تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس رابطه اش را با خدا اصلاح كند، خداوند رابطه او را با مردم اصلاح خواهد نمود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815534600




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مجموعه تلويزيوني شوق پرواز اين هفته پايان مي يابد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: مجموعه تلويزيوني "شوق پرواز" اين هفته پايان مي يابد
تهران - قسمت پاياني مجموعه تلويزيوني "شوق پرواز" ساخته يدالله صمدي كه روايتي از زندگي شهيد "عباس بابايي" بود، اين هفته پايان مي يابد.


به گزارش خبرنگار فرهنگي ايرنا، قسمت بيست و چهارم اين مجموعه تلويزيوني كه به صحنه شهادت عباس بابايي اختصاص دارد، جمعه اين هفته (28 بهمن) از شبكه يك سيما پخش مي شود.

قرار است اين هفته ابتدا خلاصه اي از دو قسمت قبلي اين سريال براي مخاطبان پخش شود و در ادامه آخرين ماموريت "عباس بابايي" كه به شهادت وي مي انجامد، به تصوير كشيده مي شود.

"شوق پرواز" محصول مشترك بنياد شهيد و امور ايثارگران و گروه فيلم و سريال شبكه يك سيما بود كه با هدف به تصوير كشيدن قهرمانان دوران دفاع مقدس توليد شد و مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت.

پخش اين سريال 24 قسمتي اواسط شهريور ماه امسال آغاز شد و به دليل استقبال مخاطبان

تكرار پخش اين مجموعه به سه شب در هفته افزايش يافت تا علاقه مندان بتوانند داستان آن را دنبال كنند.

اين مجموعه تلويزيوني بيش آنكه يك اثر جنگي باشد، عاشقانه اي درخصوص زندگي عباس بابايي بود و ضمن نمايش حضور اين سردار رشيد در عرصه هاي دفاع مقدس، به زندگي خانوادگي اين شهيد و حضورش در جمع خانواده پرداخت تا ويژگي هاي اخلاقي او را براي مخاطبان بويژه نسل جوان به نمايش گذارد.

"يدالله صمدي" كارگردان اين سريال، در اين اثر برخلاف روال عادي سريال ها و فيلم هاي ساخته شده در زمينه دفاع مقدس، به جاي تاكيد بر صحنه هاي جنگي و زد و خورد، زندگي اين شهيد را از زاويه اي نو روايت كرد.

روند ساخت مجموعه هاي تلويزيوني درباره سرداران شهيد دوران دفاع مقدس در تلويزيون با مجموعه "سيمرغ" كه به زندگي و شهادت شهيدان "احمد كشوري" و "علي شيرودي" مي پرداخت.

در حال حاضر ساخت مجموعه هاي تلويزيوني از زندگي شهيدان علي صياد شيرازي، مهدي باكري، محمد بروجردي، حسن طهراني مقدم، علي هاشمي، محمد بروجردي و .... در دستور كار شبكه هاي مختلف سيما قرار دارد و در آينده شاهد آثار ديگري درباره زندگي دلاورمردان دوران دفاع مقدس در تلويزيون خواهيم بود.

فراهنگ 2025**1588

انتهاي خبر / خبرگزاري جمهوري اسلامي (ايرنا) / كد خبر 30818987

چهارشنبه|ا|26|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 206]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن