تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):تکمیل روزه به پرداخت زکاة یعنى فطره است، همچنان که صلوات بر پیامبر (ص) کمال نماز ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815327025




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نمايشگاه ايران قرباني تروريسم در كرج افتتاح شدخبرگزاري فارس: نمايشگاه ايران قرباني تروريسم دقايقي قبل با همكاري بسيج دانشجويي تربيت معلم كرج، انجمن اسلامي اين دانشگاه و بنياد هابيليان از عصر امروز در دانشگاه تربيت معلم كرج آغاز به كار كرد.


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: نمايشگاه ايران قرباني تروريسم در كرج افتتاح شدخبرگزاري فارس: نمايشگاه ايران قرباني تروريسم دقايقي قبل با همكاري بسيج دانشجويي تربيت معلم كرج، انجمن اسلامي اين دانشگاه و بنياد هابيليان از عصر امروز در دانشگاه تربيت معلم كرج آغاز به كار كرد.
خبرگزاري فارس: نمايشگاه ايران قرباني تروريسم دقايقي قبل با همكاري بسيج دانشجويي تربيت معلم كرج، انجمن اسلامي اين دانشگاه و بنياد هابيليان از عصر امروز در دانشگاه تربيت معلم كرج آغاز به كار كرد.


به گزارش خبرگزاري فارس از كرج، عضو شوراي تبيين مواضع بسيج دانشجويي استان البرز در حاشيه برگزاري نمايشگاه فوق به خبرنگار فارس گفت: اين نمايشگاه با موضوع جريان‌شناسي نفاق جديد و قديم به مدت به مدت دوازده روز و تا 12 اسفند داير است.

وي افزود: در اين نمايشگاه عكس و كليپ به صورت مصور اقدامات تروريستي عليه جمهوري اسلامي و ملت ايران به تصوير كشيده شده است.

عضو شوراي تبيين مواضع بسيج دانشجويي استان البرز با اشاره به نمايش ده‌ها عكس و كليپ مستند در نمايشگاه فوق تاكيد كرد: تلاش ما اين بود كه به صورت مستند اقدامات تروريسم بين‌المللي عليه ملت‌ها و دولت‌هاي آزاد را به تصوير بكشيم.

* اثبات ارتباط گروهك نفاق با سران فتنه در نمايشگاه ايران قرباني تروريسم

قبادي افزود: همچنين در اين نمايشگاه ده‌ها عكس و تصوير مستند از ارتباط گروهك نفاق با سران فتنه و نقش آنها در انتخابات سال 88 و آشوب‌هاي پس از دهمين دوره انتخابات رياست جمهوري به نمايش گذاشته شده است.

* برگزاري نمايشگاه ايران قرباني تروريسم در اربعين شهيد روشن

وي در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس در كرج مبني بر اينكه انتخاب زمان برگزاري نمايشگاه با چه هدفي بوده است؟ گفت: ايران اسلامي همواره قرباني تروريسم بين‌المللي شده و در اين مسير شهداي بسياري را تقديم كرده‌ايم.

قبادي تصريح كرد: متاسفانه كشورهاي غربي طرح ترور و به شهادت رساندن دانشمندان علمي كشورمان را به مرحله اجرا گذاشته و ما براي آشكار كردن اهداف شوم استكبار اين نمايشگاه را در اربعين شهيد احمدي روشن از دانشمندان هسته‌اي كشورمان برگزار كرديم.

وي در پايان اظهار اميدواري كرد تا با برگزاري نمايشگاه‌هاي مشابه افكار عمومي بيش از گذشته با چهره مخوف تروريسم بين‌المللي آشنا شوند.

نمايشگاه ايران قرباني تروريسم با موضوع جريان شناسي فتنه قديم و جديد تا دوازدهم اسفند ماه در دانشگاه تربيت معلم كرج داير است.

انتهاي پيام/آ20

دوشنبه|ا|1|ا|اسفند|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 139]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن