تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 19 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):هر که می خواهد که قویترین مردم باشد بر خدا توکل نماید.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805832002




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اخبار كوتاه


واضح آرشیو وب فارسی:مردم سالاری: اخبار كوتاه
عاملا ن اهانت به قرآن
مجازات شوند

يكي از مراجع تقليد شيعيان جهان با محكوميت شديد آتش زدن قرآن كريم در افغانستان تاكيد كرد: مردم مسلمان در كشورهاي اسلامي بايد همت كنند و بيگانگان را از كشورهايشان خارج كنند. آيت الله ناصر مكارم شيرازي پيش از ظهر يكشنبه در آغاز درس خارج فقه خود كه در مسجد اعظم قم برگزار شد، با محكوميت شديد اهانت به قرآن كريم از سوي نيروهاي اشغالگر در كشور افغانستان تصريح كرد: اين فاجعه كه روز اول اسفندماه در افغانستان رخ داد و تعدادي از سربازان آمريكايي قرآن را به آتش كشيدند جهان اسلام را تكان داد. وي افزود: با انتشار اين خبر غوغايي در افغانستان ايجاد شد و مردم افغانستان آن را محكوم و به برخي پايگاههاي آمريكا حمله شد و آنها مجبور به عذرخواهي شدند كه البته فايده اي ندارد. اين مرجع تقليد تصريح كرد: با وجود اينكه برخي كشورهاي اسلامي اين فاجعه را محكوم كردند ولي در اين ميان از عربستان سعودي محكوميتي نديديم و آمريكايي ها و حتي رئيس جمهور اين كشور وقتي ديدند اوضاع خيلي خراب شده عذرخواهي كردند.

يازدهمين اجلاس خبرگان
بعد از نيمه اسفند

يازدهمين اجلاس رسمي مجلس خبرگان با حضور نمايندگان اين مجلس در دوره چهارم از تاريخ 16 تا 17 اسفند 1390 به مدت دو روز در تهران، ساختمان سابق مجلس شوراي اسلامي برگزار مي شود. اجلاس قبلي مجلس خبرگان شهريورماه سال جاري برگزار شده بود.

حكم احمدي نژاد براي
سه عضو شوراي عالي راهبردي مركز ملي مطالعات جهاني شدن

رييس جمهور در احكامي جداگانه، محمد حسيني، محمدباقر خرمشاد و سيدحميد مولانا را به عنوان اعضاي "شوراي عالي راهبردي مركز ملي مطالعات جهاني شدن" منصوب كرد.

حضور همزمان بقايي، مشايي
و احمدي نژاد در مراسم ختم

مراسم دهمين روز درگذشت پدر روح الله احمدزاده كرماني استاندار سابق فارس كه اخيرا از معاونت رئيس جمهور كنار گذاشته شد، عصر ديروز با حضور محمود احمدي نژاد رئيس جمهور در محل مسجد سلمان فارسي نهاد رياست جمهوري برگزار شد. در اين مراسم، علاوه بر حسيني وزير ارشاد، بختياري وزير دادگستري و نيز برخي از كاركنان نهاد رياست جمهوري همراه با عباس اميري فر امام جماعت مسجد سلمان فارسي نهاد رياست جمهوري كه به تازگي از سوي شوراي نگهبان صلاحيتش براي نمايندگي مجلس نهم رد شد و نيز حميدرضا افراشته داماد خواهر احمدي نژاد و معاون مشايي در حوزه مشاوران جوان حضور داشتند. رحيمي كه دقايقي پيش از احمدي نژاد و تيمش در مراسم ختم حضور يافته بود قبل از رئيس جمهور و با اشاره وي مراسم را احتمالا براي مراسم ديگري ترك كرد. اسفنديار رحيم مشايي كه طي يك سال گذشته سعي كرده به جاي رويه پيشين خود يعني نظريه پردازي و تبيين مواضع دفتر رئيس جمهور ركورددار حضور يك مقام ارشد دولتي در مراسم هاي ختم اقوام دولتي ها باشد، در اين مراسم از سمت چپ و بقايي از سمت راست احمد ي نژاد وارد مراسم شدند. بعد از پايان مراسم، احمدي نژاد با همراهي مشايي و بقايي به گفت وگو با برخي از كاركنان حاضر در اين مراسم پرداخت با اين تفاوت كه مخاطبان مشايي چندين برابر بودند. به گزارش فارس، مشايي براي پاسخ دادن به همه مخاطبانش بدون مطالعه، نامه ها را يكي پس از ديگري امضا مي كرد. در نهايت نيز احمدي نژاد همراه با مشايي و بقايي مراسم را احتمالا به سمت دفتر رياست جمهوري ترك كردند.

چاره اي جز نابودكردن
آمريكا نداريم

سردار محمدرضا نقدي كه از طريق ويدئوكنفرانس در همايش انجمن هاي ادبي و هنري سازمان بسيج هنرمندان در مشهد شركت كرده بود، با بيان اينكه "تا آمريكا وجود دارد، نمي توانيم به جامعه آرماني خود برسيم"، گفت: براي ساختن جامعه آرماني چاره اي جز نابودكردن آمريكا نداريم. وي اضافه كرد: در هر حوزه اي كه اراده انقلاب اسلامي بر پيشرفت و تعالي قرار مي گيرد، آمريكا مي كوشد تا با سنگ اندازي و توطئه هاي خود، بر سر حركت ملت ايران مانع ايجاد كند كه نمونه آن را در عرصه اقتصاد، علم و فن آوري، فرهنگ و اخلاق مشاهده مي كنيم. نقدي افزود: تعالي اخلاقي و فرهنگي جامعه به صورت مداوم توسط شبكه هاي متعدد ماهواره اي، فيلم هاي مستهجن، مواد مخدر و واردات رايگان مشروبات الكلي با مخاطره مواجه است و آمريكايي ها به بهانه حقوق بشر، از قاتلان، قاچاقچي ها و تروريست ها در برابر مجازات قانوني حمايت مي كنند تا امنيت اخلاقي جامعه مخدوش شود.

اعلا م نتيجه بررسي اعتراض داوطلبان آزمون وكالت

كانون وكلاي دادگستري مركز، نتيجه بررسي اعتراضات داوطلبان آزمون كارآموزي وكالت سال 1390 را اعلام كرد. به گزارش ايسنا، در پاسخ سازمان سنجش آموزش كشور به نامه مندني پور رييس اسكودا مبني بر رسيدگي به اعتراضات 163 نفر از داوطلبان معترض به نتيجه آزمون كارآموزي وكالت 90 آمده است: پاسخنامه نامبردگان علاوه بر كنترل توسط رايانه به صورت دستي نيز بررسي شد و بر اين اساس هيچ گونه مغايرتي بين نمرات اعلام شده و نمرات تصحيح مجدد معترضان آزمون مذكور وجود ندارد.

دوشنبه|ا|8|ا|اسفند|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مردم سالاری]
[مشاهده در: www.mardomsalari.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن