تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت فاطمه زهرا (ع):خدای تعالی ایمان را برای پاکیزگی از شرک قرار داد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820831687




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

يك هزار و 646 كلاس مدارس گلستان براي اسكان فرهنگيان آماده سازي شد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: يك هزار و 646 كلاس مدارس گلستان براي اسكان فرهنگيان آماده سازي شد
گرگان - رييس اداره تعاون و امور رفاهي اداره كل آموزش و پرورش گلستان گفت: يك هزار و 646كلاس مدارس استان براي اسكان مسافران فرهنگي نوروز 91تجهيز و آماده سازي شده است.


به گزارش ايرنا "سيد ضياء حسيني" روز يكشنبه با اشاره به آمادگي كامل ستاد اسكان استان به منظور استقبال از فرهنگيان اظهارداشت: مدارس تحت پوشش ستاد اسكان از نظر ميزان تجهيز و آماده سازي به سه دسته ويژه ، مجهز و عادي تقسيم مي شود.

به گفته وي مدارس گروه الف يا ويژه داراي فرش -پتو و بالش – وسايل سرمايشي و گرمايشي – يخچال و تلويزيون در هر اتاق و حمام و آشپزخانه مشترك مي باشد.

حسيني ادامه داد: مدارس گروه ب يا مجهز داراي فرش - پتو - وسايل گرمايشي و سرمايشي درهراتاق و يخچال- تلو يزيون –حمام و آشپزخانه مشترك است.

وي اضافه كرد: مدارس گروه ج يا عادي داراي امكانات اوليه همچون موكت - وسايل سرمايشي وگرمايشي و در بعضي از مدارس داراي تلويزيون و يخچال مشترك در سالن مي باشد.

رييس اداره تعاون امور رفاهي آموزش و پرورش گلستان اظهارداشت: در مجموع 203مدرسه استان آماده سازي شده كه شامل 525كلاس در مدارس گروه الف، 641كلاس در مدارس گروه ب و 470كلاس در مدارس گروه ج مي باشد.

وي همچنين از تهيه ليست كشيك اعضاي ستاد مركزي اسكان استان، تهيه فرم آمار پذيرش روزانه ، راه اندازي سيستم پيامك، برنامه ريزي براي تهيه وتوزيع يك وعده غذاي گرم به صورت رايگان بين مسافرين فرهنگي در مركز خبرداد.

حسيني در ادامه با اشاره به تهيه و آماده نمودن كروكي مدارس طرح اسكان و تابلوي اسكان در شهرستان و مناطق از راه اندازي پيك موتوري براي راهنمايي مسافرين و استقرار آن در ستادهاي اسكان خبرداد.

استان گلستان در ايام تعطيلات نوروزي و فصل تابستان پذيراي گردشگران بسياري از نقاط مختلف كشور است.

601/508

انتهاي خبر / خبرگزاري جمهوري اسلامي (ايرنا) / كد خبر 80044640

يکشنبه|ا|28|ا|اسفند|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 169]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن