تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):درهاى آسمان در اولين شب ماه رمضان گشوده مى‏شود و تا آخرين شب آن بسته نخواهد شد. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813252440




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اخبار استان فارس/ساخت انيميشن منابع طبيعي در فارس/ برگزاري كنگره قرآني دانش آموزان


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: اخبار استان فارس/ساخت انيميشن منابع طبيعي در فارس/ برگزاري كنگره قرآني دانش آموزان
ساخت انيميشن منابع طبيعي در فارس/ برگزاري كنگره قرآني دانش آموزان
شيراز - خبرگزاري مهر: ساخت انيميشن منابع طبيعي براي نخستين بار در فارس و برگزاري بيست ويكمين كنگره قرآني دانش آموزان مراكز پرورش استعدادهاي درخشان ازجمله اخبار امروز استان فارس است.

به گزارش خبرگزاري مهر، براي نخستين بار در استان فارس از انيميشن منابع طبيعي با حضور مقامات ارشد استاني و مسئولان قضائي استان فارس رونمايي شد.

حميد سليماني مشاور مدير كل و مدير روابط عمومي اداره كل منابع طبيعي و آبخيزداري فارس با اشاره به ساخت نخستين انيميشن اين اداره كل كه در زمينه حفاظت و فرهنگسازي از عرصههاي منابع طبيعي ساخته شده، افزود: اين انيميشن كوتاه در دو دقيقه و با تكنيك سه بعدي توليد شده كه موضوع آن حفاظت از درختان و جنگلها توسط دانش آموز دبستاني خطاب به يكي از مخربان درخت در جنگل است كه با وجود اصرار كودك در جلوگيري از قطع درخت توسط اين فرد وي نه تنها اعتنايي به او ندارد بلكه همچنان به اقدام خود در قطع ساقه درخت ادامه مي دهد.

وي گفت: در ادامه اين داستان كودك جريان را با برقراري تماس به شماره 09696 يگان حفاظت منابع طبيعي گزارش مي دهد.

مشاور مدير كل و مدير روابط عمومي اداره كل منابع طبيعي و آبخيزداري فارس در ادامه صحبتهاي خود با بيان اينكه ساخت اين انيميشن در مدت دو ماه و با همكاري بخش خصوصي و جوانان مستعد استان فارس تهيه صورت گرفته، مخاطب پيام اين انيميشن را عموم جامعه دانست و اظهار داشت: رسانه يكي از بهترين وسايل ارتباطي براي اعلام اين حمايت است از اين رو بسيار مناسب است كه سازمان هاي ذيربط مانندصدا و سيما و اصحاب رسانه از اين آثار حمايت لازم را در راستاي ترويج فرهنگ طبيعت محوري و حفاظت از عرصه هاي منابع طبيعي انجام دهند.

سليماني اظهار اميدواري كرد: با حمايت بيشتر مسئولان استان از اين مجموعه، اين انيميشن به زودي در رسانه ملي و سيماي مركز فارس پخش شود.

برگزاري كنگره قرآني دانش آموزان مراكز پرورش استعدادهاي درخشان

بيست ويكمين كنگره قرآني دانش آموزان مراكز پرورش استعدادهاي درخشان استان فارس آغاز شد.

محمدحسين روزيطلب مدير كل آموزش وپرورش فارس در آيين افتتاحيه اين جشنواره كه در مركز تربيت معلم دخترانه شهيد باهنر شيراز برگزار شد، گفت: قرآن تنها معجزه اي است كه با ديگر معجزات پيامبران ديگر متفاوت است، قرآن داراي دو ويژگي است كه باعث جاودانگي آن وتمايز از ساير معجزات شده، يكي اينكه قرآن معجزه اي فرهنگي است وخواندني وكتاب است ويژگي دوم معجزه جاودانگي آن است كه از دليل اول نشات مي گيرد.

وي با اشاره به برخي از سوره ها وآيات قرآن، كتاب قرآن را به نوعي كتاب علوم دانست كه در آن مطالب فراواني از علوم فيزيكي ومتافيزيكي در آن يافت مي شود.

مدير كل آموزش وپرورش فارس تاكيد كرد: همه انسانها به فطرت الهي خود بر ميگردند وچون دين اسلام نيز متناسب با فطرت انساني است پس تا آخر پايدار است وتغيير نخواهد كرد.

همچنين معاون مركزملي پرورش استعداد هاي درخشان كشور ضمن تشكر از دست اندر كاران برگزاري اين جشنواره در استان فارس، برگزاري كنگره هاي قرآني در بين دانش آموزان سمپاد را در راستاي تحقق سند تحول بنيادين دانست .

بيست ويكمين جشنواره قرآني مراكز ومدارس استعداد هاي درخشان از 21 الي 22 اسفند ماه با حضور دانش آموز مدارس راهنمايي ومتوسطه استعداد هاي درخشان استان فارس وبه ميزباني ناحيه چهار شيرازبرگزار شده كه برگزيدگان اين مسابقات به مرحله كشوري راه پيدا مي كنند.

© 2003 Mehr News Agency .

دوشنبه|ا|22|ا|اسفند|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 205]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن