تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):فريب نماز و روزه مردم را نخوريد، زيرا آدمى گاه چنان به نماز و روزه خو مى كند كه اگر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819686294




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

دومين جشنواره فرهنگي هنري كوثر خاتمه يافت


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: دومين جشنواره فرهنگي هنري كوثر خاتمه يافت
دومين جشنواره فرهنگي هنري كوثر خاتمه يافت
قم - خبرگزاري مهر: دومين جشنواره فرهنگي - هنري كوثر، ويژه همسران و فرزندان طلاب المصطفي، در مجتمع آموزش عالي امام خميني(ره) به كار خود خاتمه داد.

به گزارش خبرگزاري مهر، معاون خانواده مركز امور طلاب و خانواده‌هاي جامعه المصطفي(ص) در مراسم اختتاميه دومين جشنواره فرهنگي - هنري كوثر، ويژه همسران و فرزندان طلاب اين مركز كه در مجتمع آموزش عالي امام خميني(ره) برگزار شد، با اشاره به روايتي از پيامبر اكرم(ص)، ايجاد محبت به پيامبر(ص)، اهل‌بيت(عليهم‌السلام) و قرآن را سه محور اصلي برنامه­ هاي تربيتي طلاب و خانواده‌هاي المصطفي دانست.

حجت الاسلام داود زارع در ادامه، هدف امام خميني(ره) از قيام را آزادي كامل جهان نام برد و گفت: بيداري اسلامي نشانه اي از تحقق انديشه‌هاي بلند امام خميني(ره) دانست.

وي درباره ويژگي­ هاي دومين جشنواره فرهنگي - هنري كوثر، اظهار داشت: جشنواره امسال، با قدمي فراتر از سال پيش، افزون بر قم، در شهرهاي اصفهان، مشهد و گرگان نيز برگزار شد و از نظر كمي و كيفي شاهد رشد فراواني در مقايسه با دوره پيش بوديم.

معاون خانواده مركز امور طلاب و خانواده‌هاي المصطفي، استقبال خانواده‌‌ها از جشنواره را بسيار خوب ارزيابي كرد و افزود: 269 نفر از قم، 71 نفر از مشهد و 31 نفر از اصفهان در رشته‌هاي متنوع شركت كردند كه آثار آنان را داوران متخصص در هر رشته مورد بررسي قرار گرفت و نفرات برتر انتخاب شدند.

وي با تشكر از كساني كه در برگزاري جشنواره زحمت كشيدند، گفت: براي برگزاري هر چه بهتر جشنواره در دوره‌هاي بعدي، آماده دريافت انتقادها و پيشنهادهاي سازنده هستيم و براي افرادي كه بهترين پيشنهاد يا انتقاد را ارائه كنند، جوايزي در نظر گرفته شده است.

در پايان اين مراسم، نفرات برتر در رشته­هاي نقاشي، خياطي، پاورپوينت، طراحي، عكاسي، كاريكاتور، معرق­ كاري، شيريني­ پزي، وبلاگ، گلسازي و... جوايز خود را دريافت كردند.

© 2003 Mehr News Agency .

يکشنبه|ا|23|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 177]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن