تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):حقّ فرزند بر پدر ، آن است كه نام خوب بر او بگذارد و او را خوب تربيت كند و قرآن به...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813224488




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

آغاز زمان تاييد ثبت‌نام كنكور 90 از فردا


واضح آرشیو وب فارسی:فارس پاتوق:
آغاز زمان تایید ثبت‌نام کنکور ۹۰ از فردا  
سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد: داوطلبان کنکور ۹۰ از فردا تا ۱۲ اردیبهشت ماه فرصت دارند با ورود به سایت سازمان سنجش از صحت ثبت‌نام و صدور کارت شرکت در آزمون خود مطلع شوند.

آغاز زمان تاييد ثبت‌نام كنكور 90 از فردا

به گزارش مهر، براساس بررسی‌های به عمل آمده برخی از داوطلبان کنکور سراسری ۹۰ با وجود دریافت کد پیگیری، ثبت‌نام خود را قطعی نکرده‌اند که این افراد باید با مراجعه به سایت سازمان سنجش کد رهگیری دریافت کنند.

داوطلبان کنکور سراسری سال ۹۰ که در زمان ثبت‌نام کد پیگیری ۱۶ رقمی را دریافت کرده‌اند آن را به منزله ثبت‌نام تلقی کرده‌اند که این افراد باید با مراجعه به سایت سازمان سنجش ثبت‌نام خود را قطعی کنند.
این دسته از افراد به منظور اطمینان از صحت ثبت‌نام و صدور کارت شرکت در آزمون باید از فردا شنبه ۱۰ اردیبهشت تا روز دوشنبه ۱۲ اردیبهشت به سایت این سازمان به نشانی www.sanjesh.org مراجعه کرده و با وارد کردن اطلاعات کارت اعتباری شامل شماره پرونده و رمز ورود وضعیت ثبت‌نامی خود را مشاهده کنند.
چنانچه پس از وارد کردن اطلاعات کارت اعتباری (شماره پرونده و رمز ورود) مشخص شد داوطلب در آزمون ثبت‌نام کرده است، مشخصات شناسنامه‌ای داوطلب به رویت وی خواهد رسید در غیر این صورت لازم است داوطلب حتما براساس دستورالعمل مندرج در سایت سازمان در تاریخ‌های مذکور نسبت به ثبت‌نام در آزمون اقدام کند.
آن دسته از داوطلبانی که کارت اعتباری ثبت‌نام دریافت کرده و ثبت‌نام نکرده‌اند چنانچه در این مرحله اقدام به ثبت‌نام نکنند هیچگونه مساعدتی در رابطه با شرکت در آزمون به عمل نخواهد آمد. کنکور سراسری سال ۹۰ در روزهای ۹ تا ۱۱ تیرماه سال ۹۰ برگزار می‌شود و تاکنون یک میلیون و ۱۳۶ هزار نفر در کنکور ثبت‌نام کرده‌اند.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس پاتوق]
[مشاهده در: www.farspatogh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 176]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن