تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 26 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):با علما معاشرت كن تا علمت زياد، ادبت نيكو و جانت پاك شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816012581




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

خبر و مصاحبه


واضح آرشیو وب فارسی:ايران ورزشی: خبر و مصاحبه
مرحله چهارم جام جهاني پيست
رجبلو در لندن پا به ركاب مي‌شود

ايران ورزشي- چهارمين مرحله جام جهاني پيست، از فردا به ميزباني كشور انگليس و در شهر لندن برگزار مي‌شود. محمود رجبلو به‌عنوان تنها نماينده تيم ملي دوچرخه سواري كشورمان به همراه ماركوس توماس نيگل سرمربي تيم‌هاي ملي كشورمان، پس از شركت در مسابقات قهرماني آسيا، از كوالالامپور راهي انگليس شد تا در آخرين مرحله از جام جهاني پيست حاضر شود. رجبلو كه در جريان مسابقات قهرماني آسيا توانست در ماده دورامتيازي با كسب مدال نقره به مقام نايب قهرماني آسيا دست يابد، حالا تنها نماينده ايران در اين رويداد جهاني است. مسابقات دوچرخه سواري جام جهاني پيست، يكي از معتبرترين رقابت‌هاي اين رشته ورزشي براي كسب سهميه المپيك است و تيم دوچرخه سواري كشورمان براي كسب سهميه المپيك 2012 لندن همچنان در يكي از رشته‌هاي پيست (اومنيوم) شانس دارد كه با وجود چنين شرايطي رجبلو در اين ماده پا به ركاب مي‌شود تا با كسب امتياز از اين ميدان بتواند سهميه ايران را به عدد 4 برساند. پيش از اين بر اساس آخرين رنكينگ ركابزنان در سه بخش انفرادي، باشگاهي و ملي كه پس از اتمام رقابت‌هاي سال 2011 از سوي اتحاديه جهاني دوچرخه سواري اعلام شد، جاده ايران در هر سه رده بندي در سطح قاره آسيا صدر نشين شد تا سه سهميه دوچرخه سواري ايران در رقابت‌هاي المپيك 2012 لندن در مواد جاده تثبيت شود.

مذاكره براي جذب مربي روس قايقراني

ايرانورزشي- بعد از حضور دو مربي اروپايي در ايران براي هدايت تيم ملي آب‌هاي آرام ايران، فدراسيون قايقراني ايران به دنبال جذب يك مربي ديگر براي اين تيم است. اوايل بهمن ماه مربياني از بلغارستان براي تيم بانوان و مجارستان براي تيم مردان وارد تهران شدند و هم اكنون كار خود را به‌عنوان مربي در رشته آب‌هاي آرام آغاز كردند اما مسوولان اين فدراسيون قصد دارند پولياكف روس را نيز براي كار در ايران جذب كنند و به اين منظور پس از تاييد هيات رييسه فدراسيون قايقراني رايزني‌ها براي حضور پولياكف در تهران آغاز شده است.

سرمربي تيم واليبال نوجوانان:
براي تيم ملي جايگزين تعيين كرديم

ايران ورزشي- سرمربي تيم ملي واليبال نوجوانان اعلام كرد از 9 اردوي برگزار شده، هشت اردو براي شناسايي و كشف استعدادها اين رده سني بازيكنان واليبال بوده است. ايرج مظفري در اين باره مي‌گويد: «گروه نخست، بازيكنان تيم واليبال نوجوانان را تشكيل مي‌دهند و يك گروه ديگر نيز براي جايگزيني احتمالي بازيكنان تيم واليبال نوجوانان انتخاب شدند. زيرا امكان جابجايي بازيكنان دراين دو گروه با توجه به شرايط فيزيكي و جسماني و توان تاكتيكي همواره وجود دارد.» او به ميزباني ايران در مسابقات واليبال قهرماني نوجوانان سال آينده اشاره مي‌كند و ادامه مي‌دهد: «سه تيم نخست اين مسابقات سهميه حضور در مسابقات جهاني را دريافت مي‌كنند. اين موضوع اهميت زيادي دارد و حساسيت مسابقات را بالا مي‌برد.»

احتمال برگزاري انتخابات 2 فدراسيون‌ تا پايان سال

ايران ورزشي- مجامع انتخاباتي فدراسيون‌هاي ژيمناستيك و پرورش اندام به احتمال فراوان تا پايان سال برگزار مي‌شوند. معاونت ورزشي وزارت ورزش و جوانان بنا دارد قبل از پايان سال مجامع انتخاباتي اين فدراسيون‌ها را به ترتيب برگزار ‌كند. زمان قطعي برگزاري اين مجامع فعلا مشخص نيست. امور مجامع وزارتخانه به ترتيب انتخابات فدراسيون‌هاي واليبال و دووميداني را برگزار كرد. در مرحله بعد هم قرار است انتخابات فدراسيون فوتبال 15 اسفند ماه انجام شود. در حال حاضر محمدرضا كاظمي آشتياني در فدراسيون پرورش اندام و جعفر درويش زاده در فدراسيون ژيمناستيك به ترتيب حدود سه ماه و 10 ماه به‌عنوان سرپرست فعاليت مي‌كنند.

اول اسفند، شروع مسابقات اسكي آلپاين جوانان آسيا

ايران ورزشي- بيست‌و‌يكمين دوره مسابقات اسكي آلپاين قهرماني جوانان آسيا از اول اسفندماه در پيست اسكي بين‌المللي ديزين برگزار مي‌شود. براي حضور در اين رقابت‌ها تيم‌هاي ازبكستان، تاجيكستان، پاكستان، مغولستان، تايوان، كره‌جنوبي، كره‌شمالي و نپال به همراه ملي‌پوشان كشورمان اعلام آمادگي كرده‌اند. تيم ملي جوانان ايران در هر كدام از دو بخش پسران و دختران با 16 ورزشكار شركت مي‌كند. همچنين تيم منتخب تهران و البرز و تيم‌ منتخب استان‌ها نيز به عنوان سهميه كشور ميزبان در اين رقابت‌ها حاضر مي‌شوند.

در آستانه مسابقات داخل سالن قهرماني آسيا
دووميداني كاران راهي چين ‌شدند

ايران ورزشي- تيم ملي دووميداني داخل سالن ايران در ۲ بخش زنان و مردان براي حضور در مسابقات قهرماني داخل سالن آسيا راهي چين شد. رضا قاسمي و حسن حيدرپور در ماده ۶۰ متر، رضا بوعذار، امين قليچي و مريم طوسي در 400 متر، الناز كمپاني و روح‌ا... عسگري در 60 متر مانع، ليلا رجبي و محمد حسين اسكندري در پرتاب وزنه، سپيده توكلي در پنجگانه و عبدالجليل توماج در هفتگانه، ليلا ابراهيمي در 800 متر، محسن رباني در پرش با نيزه، محمد ارزنده در پرش طول و كيوان قنبرزاده در پرش ارتفاع نفرات اعزامي به اين رويداد آسيايي هستند.

مسابقات جهاني ايت بال
صعود زرعكاني به مرحله حذفي

ايران ورزشي- تختي زرعكاني ملي پوش ايت بال كشورمان با شكست حريف سنگاپوري به مرحله حذفي رقابت‌هاي جهاني امارات صعود كرد. زرعكاني در آخرين ديدار مرحله مقدماتي با نتيجه 7- يك ليان هان توح را شكست داد و راهي مرحله حذفي اين دوره از مسابقات جهاني ايت بال شد.

جمعه|ا|28|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايران ورزشی]
[مشاهده در: www.iran-varzeshi.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن