موجب آن برگزاري مسابقات فرهنگي در مناسبت‌هاي مختلف، برگزاري نمايشگاه كاريكاتور به مناسبت هفته معلم، برگزاري همايش نگارش كتابت وحي در ماه مبارك رمضان، برگزاري نمايشگاه كتاب دهه فجر در محمودآباد و سرخرود، برگزاري همايش زن در آيينه نگاه حضرت امام(ره) در سالن مجتمع غدير، برگزاري نمايشگاه قلمه‌زني به مناسبت هفته معلم، برگزاري نمايشنامه‌خواني در ايام‌الله دهه فجر، برگزاري نمايشگاه كتاب و هنرهاي تجسمي در هفته دولت، برپايي نمايشگاه كتاب در نوزدهمين دوره هفته كتاب و كتابخواني، برگزاري همايش تجليل از كتابخوانان، ياوران كتاب در هفته كتاب و كتابخواني و برگزاري همايش تجليل از جوانان برتر شهرستان محمودآباد از جمله اين فعاليت‌هايي بودند كه در سال گذشته انجام شد.

صابر از برنامه‌هاي فرهنگي سال آينده اداره كتابخانه‌هاي عمومي شهرستان محمودآباد خبر داد و گفت: پيش‌بيني ما براي برنامه‌هاي فرهنگي سال آينده برگزاري برنامه‌هاي فرهنگي مناسبتي در طول سال، برگزاري همايش‌ها با موضوع كتاب و مطالعه مفيد، تعامل و همكاري بيشتر با آموزش و پرورش براي عادت دادن دانش‌آموزان به مطالعه غيردرسي و تاسيس انجمن خيران كتابخانه ساز و برگزاري جلسات انجمن جهت ارتقاي سطح كيفي كتابخانه‌ها است.

رئيس اداره كتابخانه‌هاي عمومي شهرستان محمودآباد با اعلام اينكه بيشتر فعاليت‌هاي كتابخانه‌ها با اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي بوده است، گفت: شركت در برنامه‌هاي شهرستاني به مناسبت‌هاي مختلف، تهيه بروشور و معرفي كتابخانه در سطح مدارس و ادارات و در اختيار قرار دادن سالن اجتماعات در اختيار آموزش و پرورش و بازديد مراجعين از كتابخانه‌ها و هماهنگي با مدارس براي بازديد از كتابخانه‌ها از ديگر اقداماتي بودند كه در راستاي ترويج فرهنگ كتابخواني و كتابخانه‌ها انجام داديم.

انتهاي پيام/ح30

چهارشنبه|ا|2|ا|فروردين|ا|1391





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 352]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن