تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداوند از نادانان پيمان نگرفته كه دانش بياموزند، تا آنكه از عالمان پيمان گرفته كه به...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820440275




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

پيراهن امضا شده تيم ملي؛ هديه كي روش به بيمارستان ايراني شهر دبي


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: پيراهن امضا شده تيم ملي؛ هديه كي روش به بيمارستان ايراني شهر دبي
تهران- سرمربي پرتغالي تيم ملي فوتبال كشورمان از بيمارستان ايراني درشهر دبي بازديد كرد و ضمن اهداي پيراهن امضا شده تيم ملي به اين مركز از خاطرات خود از معالجه در اين بيمارستان گفت.


كارلوس كي روش روز گذشته در بازديد از اين بيمارستان گفت: شب اوّل ژانويه به علت گوش درد به صورت اتفاقي با يك تاكسي از محل اقامت براي درمان راهي بيمارستان شدم.

كي روش افزود: در بين راه از راننده تاكسي خواستم كه من را به يك بيمارستان نزديك منتقل كند.

وي ادامه داد: راننده تاكسي كه مليت آسيايي داشت، گفت شما را به بهترين بيمارستان اين شهر خواهم برد، اما من دوباره تكرار كردم كه من مي خواهم به نزديكترين و سريعترين مركز درماني بروم.

سرمربي تيم ملي گفت: راننده تاكسي به من گفت كه شما را به بيمارستان ايراني كه بهترين مركز درماني است، مي برم.

كي روش اضافه كرد: من از وجود بيمارستان ويژه ايرانيان در دبي متعجب شده بودم و با وجود ترافيك بسيار زياد شب اوّل ژانويه، مدت زيادي در مسير بوديم تا به بيمارستان رسيديم.

به گزارش روز شنبه روابط عمومي و امور بين الملل بيمارستان ايراني شهردبي، وي ادامه داد: وقتي به بخش اورژانس بيمارستان مراجعه كردم كادر پرستاري بدون اينكه مرا بشناسند با برخوردي انساني و مؤدبانه من را پذيرفتند و معاينات اوليه را در كمال دقت انجام دادند.

سرمربي پرتغالي تيم ملي در ادامه خاطره خود از اين بيمارستان گفت: پس از اينكه به مطب پزشك راهنمايي شدم و او نام من را خواست، به او گفتم كارلوس كي روش هستم، كه با تعجب سر خود را بلند كرده و گفت شما سرمربي تيم ملي ايران نيستيد؟ و من گفتم بله خودم هستم و او با تعجب پرسيد ؟ چطور تنها آمديد؟

كي روش در ديدار با رييس بيمارستان ايرانيان دبي افزود: با توجه به ارائه خدمات درماني خوب، سريع، دقيق و در كمال ادب و رفتار انساندوستانه اين مجموعه، تصميم گرفتم در جريان اين اردو به اين بيمارستان سر بزنم و با رئيس بيمارستان ملاقاتي داشته باشم.

وي ضمن تشكر از دكتر پرويز افشار يكي از پيراهن هاي تيم ملي را كه به امضاء بازيكنان و مربيان تيم ملي فوتبال رسيده بود، به عنوان تقدير از پرسنل و كادر پرستاري و درماني به اين مركز هديه كرد.

دكتر " پرويز افشار" نيز در اين ديدار از حضور سرمربي تيم ملي فوتبال كشورمان در اين بيمارستان قدرداني و گزارشي از خدمات اين مركز درماني را ارايه كرد.

در پايان كارلوس كي روش از نحوه خدمت رساني و بخش هاي مختلف بيمارستان ايراني شهر دبي بازديد كرد.

پيراهن امضاء شده تيم ملي به عنوان نشان خدمت صادقانه در محل بيمارستان نصب گرديد.

خاورم 2624

انتهاي خبر / خبرگزاري جمهوري اسلامي (ايرنا) / كد خبر 80006098

يکشنبه|ا|7|ا|اسفند|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 75]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن