تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):وجود یک عالم برای ابلیس سخت تر از هزار عابد است زیرا عابد در فکر خود است و عالم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815441851




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

تغییر چهره قبوض جریمه رانندگی ( + عکس )


واضح آرشیو وب فارسی:فارس پاتوق:
تغییر چهره قبوض جریمه رانندگی ( + عکس )  

دستگاه‌های صدور قبض جریمه که PBA نام دارد شبیه دستگاه‌های «POS» کارتخوان بانک‌هاست و به گفته سردار رحیمی هم‌اکنون بیش از ۵۵۰ مأمور راهور تهران به این دستگاه مجهز هستند و به صورت الکترونیکی رانندگان متخلف را جریمه می‌کنند….
تغییر چهره قبوض جریمه رانندگی ( + عکس )

همان‌گونه که پیشتر سردار رحیمی، رئیس راهور تهران بزرگ، از الکترونیکی شدن قبوض جریمه تخلفات تا پایان سال خبر داده بود، عملا به‌کارگیری و صدور قبوض جریمه تخلفات راهور اجرایی شد.
به گزارش تابناک، با الکترونیکی شدن قبوض، هم درصد خطاهای مأموران کاهش پیدا کرده و سرعت صدور قبوض جریمه افزایش پیدا می‌کند در نتیجه در پرداخت خلافی خودروها نیز شهروندان با مشکلی روبه‌رو نمی‌شوند و می‌توانند قبوض خود را تقربیا به صورت به روز پرداخت کنند.
دستگاه‌های صدور قبض جریمه که PBA نام دارد شبیه دستگاه‌های «POS» کارتخوان بانک‌هاست و به گفته سردار رحیمی هم‌اکنون بیش از ۵۵۰ مأمور راهور تهران به این دستگاه مجهز هستند و به صورت الکترونیکی رانندگان متخلف را جریمه می‌کنند.
تغییر چهره قبوض جریمه رانندگی ( + عکس )
استفاده از سیستم الکترونیکی علاوه بر کاهش درصد خطای مأموران راهور صدور قبوض جریمه می‌تواند در کاهش ترافیک مؤثر بوده و سهولت پرداخت قبوض جریمه را در پی داشته باشد.
گفتنی است، تمام مأموران راهور تا دو ماه آینده به این دستگاه‌ها که به صوت آفلاین عمل می کنند، مجهز شده و از آن پس دیگر قبوض جریمه برگه‌ای صادر نخواهد شد.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس پاتوق]
[مشاهده در: www.farspatogh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 247]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن