تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):عالمان فرمانرواى بر شهرياران هستند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819760052




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

موقعيت بيمارستان سوم شعبان دماوند حساس و استراتژيك است با وجود دو محور مواصلاتي هراز و فيروز كوه؛


واضح آرشیو وب فارسی:آفرينش: موقعيت بيمارستان سوم شعبان دماوند حساس و استراتژيك است با وجود دو محور مواصلاتي هراز و فيروز كوه؛
دماوند - خبرنگار آفرينش

بيمارستان دماوند در شرايط عادي هر روز شاهد تردد بسيار خودرو هاي سبك و سنگين است كه از شهرهاي مختلف به منظور رسيدن به مقاصد شمالي كشور از اين مسير عبور مي‌كنند.

به گزارش خبرنگار آفرينش ؛علاوه بر تردد بسيار خودروها در روزهاي عادي، در مواقع تعطيلي و مناسبتها آمار تردد از مسيرهاي مواصلاتي هراز و فيروزكوه چندين برابر مي‌شود كه غالبا توام با راهبندان‌هاي شديدي است كه برخي مواقع عوامل راهداري وپليس راه را به شدت درگير مي‌نمايد و تلاش شبانه‌روزي اين مجموعه را مي‌طلبد.

به طور طبيعي افزايش ترددها و عدم رعايت مقررات رانندگي و بي‌تجربگي برخي از رانندگان، گاها موجب بالا رفتن آمار تصادفات جاده‌اي مي‌شود و در چنين مواقعي، آمادگي نيروهاي امداد و نجات جاده‌اي و به‌تبع آن اورژانس و بيمارستانهاي در مسير از نظر تجهيزات و كمك‌رساني مناسب و به‌روز، اهميت بسياري خواهد داشت. حوادث جاده‌اي كه اين روزها به‌دليل افزايش سرعت خودروها صورت مي‌گيرد حاكي از نيازهاي امدادي و تجهيزات مناسب كمك‌رساني است كه درصورت نبود اين امكانات مي‌بايست شاهد به خطر افتادن جان شهروندان باشيم.

محور دماوند – هراز و فيروزكوه در طول مسير خود داراي بيمارستان سوم شعبان است كه به امدادرساني و كمك به مجروحان حوادث مي‌پردازد و در برخي مواقع كه حوادث جاده‌اي شدت داشته است، تنها شاهد تلاش بي‌وقفه پرسنل بوده‌ايم و نبود برخي امكانات ضروري موجب به خطر افتادن جان انسانهاي بسياري شده است.

رئيس بيمارستان سوم شعبان دماوند در اين خصوص گفت: با توجه به قرار گرفتن شهرستان دماوند در دو مسير مواصلاتي پرتردد و داشتن يك بيمارستان دانشگاهي و عمومي در اين منطقه، اين بيمارستان موقعيت استراتژيكي در اين منطقه دارد و نيازمند برخورداري از تجهيزات به روز و نيروهاي متخصص است.

دكتر عباس حصيمي خاطرنشان كرد: بيمارستان سوم شعبان تنها بيمارستان دانشگاهي و عمومي اين منطقه با ظرفيت اسمي 100تخت و ظرفيت ميداني و واقعي 47 تخت درحال سرويس‌دهي و خدمت‌رساني به مردم منطقه است. رئيس بيمارستان سوم شعبان دماوند گفت: خوشبختانه اين بيمارستان تمامي رشته‌هاي تخصصي مادر را دارد و با همكاري مسئولان دانشگاه علوم پزشكي، كادر مجرب و متخصصي براي خدمت‌رساني به بيماران را داراست. انتظار مي‌رود با توجه به حساسيت استراتژيك منطقه از حيث افزايش روزافزون تردد خودروهاي سنگين و سبك در اين دو محور مواصلاتي مهم كشور، شاهد تجهيز هرچه سريعتر امكانات موردنياز در اين بيمارستان باشيم.

شنبه|ا|13|ا|اسفند|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آفرينش]
[مشاهده در: www.afarineshdaily.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 198]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن