تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن را بر مؤمن، هفت حق است. واجب ترين آنها اين است كه آدمى تنها حق را بگويد، هر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814799133




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

بازگشت ملي‌پوشان فوتبال به ايران / نوروزي از تيم ملي جدا شد


واضح آرشیو وب فارسی:ايپنا: بازگشت ملي‌پوشان فوتبال به ايران / نوروزي از تيم ملي جدا شد
تيم ملي فوتبال كشورمان پس از پايان اردوي آماده سازي امارات جمعه شب از طريق فرودگاه امام خميني (ره) وارد تهران شد.


به گزارش خبرگزاري ورزش ايران (ايپنا)، تيم ملي فوتبال كشورمان كه براي برپايي اردوي آماده سازي يك هفته‌اي به دوبي امارات سفر كرده بود، عصر جمعه اين شهر را به مقصد تهران ترك كرد و بدين ترتيب ملي پوشان فوتبال كشورمان ساعت 21 ديروز جمعه از طريق فرودگاه امام خميني (ره) وارد تهران شدند تا از امروز شنبه مراحل آماده سازي خود را در كمپ تيم ملي از سر گيرند.

بازيكنان تيم ملي فوتبال كشورمان ساعت 13 امروز شنبه بايد در كمپ تيمهاي ملي خود را به مربيان معرفي كنند و از ساعت 16 مراحل تمرين و آماده سازي را از سر گيرند.

در اين تمرين مهرداد پولادي و محمدرضا خلعتبري در جمع ملي پوشان فوتبال ايران حضور پيدا مي‌كنند. همچنين از جمع بازيكنان حاضر در اردوي تيم ملي فوتبال كشورمان هيچ بازيكني خارج نمي‌شود و طي روزهاي آتي جواد نكونام، عليرضا حقيقي و اشكان دژآگه در جمع ملي پوشان حضور مي‌يابند.

البته رضا نوروزي تنها بازيكني است كه از اردوي تيم ملي خارج شده است. اين بازيكن به علت مصدوميت در ديدار دوستانه مقابل اردن شرايط همراهي تيم ملي را ندارد و از امروز مراحل آماده سازي و درمان را آغاز خواهد كرد.

گفتني است؛ تيم ملي فوتبال كشورمان خود را براي ديدار با قطر آماده مي‌كند كه اين ديدار از ساعت 17 روز چهارشنبه هفته جاري در چارچوب هفته ششم و پاياني از مرحله سوم مسابقات فوتبال انتخابي جام جهاني 2014 در قاره آسيا برگزار خواهد شد.

شنبه|ا|6|ا|اسفند|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايپنا]
[مشاهده در: www.ipna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 99]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن