تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):دانشمندی که از علمش سود برند ، از هفتاد هزار عابد بهتر است .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816492407




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

خزاعي در نامه‌اي به رئيس شوراي امنيت سازمان ملل افشا كرد «عمليات پرچم دروغين» صهيونيست‌ها عليه ايران


واضح آرشیو وب فارسی:ايران: خزاعي در نامه‌اي به رئيس شوراي امنيت سازمان ملل افشا كرد «عمليات پرچم دروغين» صهيونيست‌ها عليه ايران
گروه سياسي در حالي كه در آستانه انتخابات مجلس شوراي اسلامي در ايران و سير شتابان تحولات منطقه‌اي، اردوگاه استكبار جهاني درصدد است موج فشار جديد سياسي و ديپلماتيك خود عليه جمهوري اسلامي را وارد فاز جديدي كند، اين‌بار و بعد از اقدامات امريكايي‌ها و سعودي‌ها اين صهيونيست‌ها هستند كه در خط‌مقدم اين عمليات تخريبي قرار گرفته‌اند.
پس از آن‌كه رئيس رژيم صهيونيستي طي سخناني تلاش كرد با ژست صلح‌طلبانه و خيرخواهانه حساب ملت ايران از نظام جمهوري اسلامي را جدا كند، به ناگاه سلسله‌اي از اقدامات مشكوك عليه منافع اين رژيم در كشورهاي مختلف دنيا به راه افتاد كه بلافاصله و با يك پشتيباني رسانه‌اي هماهنگ به ايران منتسب شده و تلاش كرد فضاي بين‌المللي را عليه نقطه محوري تحولات منطقه سازماندهي نمايد. اتفاقات رقم خورده در هند، گرجستان، تايلند و آذربايجان را فارغ از ابهاماتي در نحوه وقوع آن، دقيقاً مي‌توان در راستاي تكميل اين پازل تعريف و تفسير نمود. سلسله عمليات‌هايي كه هرچند هيچ آسيب جدي به منافع و مراكز صهيونيستي وارد نمي‌كنند، اما بهانه مناسبي هستند جهت استفاده تبليغاتي. در همين زمينه سخنگوي
وزارت خارجه جمهوري اسلامي، موج اين اتهامات عليه ايران را سازماندهي‌شده خواند و گفت: «اين ادعاها، سناريوهاي از پيش تعيين شده و منسجم از سوي مقام‌هاي امريكايي و صهيونيستي بوده و عاري از حقيقت است. براي نخستين‌بار اين اتهام و همچنين ادعاي ترور سفير عربستان در امريكا از سوي امريكايي‌ها مطرح شد و به دنبال اين موضوع ادعاهايي مبني بر انجام اقدامات تروريستي در جمهوري آذربايجان مطرح شد كه نشان‌دهنده يك ارتباط بين تمام اين اقدامات است.» حال اگر بخش‌هاي مختلف اين سناريو را در كنار سخنان اخير نتانياهو، نخست‌وزير رژيم صهيونيستي در‌خصوص وضعيت وخيم اين رژيم بگذاريم، به نتايج جالبي دست مي‌يابيم. وي در اين خصوص گفته: «اسرائيل پس از بيداري اسلامي با دريايي از مشكلات محاصره شده است، ما چگونه بايد از خود دفاع كنيم؟» اين سخنان هرچند حاوي واقعيت انكارناپذير ضعف مفرط اين رژيم است، اما از سويي نيز نشانه انجام يك عمليات رسانه‌اي - رواني مي‌باشد كه دلايل آن بايد مورد بررسي قرار گيرد. در هر صورت به نظر مي‌رسد اردوگاه استكبار جهاني و لابي صهيونيسم با نگراني شديد از سير تحولات سريع و غير‌منتظره در منطقه خاورميانه و دنيا، درصدد هستند با ايجاد يك شوك مسير اين تحولات را تغيير دهند. در همين خصوص محمد خزاعي سفير و نماينده دائم ايران در سازمان ملل با انتشار نامه‌اي به رئيس شوراي امنيت سازمان ملل تلاش كرده بخشي از اين سناريو را افشا نمايد. نماينده دائم كشورمان در اين نامه تأكيد كرد: جامعه جهاني و شوراي امنيت سازمان ملل متحد از رژيم صهيونيستي بخواهند به جاي انتشار بيانيه‌ها و نامه‌ها و متهم كردن ديگران، اقدامات غير قانوني از جمله ترورهاي مخفيانه و تهديد به استفاده از نيروي نظامي عليه اعضاي سازمان ملل متحد را فوراً متوقف كند. محمد خزاعي در اين نامه كه رونوشت آن براي
«بان‌كي مون» دبيركل سازمان ملل متحد نيز ارسال شده است، انتساب حوادث تروريستي در كشورهاي تايلند، هند، گرجستان و آذربايجان به جمهوري اسلامي ايران از سوي رژيم صهيونيستي را رد كرده و بي‌اساس دانست و نسبت به تداوم مصونيت رژيم صهيونيستي براي تداوم جنايت‌ها هشدار داد.
ترور دانشمندان هسته‌اي ايران كار صهيونيست‌هاست
سفير و نماينده دائم كشورمان در سازمان ملل اضافه كرد: رژيم صهيونيستي با هدف تحريف واقعيت‌ها، اتهامات بي‌اساس كنوني را عليه كشورمان در حوادث تروريستي اخير مطرح كرد. در حالي كه جمهوري اسلامي ايران سابقه روشني در محكوم كردن اقدامات تروريستي دارد و همواره قرباني تروريسم بويژه ترور دانشمندان هسته‌اي خود بوده است و براساس مدارك و شواهد قطعي موجود از جمله اعترافات افرادي كه در اقدامات تروريستي عليه دانشمندان هسته‌اي دست داشته‌اند، رژيم صهيونيستي طراحي و هدايت اين ترورها را بر عهده داشته و نسبت به آموزش و پشتيباني تروريست‌ها اقدام كرده است. مقامات رژيم صهيونيستي نيز اين حقيقت را كتمان نكرده‌اند كه ترور دانشمندان هسته‌اي بخشي از تلاش‌هاي آنها براي مختل كردن برنامه هسته‌اي ايران بوده است.
تشريح عمليات پرچم دروغين
محمد خزاعي اينگونه اقدامات و ساير اعمال خشونت‌آميز رژيم صهيونيستي را بخشي از بازي جنگ طلبانه اين رژيم عليه ايران دانست و تصريح كرد: رژيم صهيونيستي عمليات گسترده‌اي شامل اقدامات مخفيانه، جنگ رايانه‌اي، عمليات رواني، ترور دانشمندان هسته‌اي و تهديد به اقدام نظامي عليه ايران را اجرا كرده است.
سفير و نماينده دائم كشورمان افزود: رژيم صهيونيستي در اقدامات تروريستي خود و تلاش براي طراحي ترورهاي پنهاني از شيوه به اصطلاح «عمليات پرچم دروغين» استفاده مي‌كند كه در واقع اقدامات خود را به ديگران منتسب مي‌كند، همچنانكه در 19 ژانويه 2010 اقدام تروريستي از سوي اين رژيم در دوبي صورت گرفت، در حالي كه اين رژيم با جعل اسناد مسافرتي كشورهاي دوست خود به اين اقدام مبادرت ورزيد.
خزاعي ضمن اظهار تأسف از سكوت شوراي امنيت در محكوم كردن ترور دانشمندان هسته‌اي ايران به دليل مخالفت چهار كشور امريكا، انگلستان، فرانسه و آلمان، عدم برخورد قاطع با اينگونه اقدامات تروريستي را دليل ديگري بر جسور شدن رژيم اسرائيل در طراحي اينگونه توطئه‌ها دانست. سفير و نماينده دائم كشورمان در پايان نامه خود تأكيد كرد: اكنون زمان آن است كه جامعه جهاني و شوراي امنيت سازمان ملل متحد از رژيم صهيونيستي بخواهند كه به جاي انتشار بيانيه‌ها و نامه‌ها و متهم كردن ديگران، اقدامات غير قانوني از جمله ترورهاي مخفيانه و تهديد به استفاده از نيروي نظامي عليه اعضاي سازمان ملل متحد را فوراً متوقف كرده و با صداي رسا و قوي، رويه‌ها و سياست‌هاي غير قانوني و جنايتكارانه شامل اعمال تروريستي عليه ديگر مردمان را محكوم كند.

مصوبه جديد شوراي انقلاب فرهنگي درباره رياست دانشگاه آزاد ابلاغ شد
پاياني بر وقت‌كشي هيأت مؤسس دانشگاه آزاد

گروه سياسي پس از آن‌كه هيأت مؤسس دانشگاه آزاد در جلسه روز چهارشنبه خود (مورخ 3 اسفند)، اقدام خاصي در خصوص تعيين تكليف رئيس جديد دانشگاه صورت نداد و بحث آن را دوباره به جلسه بعدي موكول كرد، از سوي رئيس‌شوراي عالي انقلاب فرهنگي، مصوبه جديد اين شورا درباره رياست دانشگاه آزاد ابلاغ شد.
هيأت مؤسس دانشگاه آزاد در جلسه روز چهارشنبه هفته‌گذشته خود در خصوص موضوعات مختلف از جمله تقويم جلسات اين هيأت در سال 91، بحث و تبادل نظر كرد اما بازهم در خصوص تعيين تكليف رئيس‌جديد دانشگاه آزاد، هيچ تصميمي نگرفت تا شائبه وقت كشي اين هيأت قوت بيشتري بگيرد. در همين حال در جلسه مورخه 25 بهمن ماه شوراي عالي انقلاب فرهنگي، يك تبصره به ماده 12 اساسنامه دانشگاه آزاد اضافه شده بود، مبني بر اين‌كه اگر رئيس هيأت امنا (هاشمي رفسنجاني) اين حكم را ابلاغ و امضا نكرد حكم فوق توسط رئيس شوراي عالي انقلاب فرهنگي (دكتر احمدي‌نژاد) و يا وزير علوم، تحقيقات و فناوري صادر شود. با‌توجه به الحاق اين تبصره به اساسنامه دانشگاه آزاد، هاشمي رفسنجاني رئيس هيأت امناي دانشگاه آزاد تا تاريخ 27 بهمن ماه فرصت داشت تا حكم رئيس جديد دانشگاه آزاد را ابلاغ و امضا كند كه اين امر تاكنون محقق نشده‌است.
به‌همين خاطر مصوبه شوراي عالي انقلاب فرهنگي از سوي محمود احمدي‌نژاد رئيس اين شورا به هاشمي‌رفسنجاني رئيس هيأت امناي دانشگاه آزاد ابلاغ شد كه متن كامل اين مصوبه به شرح ذيل است: «رئيس هيأت امنا موظف است پس از تصويب انتخاب رئيس دانشگاه آزاد اسلامي در شوراي عالي انقلاب فرهنگي، حداكثر ظرف مدت يك ماه از تاريخ تصويب، حكم وي را صادر نمايد و در صورتي كه در مدت مقرر حكم رئيس‌دانشگاه از سوي رئيس‌هيأت امنا صادر نشود حكم مزبور توسط رئيس شوراي عالي انقلاب فرهنگي و يا با حق تفويض به وزير علوم، تحقيقات و فناوري ابلاغ و صادر مي‌شود.»
واكنش‌هيأت مؤسس دانشگاه آزاد به مصوبه شوراي عالي انقلاب فرهنگي
به دنبال ابلاغ مصوبه جديد شوراي عالي انقلاب فرهنگي در خصوص اصلاح اساسنامه دانشگاه آزاد اسلامي، دبيرخانه هيأت مؤسس اين دانشگاه اعلام كرد كه جلسه هيأت امناي دانشگاه را عصر چهارشنبه 10اسفندماه در دفتر مجمع تشخيص مصلحت نظام برگزار مي‌كند.

شنبه|ا|6|ا|اسفند|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايران]
[مشاهده در: www.iran-newspaper.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 52]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن