تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس يك روز ماه رمضان را (بدون عذر)، بخورد - روح ايمان از او جدا مى‏شود 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821070505




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

جمشيدي:حضور در انتخابات، دميدن خون تازه در رگ هاي انقلاب است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: جمشيدي:حضور در انتخابات، دميدن خون تازه در رگ هاي انقلاب است
حضور در انتخابات، دميدن خون تازه در رگ هاي انقلاب است
بيجار - خبرگزاري مهر: فرماندار شهرستان بيجار گفت: مردم انقلابي ايران با حضور پرشور خود در انتخابات 12 اسفند حقانيت و وحدت ملت را به دشمنان و بدخواهان انقلاب و اسلام نشان مي دهند.

به گزارش خبرنگار مهر، خليل جمشيدي شامگاه روز گذشته در چهاردهمين جلسه شوراي اداري شهرستان بيجار ضمن تقدير از مردم اين شهرستان از حضور حماسي در راهپيمايي باشكوه 22 بهمن افزود: مردم ولايتمدار شهرستان بيجار نيز همانند ساير نقاط كشور اسلامي ايران با حضور پرشور و حماسي خود در راهپيمايي 22 بهمن نشان دادند كه همواره پشتيبان ولايت و نظام هستند.

وي اظهار داشت: مردم ايران اسلامي بار ديگر با حضور پر شور در انتخابات 12 اسفند حقانيت و وحدت ملت ايران را به دشمنان و بدخواهان انقلاب و اسلام نشان داده و خون تازه اي را به رگ هاي انقلاب مي دمند.

فرماندار بيجار در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به سركوب قيام بحرين توسط حكام ستم گر بحرين و عربستان ادامه داد: خداي بزرگ كمك مي كند تا قيام مردم مسلمان بحرين به نتيجه برسد چرا كه قيام مردم شرق عربستان با شعار هيهات منا الذله ادامه دارد.

جمشيدي يادآور شد: ننگ و نفرين و روسياهي براي رژيم آل سعود و آل خليفه خواهد ماند چرا كه خداي بزرگ عاقبت ستم كاران را ختم به شر كرده است.

وي در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به مصوبات سفر پر خير و بركت مقام معظم رهبري و هيئت دولت به شهرستان بيجار از مصوب شدن اجراي راه آهن زنجان - بيجار با اعتبار 700 ميليارد تومان خبر داد.

فرماندار بيجار افزود: روند چهار خطه شدن محورهاي اصلي اين شهرستان نيز با همت مسئولان و مديران اجرايي استان و شهرستان در حال اجرا است و مي تواند نقش عمده اي در توسعه منطقه داشته باشد.

جمشيدي اظهار داشت: كلنگ زني كارخانه سايپا، راه آهن زنجان - بيجار و توليد قطعات بتني گازي باعث خوشحالي مردم شهرستان شده است كه اين پروژه ها از دستاوردهاي سفر پر خير و بركت مقام معظم رهبري و دولت خدمتگزار به شهرستان بيجار است.

© 2003 Mehr News Agency .

سه|ا|شنبه|ا|2|ا|اسفند|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 201]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن