تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ آيينى، با نادانى رُشد نمى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815683802




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

جادوگر از موشک سبقت گرفت


واضح آرشیو وب فارسی:تبیان: جادوگر از موشک سبقت گرفت

علی کریمی کاپیتان تیم ملی کشورمان دردیدار با قطر، با حضور در آن مسابقه به رکورد 105 بازی ملی دست یافت تا بالاتر ازبازیکنانی چون مهدوی کیا و نکونام جایگاهش را در رتبه دوم بیشترین بازی ملی تاریخ فوتبال ایران تحکیم بخشد.به نقل از مهر، کریمی در بیست و یکم مهرماه سال 1377(13 اکتبر سال 1998) و درحالیکه تنها 19 سال، 11 ماه و 5 روزسن داشت، برای نخستین بار پیراهن تیم ملی کشورمان را در دیدار دوستانه برابر کویت برتن کرد.برپایه این گزارش، این مسابقه در شهر کویت برگزارشد و تیم ملی کشورمان در نهایت با نتیجه 3 بر صفر مغلوب میزبان خود شد که علی کریمی از ابتدای بازی برای این تیم به میدان رفت.جادوگر یا مارادونای فوتبال آسیا درتاریخ بیست و هشتم آذرماه سال 1377 در دیدار تیم ملی ایران برابرکویت موفق شد، نخستین گل ملی خود را در نهمین مرتبه پوشیدن پیراهن مقدس کشورمان به ثمربرساند.

درآن مسابقه که فینال بازی های آسیایی بود و در ورزشگاه راجامانکالا تایلند برگزارشد، کریمی در دقیقه 7 و باقری دردقیقه 26 برای تیم ملی ایران گلزنی کردند تا تیم ایران با نتیجه 2 برصفر پیروز شده تاعنوان قهرمانی آن رقابت ها را بدست آورد.جادوگر فوتبال آسیا در 10 سال حضورخود درتیم ملی ایران در 105 بازی رسمی و یک دیدار غیررسمی به میدان رفته و 35 مرتبه نیز دروازه حریفان را بازکرده است. همچنین کریمی در این دیدارها 65 مرتبه طعم پیروزی، 19 بار تساوی و 19 مرتبه طعم شکست را چشیده است.وی در این مدت درتیم های فتح و پرسپولیس تهران، الاهلی امارات، بایرن مونیخ آلمان و القطر قطر بازی کرده و درسال 2005 نیز به عنوان بهترین بازیکن سال آسیا انتخاب شد. ضمن اینکه در سال 2006 هم در بین 10 بازیکن برتر قاره کهن قرار گرفت.

مرد شماره 8 خط میانی ایران در این مدت 24 بازی درمرحله مقدماتی جام جهانی، 2 مسابقه در رقابت های جام جهانی، 14 دیدار درمرحله مقدماتی جام ملتهای آسیا، 15 بازی درجام ملتهای آسیا، 8 دیدار در بازی های آسیایی، 12 مسابقه در رقابت های غرب آسیا، 19 مسابقه دوستانه، یک مسابقه بین قاره ای و 10 بازی در تورنمنت های مختلف با پیراهن تیم ملی کشورمان انجام داده است.علی دایی با 149 بازی ملی و 109 گل زده درصدر جدول بیشترین بازی ملی درتاریخ فوتبال ایران قراردارد. پس از این بازیکن علی کریمی با 105 بازی ملی و 35 گل زده، مهدی مهدوی کیا با 103 بازی ملی و 12 گل زده و جواد نکونام با 87 بازی ملی و 19 گل زده در رده های دوم تا چهارم این جدول قرار دارند.همچنین کریمی با 35 گل زده پس ازعلی دایی با 109 گل زده و کریم باقری با 47 گل زده در رده سوم بهترین گلزن تاریخ فوتبال ایران قرار گرفته است. پس از این بازیکن غلامحسین مظلومی، فرشاد پیوس و جواد نکونام با 19 گل زده و علی اصغر مدیر روستا با 18 گل زده قرار دارد.





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تبیان]
[مشاهده در: www.tebyan.net]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 378]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن