تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 6 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):حق، راه بهشت است و باطل، راه جهنم و بر سر هر راهى دعوت كننده اى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812732876




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اخبار كوتاه از فوتبال


واضح آرشیو وب فارسی:کيهان: اخبار كوتاه از فوتبال
خبر عجيبي كه از فدراسيون فوتبال بيرون آمد
احتمال تعليق فوتبال ايران توسط فيفا
روز گذشته خبر عجيبي از فدراسيون فوتبال بيرون آمد، خبري با اين مضمون كه فيفا تهديد كرده شايد فوتبال ايران تعليق شود. خبرگزاري فارس با قرار دادن اين خبر روي خروجي خود نوشت: فيفا در تماس تلفني با مسئولان فدراسيون فوتبال اعلام كرد اگر كانديداهاي رياست فدراسيون مجبور به استعفا يا كناره گيري شوند، مصداق دخالت دولت در فوتبال ايران است و اگر چنين مسئله اي محرز شود فوتبال ايران تعليق خواهد شد.بر همين اساس ساعت 16 ديروز در دفتر علي كفاشيان در فدراسيون فوتبال جلسه اضطراري اعضاي هيئت رئيسه با رئيس فدراسيون برگزار شد.فيفا در شرايطي اين هشدار را به ايران داده كه سازمان بازرسي كل كشور بار ديگر تاكيد كرد كانديداهاي بازنشسته انتخابات فدراسيون فوتبال نمي توانند به لحاظ قانوني در اين انتخابات حضور پيدا كنند. با توجه به اين مسئله احتمال دارد انتخابات فدراسيون فوتبال به تعويق بيفتد.
اميدواري مظلومي به ماندن در استقلال
سرمربي استقلال تهران اميدوار است فصل آينده هم سرمربي اين تيم باشد. پرويز مظلومي گفت: هر موقع جام گرفتم در مورد فصل بعد صحبت مي كنم. به هر حال از حالا بايد به فكر فصل بعد بود و ليست را داد. من با فتح الله زاده صحبت كرده ام اما او از من ليست نخواسته و فقط گفته ايم استقلال براي فصل آينده در چه پست هايي چه نيازهايي دارد. سرمربي استقلال در پايان نيز اظهار داشت: دوست دارم بمانم اما مي خواهم با جام بمانم .
حضور وزير ورزش در انتخابات
انتخابات فدراسيون فوتبال امروز در حالي برگزار مي شود كه محمد عباسي وزير ورزش و جوانان براي نخستين بار از آغاز كارش در اين وزارتخانه به عنوان رييس مجمع در اين انتخابات حضور خواهد داشت. مجمع انتخاباتي فدراسيون فوتبال روز دوشنبه از ساعت 9:30 در آكادمي فوتبال برگزار مي شود. در ابتداي مجمع به ارائه گزارش و عملكرد فدراسيون در چهار سال اخير پرداخته مي شود و پس از آن هم راي گيري براي انتخاب رييس و اعضاي هيات رييسه فدراسيون فوتبال در دوره چهار ساله بعدي انجام خواهد شد.
نصرتي به بازي با الهلال مي رسد
محمد نصرتي كه خبر آسيب ديدگي او باعث نگراني هواداران پيروزي شده بود، احتمالا در بازي با الهلال به ميدان مي رود.نصرتي كه به دليل درد از ناحيه قفسه سينه احساس ناراحتي مي كرد شنبه شب از سينه اش عكسبرداري كرد و آن طور كه دكتر پرسپوليس مي گويد شايد به بازي با الهلال برسد.
مكانيزم انتخابات فدراسيون فوتبال همانند فيفا و AFC است
نبي دبير فدراسيون فوتبال در مورد چگونگي مكانيزم برگزاري انتخابات فدراسيون فوتبال اظهار داشت: مكانيزم برگزاري انتخابات امروز همانند طرح فيفا و AFC است. ساير كشورهاي عضو AFC هم همين گونه انتخابات را برگزار مي كنند. هر عضو مجمع فدراسيون كه بايد راي دهد برگه اي را تحويل مي گيرد و در سه اتاقكي كه در نظر گرفته شده راي خود را مي نويسد. براي برگزاري انتخابات شرايط فراهم است و مشكلي وجود ندارد.
توصيه مارادونا به دامادش
ديه گو مارادونا از سرخيو آگوئرو خواسته به تيم فوتبال رئال مادريد بپيوندد. آگوئرو 25 ساله پيش از حضور در منچسترسيتي با انعقاد قراردادي به ارزش 38 ميليون پوند، پنج سال را در ويسنته كالدرون بازي كرد. رئال مادريدي ها پيش از آنكه مهاجم پيشين اينديپندنته بخواهد راهي انگلستان شود نسبت به جذب وي ابراز تمايل كرده بودند.بر پايه گزارش ساكرنت، آگوئرو پيش تر اعلام كرده حاضر نيست براي تيمي بازي كند كه نامش با آر آغاز شود كه اشاره اي است به تيم هاي رئال مادريد و راسينگ سانتاندر. اين در حالي است كه مارادونا اعتقاد دارد دامادش بايد به لاليگا بازگردد و در تيم رئال مادريد بازي كند.مارادونا به راديو لا رد گفت: آگوئرو بايد براي رئال بازي كند. به نظر من او با پيوستن به تيم فوتبال منچسترسيتي دچار اشتباه شد.
جلسه انتخاباتي مديران باشگاه هاي صنعتي
در حالي كه تنها يك روز به برگزاري انتخابات رياست و اعضاي هيئت رئيسه فدراسيون فوتبال باقي مانده بود مديران باشگاه هاي صنعتي به دعوت يكي از مديران ليگ برتري عصر ديروز در جلسه ويژه اي شركت كردند. عصر ديروز مديران باشگاه هاي صنعتي ليگ برتر از سوي يكي از مديران باشگاه ليگ برتري به نشستي دعوت شده اند كه هر چند اين نشست ها به صورت ماهانه برگزار مي شود اما اين بار با موضوعي ويژه به نام انتخابات فدراسيون فوتبال در دستور كار قرار گرفته است. خبرگزاري مهر در اين خصوص يادآور در دعوتنامه اي كه براي مديران صنعتي ارسال شده بود عنوان برنامه را بررسي نقش موثر باشگاه هاي صنعتي و معدني كشور در ساختار فني و اقتصادي فوتبال ايران در آستانه برگزاري انتخابات فدراسيون فوتبال اعلام كرده اند اما گفته مي شود به صورت تلفني موضوع اين جلسه كه هماهنگي براي راي دادن به يكي از كانديداهاي رياست فدراسيون فوتبال است و از او به عنوان گزينه غيررسمي وزارت ورزش و جوانان نام برده مي شود صورت گرفته است.
بركناري وياس بواس از سرمربيگري چلسي
سرمربي تيم فوتبال چلسي چند ماه پس از حضور در استامفوردبريج بركنار شد. آندره وياس بواس در شرايطي كه ابتداي تابستان سال جاري زمام امور چلسي را به جاي كارلو آنجلوتي برعهده گرفت، به دنبال كسب نتايج ضعيف در فصل جاري، پس از 6 ماه همكاري در استامفوردبريج، بركنار كرد.
مطابق اين گزارش روبرتو دي ماتئو، دستيار ايتاليايي وي تا زمان انتخاب جانشين مسئوليت هدايت تيم را برعهده خواهد داشت.وياس بواس 34 ساله كه در ماه ژوئن از تيم پورتو پرتغال به خدمت گرفته شد، روز گذشته در زمين وست برومويچ آلبيون يك بر صفر شاهد باخت تيمش بود. با اين نتيجه تيم تحت هدايت او هفتمين باخت فصل جاري را در ليگ برتر تجربه كرد و با 46 امتياز در رده پنجم جدول جاي گرفت.

يکشنبه|ا|14|ا|اسفند|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: کيهان]
[مشاهده در: www.kayhannews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 122]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن