تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 26 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):افطارى دادن به برادر روزه دارت از گرفتن روزه (مستحبى) بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816012964




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

خبر


واضح آرشیو وب فارسی:ايران ورزشی: خبر
از كروش و ولاسكو دعوت مي‌شود
برگزاري كنگره بين‎المللي پزشكي ورزشي ارديبهشت ماه

ايران ورزشي- هشتمين دوره كنگره بين‎المللي پزشكي ورزشي ارديبهشت‎ماه سال آينده به ميزباني اصفهان و با حضور مربيان خارجي شاغل در تيم‌هاي ملي ايران برگزار مي‌شود.
پزشكي ورزشي، توانبخشي، تربيت بدني، علوم ورزش و تغذيه ورزشي محورهاي اصلي براي برگزاري هشتمين دوره كنگره بين‎المللي پزشكي ورزشي است كه 13 تا 15 ارديبهشت‏ماه سال آينده در اصفهان برگزار مي‌شود. دعوت از مربيان خارجي شاغل در تيم‌هاي ملي ايران از برنامه‌هاي ويژه براي برگزاري هشتمين دوره كنگره بين‌المللي پزشكي ورزشي است تا از حضور آنها براي برگزاري كارگاه‌هاي آموزشي استفاده شود. اين كار با همكاري كميته ملي المپيك انجام مي‌شود و به همين منظور از مربيان خارجي مانند «خوليو ولاسكو»، سرمربي تيم ملي واليبال و مربيان خارجي در رشته‌هاي دووميداني، قايقراني، هندبال و بسكتبال دعوت شده و حضور آنها قطعي شده است.

آغاز رقابت ملي‌پوشان پياده روي در ژاپن

ايران ورزشي- با اعزام تيم ملي دو و ميداني در رشته پياده روي در مسابقات قهرماني آسيا در ژاپن، ملي‌پوشان از امروز در اين كشور كارشان را آغاز مي‌كنند. ورزشكاران پياده روي كه جهت حضور در اين رقابت‌ها در سه مرحله اردوي آمادگي برگزار كردند، امروز در شهر نومي سيتي ژاپن با حريفانشان رقابت مي‌كنند. ابراهيم رحيميان ركورددار و قهرمان پياده روي ايران به همراه وحيد سپاهي ديگر ملي‌پوش ايران به مربيگري جواد خسرو شيري در اين رقابت هاحاضر هستند.

پينگ پنگ بازان نوجوان و جوان راهي عراق مي‌شوند

ايران ورزشي- تيم‌هاي پينگ‌پنگ بانوان ايران در رده سني نوجوانان و جوانان فردا براي شركت در مسابقات اوپن عراق راهي شهر سليمانيه مي‌شوند.
اين رقابت‌ها از 24 تا 27 اسفند با حضور تيم‌هاي مختلفي از سراسر دنيا به ميزباني سليمانيه عراق برگزار مي‌شود و بانوان ايراني با 4 تيم (2 تيم نوجوانان و 2 تيم جوانان) در اين مسابقات شركت مي‌كنند.

شكايت فولاد ماهان به كميته انضباطي بسكتبال

باشگاه فرهنگي ورزشي فولاد ماهان پس از گذشت 2 هفته از ديدار تيم‌هاي بسكتبال فولاد ماهان و ذوب‌آهن اصفهان در اصفهان از آوانسيان داور اين ديدار و نوربخش رييس سازمان ليگ به كميته انضباطي شكايت كرد.
دليل شكايت از آوانسيان اعتقاد بابك نظافت بازيكن فولاد ماهان به توهين داور به اين بازيكن و همچنين بحث اميرعطابخش سرپرست فولاد با حسن نوربخش بود كه سرپرست ماهان مدعي شد رييس سازمان ليگ و نماينده فدراسيون به او فحاشي كرده است.

انتخابي دختران در فروردين ماه
24 اسفند چهره قايقران المپيكي مشخص مي‌شود

ايران ورزشي- رقابت‌هاي انتخابي تيم ملي آب‌هاي آرام ايران در دو بخش مردان و زنان از 22 اسفند آغاز مي‌شود.
بعد از پايان اردوي مالزي براي ملي‌پوشان المپيكي، تمام مدعيان پوشيدن پيراهن تيم ملي به رقابت با يكديگر مي‌پردازند تا شانس خود براي حضور در مسابقات سال آينده را امتحان كنند اما طبق تصميم مسوولان فدراسيون قايقراني، رقابت‌هاي انتخابي دختران و پسران در مسافت هزار متر برگزار مي‌شود. دختران روز 22 اسفند ماه و پسران روز 24 اسفند به رقابت با هم مي‌پردازند. اين در حالي است كه مسابقات انتخابي پسران در بخش انتخابي ملي پوش المپيكي هم برگزار مي‌شود و چهره ملي‌پوش اعزامي به لندن هم در روز 24 اسفند مشخص مي‌شود. رقابت دختران هم براي شانس المپيكي شدن 25 فروردين ماه برگزار مي‌شود چرا كه سهميه ايران در بخش دختران در ماده 200 متر است و براي تعيين ملي‌پوش اعزامي شرايط مسابقه از قبيل آب و هوا و... بايد مهيا شود.

تور بين‌المللي تايوان
هفدهمي ناطقي، بهترين رده نمايندگان ايران

ايران ورزشي- تور دوچرخه سواري بين‌المللي تايوان در هفت مرحله در حال برگزاري است كه تيم‌هاي دانشگاه آزاد و پتروشيمي تبريز به‌عنوان نمايندگان كشورمان در اين تور حضور دارند. در مرحله نخست اين تور ركابزنان مسافت 52 كيلومتري شهر تايپه را طي كردند كه در پايان از تيم پتروشيمي تبريز حسين ناطقي با 13 ثانيه اختلاف نسبت به نفر اول در رده هفدهم، حسين عسگري در رده سي ام، حسين عليزاده سي و سوم، بهنام خليلي خسروشاهي شصت و يكم و قادر ميزباني در رده شصت و هفتم قرار گرفت.
از تيم دانشگاه آزاد دو بازيكن خارجي‌ به ترتيب در رده شصت و ششم و شصت و هشتم قرار گرفتند. عليرضا حقي شصت و نهم و ديگر خارجي اين تيم هفتاد و دوم و عباس سعيدي تنها به رده هفتاد و پنجم رضايت داد.

يکشنبه|ا|21|ا|اسفند|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايران ورزشی]
[مشاهده در: www.iran-varzeshi.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 70]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن