تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نشان منافق سه چیز است: 1 - سخن به دروغ بگوید . 2 - از وعده تخلف کند .3 - در اما...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815519841




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

صفايي در گفت‌وگو با ايسنا: مردم فريب تبليغات رنگين را نمي‌خورند استفاده از بيت‌المال در تبليغات، موجب سلب اعتماد مردم مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: صفايي در گفت‌وگو با ايسنا: مردم فريب تبليغات رنگين را نمي‌خورند استفاده از بيت‌المال در تبليغات، موجب سلب اعتماد مردم مي‌شود


خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: مجلس

يك نماينده اصولگراي مجلس شوراي اسلامي گفت: مردم ما فهيم‌تر از آن هستند كه اگر افرادي در عملكردشان جاي شك و شبهه وجود دارد، بتوانند با تبليغات رنگين و عوام‌فريبي آنها را فريب دهند.

طيبه صفايي در گفت‌وگو با خبرنگار پارلماني خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، اظهار داشت: من يقين دارم بهترين تبليغ براي يك نماينده عملكرد او در طول چهار سال نمايندگي‌اش است؛ بنابراين نمايندگان بايد در طول چهار سال دوره مجلس به عملكرد خود فكر كنند و مردم را ناظر بر عملكرد خود بدانند، چرا كه اين فعاليت‌هاي آنها نهايتا سرمايه آنها در انتخابات‌هاي دور بعد خواهد بود.

وي با اشاره به برخي تبليغات انتخاباتي در سطح شهر يادآور شد: تبليغاتي در حال حاضر وجود دارد كه قانونا مجاز نيست و قطعا مردم اين موضوع را ارزيابي خواهند كرد.

نماينده مردم تهران در مجلس با تاكيد بر اين‌كه هيچ تشكيلاتي حق دخالت در انتخابات و حمايت از جبهه خاصي را ندارد، تاكيد كرد: وقتي مي بينيم سازمان‌هاي خاصي كه بايد در خدمت مردم و شهروندان باشند، با وانت‌هاي خود اقلام تبليغاتي جبهه خاصي را حمل مي‌كنند و به نوعي از امكانات بيت‌المال سوء استفاده مي‌كنند مطمئنا زحمات اينها در راستاي اهداف‌شان ضايع خواهد شد چرا كه مردم اين فعاليت‌ها را رصد خواهند كرد؛ همان‌طور كه قشر فهيم دانشجو نيز اعتراضاتي در اين رابطه داشته‌اند.

صفايي با بيان اين‌كه استفاده از بيت‌المال در تبليغات انتخاباتي باعث سلب اعتماد مردم به انتخابات مي‌شود، تصريح كرد: هر نماينده بايد بر اساس عملكرد خود و بدون اين‌كه براي اثبات خود، ديگري را نفي و تخريب كند فعاليت تبليغاتي داشته باشد. قانون هم چارچوبي مشخص كرده كه اگر فرد مي‌خواهد كار تبليغاتي كند بايد آن را به رزومه‌اي از سوابق و زندگي‌نامه خود منحصر كند.

اين نماينده اصولگراي مجلس با بيان اين‌كه روراستي، صداقت و بيان دردهاي مردم بهترين تبليغ براي نامزدهاي نمايندگي مجلس است، تصريح كرد: اين‌كه مردم بدانند كانديدايي بصيرت دارد و مشكلات اساسي مردم را موشكافي و رصد كرده و حل آن را در اهداف آينده خود گنجانده، بهترين و موثرترين تبليغ براي مردم است.

وي اضافه كرد: مردم ما خصوصا در انتخابات به عملكرد كانديداها، ولايت‌مداري، ‌اخلاص آنها در عمل و پايبندي آنها به ارزش‌ها و رهنمودهاي مقام معظم رهبري و امام راحل راي خواهند داد.

اين نماينده اصولگراي مجلس با بيان اين‌كه اصولگرايان بايد در عمل پايبندي خود را به اصول نشان دهند، خاطرنشان كرد: ما بايد بدون مناقشات سياسي به مردم فرصت دهيم خودشان انتخاب كنند نه اين‌كه به طور قيم‌مابانه و انحصارطلبانه وارد عرصه شويم و مردم را موظف به راي دادن به تعدادي به شكل فله‌اي و ليستي كنيم، چرا كه مردم در اين دوره بر اساس شاخص‌هايي كه به آن باور دارند انتخاب خواهند كرد.

انتهاي پيام

دوشنبه|ا|1|ا|اسفند|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 140]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن