تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):زيارت امام حسين عليه السلام را رها نكن و دوستان خود را هم به آن سفارش كن، كه در ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815309447




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مجموعه اخبار خراسان شمالي/برنامه زمانبندي طرح تعويض كارتهاي پايان خدمت و معافيت در خراسان شمالي اعلام شد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: مجموعه اخبار خراسان شمالي/برنامه زمانبندي طرح تعويض كارتهاي پايان خدمت و معافيت در خراسان شمالي اعلام شد
برنامه زمانبندي طرح تعويض كارتهاي پايان خدمت و معافيت در خراسان شمالي اعلام شد
بجنورد - خبرگزاري مهر: برگزاري جشن رهايي از ا‌عتياد‌، عضويت 552 خير خراسان شمالي در مجامع محسنين كميته امداد امام (ره) و اعلام برنامه زمانبندي طرح تعويض كارتهاي پايان خدمت از مهمترين اخبار خراسان شمالي است.

به گزارش خبرگزاري مهر، سرپرست معاونت وظيفه عمومي فرماندهي انتظامي استان خراسان شمالي از آغاز طرح تعويض كارتهاي قديمي پايان خدمت و معافيت با كارت هوشمند خبر داد.

سرهنگ علي اكبر ارقند افزود: در راستاي گسترش خدمات الكترونيك طرح تعويض كارتهاي قديمي پايان خدمت و معافيت با كارت هوشمند كليه دارندگان كارتهاي معافيت قديمي صادره ازسال1380 به بعد حداكثر تا تاريخ 10 اسفندماه جاري و كارتهاي صادره ازسال 1370 تا 1379 از تاريخ 10 اسفندماه تا 10 فرودين ماه 91 و كارتهاي صادره از سال 1360 تا 1369 از تاريخ 10 فرودين ماه 91 لغايت 10 ارديبهشت ماه سال 1391 فرصت دارند به منظور ارائه درخواست اخذ كارت هوشمند به يكي از دفاتر خدمات الكترونيك انتظامي پليس 10+ مراجعه نمايند.

سرپرست معاونت وظيفه عمومي فرماندهي نيروي انتظامي استان خراسان شمالي تاكيد كرد: تاريخ هاي ذكر شده قابل تمديد نبوده و پس از انقضاء مهلت فوق كارتهاي قديمي از درجه اعتبار ساقط خواهند شد.

ارقند، مزاياي كارت هوشمند را افزايش سرعت و دقت در ارائه خدمات ، يكنواخت شدن كليه كارتهاي پايان خدمت و معافيت در سطح كشور، امكان ايجاد هرگونه تغيرات بعدي در اطلاعات موجود در كارتها و تسهيل و سرعت بخشي در استعلامات مربوط به پايان خدمت و معافيت در خصوص صدورگذرنامه، گواهينامه و امور استخدامي برشمرد.

جشن رهايي از ا‌عتياد‌ در خراسان شمالي برگزارمي شود

‌جانشين شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر خراسان شمالي گفت: بزودي جشن پاك شدن 5 هزار معتاد در اين استان برگزار مي شود.

محمدرضا يزدان‌پناه با بيان اينكه اين افراد در چند ماه اخير در چرخه درمان و ترك اعتياد قرار گرفته اند افزود: ارائه برنامه‌هاي آموزشي و پيشگيري و آشناسازي خانواده‌ها با مضرات مصرف مواد مخدر از برنامه هاي ضروري و اثر گذار اين شوراست.

وي ادامه داد: امسال اردوگاه مركز كاردرماني براي ترك اعتياد معتادان در اين استان فعال شد كه درآن معتادان در يك دوره زماني و پس از طي مراحل مختلف پاك مي‌شوند.

جانشين شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر خراسان شمالي با اشاره به اينكه تا كنون 3 دوره ترك اعتياد در اين مركز برگزار شده است گفت: حدود 100 نفر از معتادين با گذراندن دوره‌هاي متعدد و انجام تست‌هاي مختلف پاك و از اين مركز ترخيص شده اند.

يزدان‌پناه افزود: با اجراي طرح‌هاي توسعه در اين اردوگاه، شمار پذيرش معتادان در اين مركز كه درحال حاضر 35 نفرمي باشد افزايش خواهد يافت.

بر اساس آخرين آمار 15 هزار معتاد در خراسان شمالي شناسايي شده است كه 5 هزار نفر از آنان به صورت تفنني اقدام به استعمال مواد مخدر مي‌كنند.

احداث اردوگاه ترك اعتياد در خراسان شمالي، از مصوبات سفر رئيس جمهور به اين استان بود كه با مشاركت دستگاه‌هاي زيربط در كمتر از يك سال راه اندازي شد.

عضويت 552 خير خراسان شمالي در مجامع محسنين كميته امداد

مدير كل كميته امداد امام خميني (ره) خراسان شمالي گفت: 552 خير استان براي خدمت رساني و كمك به محرومين در مجامع محسنين اين نهاد عضو هستند.

امان الله حسين پور افزود: اين خيرين علاوه بركمك مالي به اين افراد در زمينه شناسايي محرومين و نيازمندان واقعي استان كه از ديد كميته امداد به دور مانده است مشاركت و همكاري دارند.

وي در ادامه گفت: در اين طرح نيكوكاران استان با عضويت در اين مجمع و با توجه به توانايي و نوع كمك هاي خود با كميته امداد همكاري مي‌كنند تا از اين طريق بتوانند خدمات ارزنده به مددجويان ارائه دهند و محروميت آنان را رفع كنند.

حسين پور با اعلام اينكه در اين مجمع هر يك از خيرين با همكاري كميته امداد راهكار و برنامه هايي را براي توانمندي مددجويان و رفع نياز آنان ارائه مي دهند اظهار داشت: براساس رويكرد جديد اين نهاد و تشكيل مجامع محسنين ، خيرين و مردم در زمينه كمك رساني و حمايت از محرومين حضوري فعال دارند و بسياري از امور توسط خود آنان انجام مي شود.

وي مجمع محسنين را متشكل از 6 مجمع كوثر، شفاء، رضوان، ماعون، مشكوه وعطيه عنوان كرد و گفت: در مجمع كوثر براي جهيزيه زوجين نيازمند، مجمع شفاء درمان مددجويان، مجمع رضوان مسكن نيازمندان، ماعون اشتغال جوانان مددجو، مشكوه تحصيل دانش آموزان و دانشجويان و در مجمع عطيه كه از بانوان خير هستند براي جذب ديگر خيرين و كمك هاي محلي تلاش مي شود.

حسين پور راه اندازي اين مجمع در سال گذشته را براي نخستين بار در خراسان شمالي عنوان كرد و افزود: اعضاء مجامع محسنين در سال جاري مبلغي بالغ بر 707 ميليون و959 هزار ريال در زمينه هاي مختلف به محرومين استان كمك كردند.

وي تصريح كرد: خيرين با عضويت در هريك از اين مجامع كمك هاي خود را در زمينه مشخص و به صورت هدفمند به محرومين ارائه مي دهند.

© 2003 Mehr News Agency .

يکشنبه|ا|23|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 417]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن