تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس كاغذى را كه روى آن بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم نوشته شده است از روى زمين برد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815701974




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

حمايت فاطمه رجبي از مشايي و احمدي نژاد!


واضح آرشیو وب فارسی:عصر ایران: حمايت فاطمه رجبي از مشايي و احمدي نژاد!
فاطمه رجبي گفت: پدر جريان انحرافي در حقيقت آقاي هاشمي رفسنجاني و خاندانشان هستند و ايشان تئوري مي‌دهند خاندانشان عمل مي‌كنند."
فاطمه رجبي همسر غلامحسين الهام كه يد طولايي در بيان نظرات تعجب آور دارد در مصاحبه اي پيرامون ولايت مداري احمدي نژاد گفت: "ما بايد آقاي احمدي نژاد را با روساي جمهور پيش از خودش مقايسه كنيم. آيا آقاي هاشمي رفسنجاني فردي ولايتمدار بوده و هست؟! آيا خاتمي ولايت مدار بوده است؟! منتهي بايد بررسي كرد كه چه دستهايي باعث مي‌شد كه عدم تبعيت آنها از ولايت و فراقانوني حركت كردن آنها مسكوت و پنهان بماند و همين دستها در افشاي مسائل احمدي نژاد شتاب دارند و بزرگنمايي مي‌كنند."

به گزارش تابناك به نقل از «صراط» البته خانم رجبي به اين نكته اشاره نكرده اند كه افراد را بايد با حق سنجيد نه حق را با افراد! اگر بنا بر مقايسه افراد با يكديگر بود كه ديگر "ارزشي" در جامعه باقي نمي ماند چرا كه در هر زماني ارزش ها متناسب با تغييرات افراد تغيير چهره مي دادند و "حق" به معناي واقعي كلمه موضوعيتي نداشت. نسبيت اخلاق يكي از اصول مهم طرفداران امانيسم است كه گروهك انحرافي امروز سردمدار آن است.

وي در برابر تعجب گزارشگر در پاسخ به سوالي در مورد رسانه اي شدن نامه اي كه رهبر انقلاب پيرامون عزل مشايي نوشتند و پشت پرده علني شدن آن -كه ساخته و پرداخته ذهن جوانفكر بود- گفته است:

"نامه اي كه مقام معظم رهبري راجع به كنار گذاشتن مشايي به آقاي احمدي نژاد نوشتند؛ كاملا محرمانه بوده است ولي معلوم نيست كه آقاي ابوترابي با چه توجيهي و چرا اين نامه را در اختيار رسانه ها قرار داد (!)

خدا مي‌داند كه مقام معظم رهبري از اين مسائل با روساي جمهوري سابق هم داشتند و چطور شما مي‌توانيد آقاي خاتمي را ولايت مدارتر از آقاي احمدي نژاد بدانيد؟! چطور مي‌توانيد هاشمي كه نقش خود و خانواده اش در فتنه ۸۸ آشكار است را ولايت‌مدارتر از آقاي احمدي نژاد بدانيد؟! يك عدم اطاعت‌هايي از آنان بوده كه من فكر مي‌كنم آقاي احمدي نژاد در مقايسه با آنها بسيار بهتر عمل كرده است. بالاخره اگر آقاي احمدي نژاد اين اشتباهات را انجام نمي‌داد كه امروز خيلي براي ما ارزنده‌تر بود، امّا متاسفانه اين اشتباهات در مقياس كوچكتر در برهه اي از جانب ايشان اتفاق افتاد."

البته بازهم همسر الهام به اين نكته شاره نكرد كه با توجه به رسانه اي نشدن اينگونه موارد در دولتهاي قبل ايشان چگونه از وجود چنين مكاتباتي مطلع هستند؟ و اساسا رسانه اي شدن يا نشدن ماجراي نامه رهبر معظم انقلاب پيرامون عزل مشايي چه كمكي به اصل واقعه كه سكوت يك هفته اي را در بر داشت مي كند؟

فاطمه رجبي در برابر پرسشي پيرامون اعتقاد اش به وجود جريان انحرافي يا جريانات انحرافي گفت:

"من قائل به جريان انحرافي اي هستم كه از ابتداي انقلاب در مملكت حضور داشته و تفكر توسعه و اصلاحات با مبناي غربي را دنبال مي كرده است (!) الان برخي رفتارها و جملاتي از شخص آقاي احمدي نژاد و مشايي بروز پيدا مي كند كه در زمان توسعه و اصلاحات نقل محافل برخي سياسيون بود و الان آقاي احمدي نژاد در حال بازگشت به عقب مي باشد، به نظر خودشان مطالب جديد مي‌گويند ولي در حقيقت ارتجاعي به دوران آقاي هاشمي رفسنجاني مي باشد. پدر جريان انحرافي در حقيقت آقاي هاشمي رفسنجاني و خاندانشان هستند و ايشان تئوري مي‌دهند خاندانشان عمل مي‌كنند."

گفتني است غلامحسين الهام در مصاحبه اي كه روز گذشته ارگان دولت با خوشحالي و تعريف و تمجيد از وي به چاپ رساند اظهارات مشابهي را مطرح كرده بود .

در ابتداي گفتگوي الهام با روزنامه دولت، اين روزنامه در وصف وي اينچنين نوشته بود: الهام انصافاً هنوز معتدل است و منصف، ضمن آنكه انتقادات خود به دولت را خيلي شفاف مطرح مي‌كند اما باز هم تأكيد دارد كه مدافع و موافق دولت است و حتي به تندروي برخي دوستانش در جبهه پايداري هم كاري ندارد.!

وي در پاسخ به اين سوال كه "تحليل سياسي شما از مطرح شدن سؤال از رئيس‌جمهور در اين مقطع چيست؟"، گفته است: اينكه اينها سؤال‌ها را مطرح كردند و ديدند پاسخ به سؤال قبل از انتخابات برايشان خوب نيست و گفتند صدايش را قبل از انتخابات در نمي‌ آوريم تا بعد از انتخابات ببينيم چه اتفاقي مي‌افتد. آيا اين سؤال رأي‌آوري دارد براي ما يا رأي‌شكني دارد، لابد فكر كردند مثلاً رهبري هم وساطت بكنند و اقداماتي بكنند كه مجدداً اينها بتوانند اين هزينه را متوجه رهبري بكنند و اين منت را بر سر احمدي‌نژاد بگذارند" (!)

الهام اضافه كرد: "ظاهراً فكر مي‌كنند امروز با اين چالش مي‌شود رأي آورد يعني اگر كسي علم مخالفت با رئيس‌جمهور را بلند بكند و اپوزيسيون دولت باشد، اين موضوع رأي‌آور است. در حالي كه بنده اين پيام را از جامعه استشمام نمي‌كنم و اتفاقاً عكسش وجود دارد. در هر صورت بعضي كه در يك بن بست سياسي هستند خواستند كاري بكنند كه شناخته شوند."

وي روز ۲۸ بهمن ماه هم در همايش انتخابات در دانشگاه قم، گفته بود، جريان انحرافي را مخالفان گفتماني احمدي‌نژاد ساختند و "دولت را متهم به همراهي با آن كردند"(!)

چهارشنبه|ا|3|ا|اسفند|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: عصر ایران]
[مشاهده در: www.asriran.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن